Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wel apart daar Australië totaal geen last heeft van moslims (in eigen land). Ze hebben wel te maken met een enorme toestroom van aziaten (en backpackers) die veel werk overnemen. Maar waarom zou hij zich daar mee bemoeien ? Wat is voor hem de meerwaarde van een australier tegenover een non-islamitische aziaat ?
Ja oké, je bent goud waard voor ondernemers, wist je dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Mutant01 zijn inzichten. Ken hem verder niet maar die avatar geeft blijk van een gezonde dosis intelligentie.
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen. Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
?????????? Laat maar zitten. Hahahaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?
Dat ielle pietje in elkaar getrapt werd betekent niet dat ik mij ook in elkaar laat trappen.
http://www.ou.nl/eCache/DEF/2/09/641.aD0x.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 11:09 schreef LuciferRising het volgende:
?????????? Laat maar zitten. Hahaha
Ik zeg gewoon wat ik vind, net als Wilders.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:26 schreef Specularium het volgende:
Alleen zit er een ondertoon in dat hij het allemaal niet mag zeggen.
En zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:28 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting gebiedt mij te zeggen dat ik Wilders een idioot vind die zijn bek moet houden.![]()
Maar die snappen er ook vaak geen flikker van.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:30 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ja hoor, bij Wilders en zijn domme aanhangers werkt het ook.
Niets aan de hand neequote:Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor welke bullshit buig jij ? Kerel er zijn meer boedhisten in dat land dan moslims(2,2%)....
En hoeveel daar van nog echt moslim zijn is ook maar de vraag. Vele zijn 'officieel' moslim maar dragen het geloof niet meer uit.
Iemand die gelooft dat boze geesten bestaan en sperma bij de nieren wordt aangemaakt heeft echt geen enkel recht van spreken qua leven in een speciale wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens D_H is alles wat 'Asian' is Islamitisch. Hij leeft in een nogal speciale wereld.
De Aussies zijn toerist?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.
Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
Ayn Rand, die was pas rechts.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Patriotten = extreem rechts?
Tegenwoordig noemen ze je al extreem rechts als je burqa draagsters niet bejubeld dus....
Ik hoop wel dat je begrijpt dat wilders daar niet heengaat als de pvv, maar als "strijder" tegen de oprukkende islam, waarin hij samenwerkt met een aantal mensen/organisatie's die zich daar ook mee bezig houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef LelijKnap het volgende:
Oh, en de moslimextremisten in ons land stemmen op de PVDA. Is de PVDA nu een Jihad beweging ? Het electoraat maakt niet de gedachtengang van de partij. Het eloctoraat kan zich terecht of onterecht aangesproken voelen door de woorden van een partij.
Zeg ik dat? Wil alleen aangeven dat Australie draait op immigranten, dus ik snap dan niet waarom ze opeens niet meer welkom zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Aussies zijn toerist?
Ok, dus de Turken moeten ook Byzantium maar uit terug naar Mongolië begrijp ik?
Ze draaien op immigranten? Leg eens uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:31 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Wil alleen aangeven dat Australie draait op immigranten, dus ik snap dan niet waarom ze opeens niet meer welkom zijn.
De Ku Klux Klan adviseerde haar leden in 2008 op Obama te stemen. Obama is dan ook een smerige racist.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Wilders wordt dus verdedigd door extreem-rechtse idioten. Zie je wel dat die blonde gek een smerige racist is.
Bijna iedereen die in de grote steden van Australie woont komen uit alle uithoeken van de wereld..quote:Op zondag 3 februari 2013 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze draaien op immigranten? Leg eens uit.
Omdat Wilders een hoge bloeddruk krijgt bij alles wat hij kan linken aan de islam.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:10 schreef Zienswijze het volgende:
Maar waarom houdt hij een speech over de islamisering van dat land, net nu dat land een tsunami van christenen (Engelsen en hun afstammelingen) te verduren heeft gekregen?
Beetje vreemd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.
Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
Jij snapt het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
DH snapt het.
Zonder een wortel in je kont doe je niet mee.
Alleen Wilders?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat Wilders een hoge bloeddruk krijgt bij alles wat hij kan linken aan de islam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |