Same. Nu maar hopen op een gruwelijke KO voor Bigsnoet in z'n volgende partij.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had al een hekel aan die mongool van een Bigfoot en dit maakt het niet beter
quote:"After I knocked him out, I was yelling at him, 'Let's go! I want more! Come fight!,'" Silva said. "It really bothered me that he hasn't respected me in interviews leading up to the fight. He talked a lot of trash, and I told him that I'd make him respect me tonight. I’m going to go home and rest with my family for two weeks and then go right back to training. I'm ready for whatever the UFC wants for me next."
Aldus Bigsnoet.quote:"Will you go back to Blackzillians?"
"No, I train with the best teams"
na die uppercut van bigfoot was ali al out.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Overeem heeft daar wel een trauma aan over gehouden, zoveel klappen geincasseerd zonder dekking... Dat voelt hij vandaag wel even.
Ik zag bij het begin van de tweede ronde al dat hij KO zou gaan, je zag hem een beetje scheel kijken als je goed oplet... Bepaalde blik die hij ook altijd in de K1 had op het moment dat hij neer zou gaan.
Wel een flinke domper voor hem maar puur zijn eigen schuld, hij had makkelijk kunnen winnen als hij maar normaal had gedaan.
Vent heb gewoon een glazen kin, dat is een feit.
Wat betreft Evans vs Noguira, tja......
Maia tegen Fitch, wat een homo partij was dat. Na de tweede ronde had ik gewoon afgeklopt als ik Fitch was.
Aldo vs Edgar vond ik wel mooi om te zien, maar die jongen moet gewoon eens even lekker lang op vakantie gaan en nadenken wat hij nou wil, want zijn zelfvertrouwen zal wel helemaal naar de mallemoer zijn.
Het was ook totaal niet nodig geweest inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds een heel erg wtf heb je gedaan Cees gevoel
Natuurlijk is hij de betere striker maar tegen iemand die vuisten heeft zo groot als een kliko dan weet je dat je knokkie kan gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was ook totaal niet nodig geweest inderdaad.
Zijn cardio en instelling was een probleem in dit gevecht Wat hij daar kreeg kan zo goed als niemand hebben. Hij zag er ook een stuk minder explosief uit en ging gaandeweg het gevecht alleen maar achteruit. Bigfoot's team heeft het goed gespeeld en geduld getoond. Bigfoot is echt niet alleen maar een grote kerel.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn chin blijft gewoon een probleem.. nou zijn dit natuurlijk geen zachte klapjes ofso maar toch.
Cain's chin niet geweldig?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
Als je objectief er naar kijkt kan je niet slecht spreken over Bigfoot. Hij werkt hard, ontwikkeld zich goed en is behoorlijk respectvol tegenover anderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Same. Nu maar hopen op een gruwelijke KO voor Bigsnoet in z'n volgende partij.
Mwah beetje 50/50 volgens mij. Ik heb meer het idee dat Alistair dit gewoon zelf uit handen gegeven heeft dan dat Bigfoot het nou gewonnen heeft. Natuurlijk, alle props voor BF, hij heeft het netjes afgemaakt. Maar in ronde 1 en 2 kwam hij er niet aan te pas, hooguit aan het eind van ronde 2. Voor die tijd was The Reem hem in alle opzichten de baas. Ik heb trouwens nog nooit iemand Bigfoot zo hard op de grond zien gooien als Alistair deed.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:15 schreef samirz het volgende:
[..]
Als je objectief er naar kijkt kan je niet slecht spreken over Bigfoot. Hij werkt hard, ontwikkeld zich goed en is behoorlijk respectvol tegenover anderen.
Hij was bewust in ronde 1 en 2 terughoudend. Toen na ronde 1 zijn corner aangaf dat het volgens plan verliep was duidelijk dat men een afwijkende gameplan had om Overeem te verslaan. Het is niet dat hij door Overeem in grote problemen is gebracht en na ronde 2 was Overeem al zo goed als leeg. Overeem's team zal vooral de focus op takedown defense en counteren gehad omdat ze dachten dat Bigfoot Overeem wel naar de grond moest brengen. Overeem was niet effectief, het deed mij denken aan de Werdum gevecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mwah beetje 50/50 volgens mij. Ik heb meer het idee dat Alistair dit gewoon zelf uit handen gegeven heeft dan dat Bigfoot het nou gewonnen heeft. Natuurlijk, alle props voor BF, hij heeft het netjes afgemaakt. Maar in ronde 1 en 2 kwam hij er niet aan te pas, hooguit aan het eind van ronde 2. Voor die tijd was The Reem hem in alle opzichten de baas. Ik heb trouwens nog nooit iemand Bigfoot zo hard op de grond zien gooien als Alistair deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |