quote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, daarom maken ze er 'dutchie' van. Dan bedoelen ze toch ook dat je de joint moet passen van de left hand side?
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, daarom maken ze er 'dutchie' van. Dan bedoelen ze toch ook dat je de joint moet passen van de left hand side?
Heb ik ergens beweerd dat het géén rare jongens zijn!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
Dit soort filmpjes zijn altijd hilarischquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:26 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Heb ik ergens beweerd dat het géén rare jongens zijn!Wat heb jij op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Na een hele avond youtube kom ik altijd uit op kattenfilmpjes, of op het rare gedeelte van youtube.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes zijn altijd hilarisch
Soms zit ik dan gewoon een hele avond youtube door te klikken van dezelfde soort filmpjes
Domme amerikaanse gameshow contestants, filmpjes waarin dikke puisten en pusbulten uit worden geknepen, bloopers van verschillende series/films, bizarre gevallen in talkshows en reality programma's, alles
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Na een hele avond youtube kom ik altijd uit op kattenfilmpjes, of op het rare gedeelte van youtube.
deze dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
Ik zit nu trouwens wel goftedomme de hele tijd met kuikentje piep in m'n hoofd
Dat had ik gisteravondquote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Die lapo moet ik nu echt niet hebben. Ik kan dit maar net lezen
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Mensen sorry voor de titel. Ik was best aangeschoten en stoned en het ging op 't einde n deel 27 over pindakaas waardoor dat 't enige was wat mij te binnen schoot haha. Maar ben er voor gestraft haha, heb echt uren lang gekotst.. Bah!
Jaaaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lees dat je een leuke weekend hebt gehad met Henk?
Ziek van gister of wat anders?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
En vandaag ziek dus ook nuchter dus doe mij die lapo maar
Aah super om te horen, ik zei toch het komt wel weer goedquote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa
Op sommige momenten (vooral zaterdag nadat hij aan kwam) wel een beetje vaag/ongemakkelijk (vond hij ook) maar hij zei ook al 'dat mocht de pret niet drukken' hihi, was gewoon zoals altijd eigenlijk![]()
Nouja ik denk 2 dagen van 6 tot 6 werken op te weinig slaap, om vervolgens meteen te zuipen en blowen jaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ziek van gister of wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |