nicequote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Denk dat ik gelijk voor de bong ga
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
huh daar kan ik me even niks bij voorstellen, hoe dan?
[..]
Welterusten en succes morgen
quote:
Thanks mensenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
trustesucces met je tentamen morgen
![]()
Je telefoon aan de lader?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Verdomme, er maakt hier iets om de 5 minuten een geluidje, en ik heb geen flauw idee wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ik heb er onlangs wel een nieuwe rom opgezet, maar hij heeft dat tot nu toe niet gedaan, lijkt me sterk dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die ja!![]()
En wij ,maar denken dat het hier om joint ging!
I´ll send you the bill
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef dr.Qwak het volgende:
Waar gaat het dan om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die ja!![]()
En wij ,maar denken dat het om joint ging!
ken het nummer nietFuck the EBU.
In ieder geval om iets dat je doorgeeft met de linkerhand!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar gaat het dan om?
ken het nummer niet
En dutchie betekent geen joint?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
In ieder geval om iets dat je doorgeeft met de linkerhand!
Zoveel hadden we er (al) wel van begrepen.
goed zoquote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga die troep maar oproken, ben ik er ook weer vanaf
Voor ons wel, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Voor ons wel, maarNee, daarom maken ze er 'dutchie' van. Dan bedoelen ze toch ook dat je de joint moet passen van de left hand side?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |