ja duh, het is hier altijd rustig overdagquote:
quote:
I'm fine, what about you?quote:
Ook wel goed hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm fine, what about you?
Heb 10 uur geslapendus ja!
Mooiquote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook wel goed hier.
Goed nieuws dat je goed hebt geslapen
Minder goed eigenlijk. Ik ging pas om 3 uur slapen en was sinds 8 uur continue wakker. Oh wellquote:
Waarom?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom ik thuis, krijg ik meteen een scheldkanonnade van mijn ouders over me heen.
tyf op jah -_-
Awhquote:Op zondag 3 februari 2013 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder goed eigenlijk. Ik ging pas om 3 uur slapen en was sinds 8 uur continue wakker. Oh well
quote:
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangenquote:
Ruim die troep dan ook eens opquote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangen
Niet als ik brak thuis kom, en dan niet fucking zutphen bij elkaar schreeuwenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangen
Dan had je het maar eerder moeten doenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als ik brak thuis kom, en dan niet fucking zutphen bij elkaar schreeuwen
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan had je het maar eerder moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |