Waarom?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom ik thuis, krijg ik meteen een scheldkanonnade van mijn ouders over me heen.
tyf op jah -_-
Awhquote:Op zondag 3 februari 2013 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder goed eigenlijk. Ik ging pas om 3 uur slapen en was sinds 8 uur continue wakker. Oh well
quote:
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangenquote:
Ruim die troep dan ook eens opquote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangen
Niet als ik brak thuis kom, en dan niet fucking zutphen bij elkaar schreeuwenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Me kamer moet al een tijdje opgeruimt worden, klotezooi. Wat kleine dingetjes waar ze overdreven op reageren, probeert mn pa meteen de alpha uit te hangen
Dan had je het maar eerder moeten doenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als ik brak thuis kom, en dan niet fucking zutphen bij elkaar schreeuwen
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan had je het maar eerder moeten doen
quote:
Je hebt me geen waardeloze vent genoemd, bijna dusquote:
Dan blijkt toch dat ik nog geen ervaring hebquote:Op zondag 3 februari 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt me geen waardeloze vent genoemd, bijna dus
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan blijkt toch dat ik nog geen ervaring heb
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |