quote:Op zondag 3 februari 2013 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
gepijpt worden door een man lijkt me niet zo fijn
heeft volgens mij toch alleen voor het ongeluk 2 x tegen hem gevochten.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:27 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Is ook al weer lang geleden maar wat ik me herinner had hij gewonnen, vlak na het motorongeluk van Mir geloof ik
Tijd voor Wikipedia.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:27 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Is ook al weer lang geleden maar wat ik me herinner had hij gewonnen, vlak na het motorongeluk van Mir geloof ik
Onee, na gezocht, Frank won op DQ idd, en daarna in de rematch won hij weerquote:Op zondag 3 februari 2013 02:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mir heeft hem 2 keer gepakt toch of was het een DQ?
ik doe het met roti bakkeljauw.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damn son en je moet nog zo lang.... Ik gooi zo nog een pikanto in de frituur
Pizza punt, kruidenboter stokbrood, winegums en Caramel toetje. Chocomelk en Red Bull.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
sluit je ogen en je weet niet wat je mistquote:Op zondag 3 februari 2013 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
gepijpt worden door een man lijkt me niet zo fijn
M'n hele vreetvoorraad is alweer op; B&J, burrito's, chipsquote:Op zondag 3 februari 2013 02:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zondag 3 februari 2013 02:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sluit je ogen en je weet niet wat je mist
Linderman.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie van de veteranen kent overigens Zak Jensen nog?
Hanekam toch? Met zijn claustrofobie en James McSweeney?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die verloor van tittiesquote:Op zondag 3 februari 2013 02:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik kan me nog herinneren dat bader klaarkwam in een fruitsalade van een ander en toen weer terug de koelkast in....quote:Op zondag 3 februari 2013 02:34 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hanekam toch? Met zijn claustrofobie en James McSweeney?
Of haal ik nu alles door elkaar hahaha
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:34 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hanekam toch? Met zijn claustrofobie en James McSweeney?
Of haal ik nu alles door elkaar hahaha
of Luke Cammo of hoe die gast ook heet, die zijn eigen pis op dronk.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat bader klaarkwam in een fruitsalade van een ander en toen weer terug de koelkast in....
Seizoen 8, met Junie Browning Efrain Escudero, Vinny, Krystof soszynsjdkeikie enzo, lijp seizoenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat bader klaarkwam in een fruitsalade van een ander en toen weer terug de koelkast in....
Maar hij gaat wel Aldo KOen.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die Frankie.. heeft hij eindelijk spieren gekregen waardoor hij iemand KO kan slaan gaat hij 10lbs afvallen ..
Jij weet waarschijnlijk niet eens wie Edgar is dus laat staan dat je er iets zinnigs over kunt zeggenquote:
Seizoen 9, die engelse gast die zijn halve gebit in zijn bitje had zittenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
of Luke Cammo of hoe die gast ook heet, die zijn eigen pis op dronk.
lolquote:Op zondag 3 februari 2013 02:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Seizoen 9, die engelse gast die zijn halve gebit in zijn bitje had zitten
Dave Kaplan at dat opquote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die browning was echt een teringmongoolquote:Op zondag 3 februari 2013 02:37 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Seizoen 8, met Junie Browning Efrain Escudero, Vinny, Krystof soszynsjdkeikie enzo, lijp seizoen
Fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel iets bij Aldi KOpen.
Kaplan ging ook nog zo hard KO op die stoot van Lawlor in zijn dronken bui hahaquote:
Die heette ook Frankie volgens mij, weet z'n achternaam niet meerquote:Op zondag 3 februari 2013 02:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Seizoen 9, die engelse gast die zijn halve gebit in zijn bitje had zitten
Inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 02:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Kaplan ging ook nog zo hard KO op die stoot van Lawlor in zijn dronken bui haha
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Kaplan ging ook nog zo hard KO op die stoot van Lawlor in zijn dronken bui haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |