Goeie subtiele omschrijvingquote:
morgen veel koffie, veel wandelen en megaveel schijtenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wel iets zwaarder op de weegschaal maar dat is gebrek aan poepen en lichaamsbeweging
JA ik he de waterpokken gehad vroeger. en idd, het voelt alsof ik in de brandnetel gepleurd ben. het kutte is, de eerste paar zitten op een gedeelte waar mijn boob er voor hangt dus ik zie ze niet, ik kan 1 bultje zien, de rest zit op mijn rugquote:Op zondag 3 februari 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Foto van de bultjes? Heb je al waterpokken gehad? Ziet het er uit als blaasjes, of meer als rode vlekken wanneer je in de brandnetels bent gevallen?
okay dit zit op buik en rug dus dat is dan andersquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gordelroos zit vaak aan 1 kant van je lijf, en dan in een soort 'band'
De pijn die dat geeft is zenuwpijn, dat tintelt en is vreselijk
Het is wel vreselijk besmettelijk en je kan er een zalfje tegen krijgen. Kun je niet naar een huisartsenpost vandaag? Met jouw gezondheid zou ik geen risico's nemen eerlijk gezegd.
Dokter/huisartsenpost bellen.... Dit kan vanalles zijn....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Dussss halp
Ik heb sinds gister paar keline rode bultjes op mijn buik, ze zijn niet groot en doen niet echt pijn als ik er aan zit maar als ik er niet aan zit dan geeft t wel soort schokken van pijn af en toeIk had na tijdje door dat rug ook begon te jeuken en volgnes mij zit daar ook een groepje van 5/6 bultjes maar ik kan het lastig zien zelf. Ook die doen soms echt super pijn
weet iemand wat het kan zijn? de huid er omheen is niet echt rood maar doet wel pijn, tintelt vooral.
Met 1 kant wordt volgens mij de linkerzijde of de rechterzijde bedoeld. Bij mij liep het over mijn schouder van mijn schouderblad naar mijn nek.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay dit zit op buik en rug dus dat is dan anderst zit wel op dezelfde plek, dus zeg maar op dezefde hoogte.
maar de omchrijving is wel beetje wat ik bedoel. Het steekt met soort van electrische schokjes ook als ik gewoon stil lig. en t is raar want het doet wel super veel pijn vooral aan de voorkant terwijl ik daar maar 3 bultjes zie dus echt veel is het niet :/
oh zo, ja linkerkant voor en achter idd, en zelfde hoogtequote:Op zondag 3 februari 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met 1 kant wordt volgens mij de linkerzijde of de rechterzijde bedoeld. Bij mij liep het over mijn schouder van mijn schouderblad naar mijn nek.
Tweede jaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Spoednummer huisartsen: 020 – 416 53 57
Spoednr buiten openingstijden (Huisartsenpost): 088 – 003 06 00
ik moet dan de 2e bellen toch?
Wat wil je falen in de stadquote:Op zondag 3 februari 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bram wil niet mee naar de stad fml
Kun je niet alleen?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijken voor angled brush, hm topjes en baptiste
Ik heb ¤4.93 betaald en GRATIS verzenden. Gratisquote:Op zondag 3 februari 2013 12:34 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel is die lipcote omgerekend? Volgens mij wordt dat spul ook verkocht bij een drogisterij vlakbij mij
checkquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, Fred heeft spiegels nodig in huis
Wie weet kom ik je nog tegen danquote:Op zondag 3 februari 2013 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd vanaf onderaan de trap
Schaaaatjeeee
Als ik meega ben je dan vrolijk?
Muhaha einz
Ja ff eten en was ophangen en dan naar t stationquote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie weet kom ik je nog tegen dan.
Ja toch? Heb je zalfje gekregen? Hoop voor je dat je er niet te heftig krijgtquote:
Wij zijn ook wel vrij bizar met zijn allenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja toch? Heb je zalfje gekregen? Hoop voor je dat je er niet te heftig krijgt
ik heb een migraineheb me veel te druk gemaakt gisteren
Oh dat nog niet eens hoor, ik heb veel heftigere meets meegemaakt. Maar gewoon, 3 ladingen broodjes staan kneden en bakken, die tyfustrappen op en af, vannacht met een kind erbij in bed geslapen waardoor je moeilijk ligt..alles bij elkaarquote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel vrij bizar met zijn allen.
Ik ga morgenochtend naar de dokter zalf halenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja toch? Heb je zalfje gekregen? Hoop voor je dat je er niet te heftig krijgt
ik heb een migraineheb me veel te druk gemaakt gisteren
Die kan dat wel hebben hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
In gezond slank mensen die ham kaas ei sla -insert lading ander spul- en hela curry op hun brood smeren. Dafuq
Ik weet verder niet wie wie is en hoe of wat maar het viel me op lolquote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die kan dat wel hebben hoor![]()
Nom hier zelfgemaakte tomatensoep
Reis je gratis?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met 6.60 chrckt m'n kaart ook nog in lol
Mjah, maar op gegeven moment zou je niet meer kunnen inchecken. Ik kan bij minder dan 10 al niet meer inchecken bij NS.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij kun je 4 euro in de min einz
Ja ik moet dadelijk ook opladen want Bram zegt dat ie onder de 6 ook niet meer kan incheckenquote:Op zondag 3 februari 2013 13:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar op gegeven moment zou je niet meer kunnen inchecken. Ik kan bij minder dan 10 al niet meer inchecken bij NS.
Gelukkig is het een duidelijk systeem!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet dadelijk ook opladen want Bram zegt dat ie onder de 6 ook niet meer kan inchecken
Beetje té makkelijk soms.quote:
Ja echt hèquote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelukkig is het een duidelijk systeem!
Maar dan moet je nog inloggen!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje té makkelijk soms.
'kut, nou schoot m'n vinger alweer uit op de betaalknop'
veel te duur manquote:Op zondag 3 februari 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq bobbi brown counter in Eindhoven
da's dan weer jammer...quote:We moeten zeker weten dat dit uw bankrekening is. Dit proces duurt doorgaans 2-3 dagen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net PayPal aangemaakt
[..]
da's dan weer jammer...
maar goed, volgende keer kan ik falen met paypal
heb nu dus maar gemaildquote:Er is een fout ontdekt in de link die u zojuist heeft gebruikt. Deze fout wordt vaak veroorzaakt doordat een link in twee regels is opgedeeld. Voor een juiste werking dient u de volledige link in te voeren in uw browservenster.
Het invoeren van de link gaat als volgt:
Kopieer en plak de eerste regel van de URL in de adresbalk van uw browservenster.
Kopieer en plak de tweede regel direct na de eerste regel in de adresbalk van hetzelfde browservenster.
Zorg dat er geen spaties in de nieuw gevormde link staan.
Bericht 3019
Heb je ze wel aan elkaar geplakt?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje jammer, ik kan mijn rekening niet activeren omdat de link niet klopt
[..]
heb nu dus maar gemaild
ja duhquote:
Hahahahaquote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tosti![]()
(Deze gaan jullie nog veel horen)
Lipcote you are mine!!!quote:Thank You
You will receive an email confirming your order 3750392712 shortly.
Ja maar tosti'squote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kunt er ook nog wentelteefjes en broodpizza van maken
goede reden om een nieuwe koelkast te kopenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar tosti's![]()
Balen dat die vriezer van Fred het niet zo goed doet, anders zou ik gewoon een zooi tosti's maken en direct invriezen.. Tosti wanneer je er zin in hebt
Ja, ik draag dus nooit iets op mijn lippen omdat ik na vijf minuten al een pijpmondje heb.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook dat lipcoat, omdat handig en goedkoop.
O wait ik draag nooit iets op m'n lippen
Ik heb zelf een goede, die mag mee indien dingen definitief wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goede reden om een nieuwe koelkast te kopen
tosti's
ja dat dusquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik draag dus nooit iets op mijn lippen omdat ik na vijf minuten al een pijpmondje heb.Dus mij lijkt het wel handig.
Ik kan gewoon niet wennen aan m'n hoofd als ik kleur op m'n lippen heb.. Blijf dan het gevoel hebben "er klopt iets niet".. En van transparante gloss zien je lippen er dikker uit, dat heb ik heul niet nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik draag dus nooit iets op mijn lippen omdat ik na vijf minuten al een pijpmondje heb.Dus mij lijkt het wel handig.
oh ja das waar ook, was nog niet definitiefquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een goede, die mag mee indien dingen definitief worden.
Heb nu tosti met kaas en jam gedaan, vanavond tosti met mozarella en tomaat proberen (ben pesto vergeten). Of met kaas en gember
Ik ook. Ik heb van mezelf non-existente lippen dus ze kunnen wel een kleurtje gebruiken en ik heb een heel make-up tasje vol met lipsticks die ik nooit draag.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat dus
ben heeeeeeel erg benieuwd
Ook aan de telefoon zijn ze erg snelquote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Fuck, paypal mailt echt snel terug
En rekening is nu dus geactiveerd
oh mijn lippen zijn prima vind ik, maar kleurtjes zijn zo tof. Alleen zit ik te vaak te eten of met mijn lippen te rotzooien dus dan blijf ik bijwerken en dat gaat niet op werk enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb van mezelf non-existente lippen dus ze kunnen wel een kleurtje gebruiken en ik heb een heel make-up tasje vol met lipsticks die ik nooit draag.
quote:Beschikbaar PayPal saldo in EUR (primair): ¤25,00 EUR
Negerlippenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zululippen. heb lang aan het idee moeten wennen van kleur erop om ze te benadrukken maar ik ben wel om nu. Als het maar lang houdbaar is, anders zit ik de hele tijd krampachtig te wrijven om eventuele randen weg te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Whuuuuttttt, ik zie een foto van Taart op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
waar kun je dat inleveren dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu zit ik nog met die hoeren fashioncheque die je nergens in kunt leveren waar ik ooit komwat een kutcadeau
Ja maar daar shop jij serieus. Dus als je naar de winkel gaat kun je m inleveren. Maar deze kut fashion chequequote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook nog een H&M cadeaubon die je niet online kan inleveren.
en bij Lucardi zie ik op internetquote:Op zondag 3 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijenkorf en andere matige winkels. Bijenkorf is t enige waar ik kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik probeer die winkel eigenlijk zo veel mogelijk te ontwijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar daar shop jij serieus. Dus als je naar de winkel gaat kun je m inleveren. Maar deze kut fashion cheque
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en bij Lucardi zie ik op internet![]()
Koop een mooie zilveren vriendschapsring voor 15 euro voor Brum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of Miss Etam, of Promissquote:
IK WILDE DUS DIE EYELINER KWAST HALEN MAARJA DE AIDSHOERENquote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Miss Etam, of Promiss![]()
hehehehehe, nee, wel zaad cheque
Jurkjesquote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel Steps, die hebben wel leuke kleding
Niet voor mij kthnxbyequote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel Steps, die hebben wel leuke kleding
Mag je hem wel bij de MAC counter inleveren?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WILDE DUS DIE EYELINER KWAST HALEN MAARJA DE AIDSHOEREN
Misschien een x naar Rotterdam ofzo dan
Leek mij wel maar ik bel wel eerst voor ik naar Rotterdam ga.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mag je hem wel bij de MAC counter inleveren?
ik had haar nog even "zaadhoer" toegebeten ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg niet echt de kans om het te vragen. Kreeg niet eens de kans om te zeggen dat ik aan de beurt was want toen rende ze alweer naar iemand andersdafuq. Toen ben ik weggelopen
INGquote:Storing bij internetbankieren Rabobank
AMSTERDAM - Klanten van de Rabobank kunnen sinds zondagochtend niet internetbankieren, ook niet via hun mobiele telefoon.
Foto: ANP
De storing is het gevolg van uitgelopen onderhoudswerkzaamheden, meldt de bank op zijn site. Er wordt aan een oplossing gewerkt.
De storing lijkt vanochtend te zijn ontstaan. De Rabobank biedt excuses aan voor het ongemak.
Transacties via iDeal en Rabofoon zijn nog wel mogelijk.
Internetbankieren via ING heeft geen last van deze problemen. Klanten wordt aangeraden daar een rekening te openen. ING zou ook sneller en makkelijker werken qua over maken van geldtransacties.
bwheheheheheh, lame!quote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er was ook zo iemand die opgemaakt werd en alles wilde hebben wat die MUA gebruikte. 'Dat is dan 374 euro'. Je had d'r kop moeten zientoen hoefde ze de helft niet meer.
Je bedenkt toch eerst hoeveel alles kost voor je alles laat pakken?
kipquote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees
http://www.nu.nl/internet(...)kieren-rabobank.html
[..]
ING
Pics van het pakjequote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd ik ga toch als bij met carnaval. Pakje is wel een beetje hoerig dus nog rokje eronder en topje en vestje erover
Vrijdag, heel misschien zaterdag nog als het tof is.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Pics van het pakje
Wanneer ga je het vieren? Als in, welke dag enzo![]()
Ah okequote:Op zondag 3 februari 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrijdag, heel misschien zaterdag nog als het tof is.
Uft kwam ook vrijdag maar ik heb geen idee hoe die nog terug naar Tilburg willen einz. Blijven slapen is niet zo relaxed omdat studio en we gingen volgens mij de volgende dag overdag iets doen met t broertje van brum.
Zal zo als ik thuis ben wel foto sturen. Staat op t kaartje.
45? Dafuqquote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Inglot is nu 45 euro voor 5 kleurtjes. Dat heb ik er heul niet voor betaald einz
Wat een kut winkel in Eindhoven. Make up studio is wel
Dafuq, ik heb m'n zus destijds 10 voor 60 gegeven.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Inglot is nu 45 euro voor 5 kleurtjes. Dat heb ik er heul niet voor betaald einz
Wat een kut winkel in Eindhoven. Make up studio is wel
Ja ik dacht 5 voor 35 of 37quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
45? Dafuqik had voor 4 kleurtjes 27 euro destijds betaald
waarom heb je die niet van essence gehaald dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden nergens fatsoenlijke eyeliner kwasten trouwens. Ja bobbi brown maar 30 vs 22 bij mac. hmz
counter van bobbi brown was gisteren geopend. En er is Kiehls
Niet gekeken in de winkel, was vergetenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
waarom heb je die niet van essence gehaald dan?
hemaaaaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden nergens fatsoenlijke eyeliner kwasten trouwens. Ja bobbi brown maar 30 vs 22 bij mac. hmz
counter van bobbi brown was gisteren geopend. En er is Kiehls
neinz :pquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]heb je jouw pallet al een keer gebruikt?
Klinkt als mijn ventquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik liep kruidvat binnen voor baptiste en toen begon bram te zuchten over de rij dus vergeten kwastje te pakken
Tasjes dragenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:14 schreef Dwyn het volgende:
Mannen moeten sowieso niet mee de stad in.
nou lekker gezelligquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen als ze hun mond kunnen houden. Anders draag ik mijn eigen tassen wel.
Ik bedoel gezeik natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou lekker gezellig
ik vind t wel leuk om met SF te shoppen
Persoonlijke pakjak.quote:
Een lange rij is toch ook gewoon kut. Daar zeik ik ook over alleen hij al meteen bij binnenkomst van de winkel, en terecht want die mensen werken nooit doorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel gezeik natuurlijk.Als een man meegaat en de hele dag loopt te zeiken, kan ie beter gewoon niet meegaan.
nee maar als een vrouw alleen aan dr zelf denkt zou k het als man ook niet leuk vindenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel gezeik natuurlijk.Als een man meegaat en de hele dag loopt te zeiken, kan ie beter gewoon niet meegaan.
Tja, hier zie ik ze wel altijd hard werken en staat er toch een rij.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een lange rij is toch ook gewoon kut. Daar zeik ik ook over alleen hij al meteen bij binnenkomst van de winkel, en terecht want die mensen werken nooit door
Terechte klacht inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een lange rij is toch ook gewoon kut. Daar zeik ik ook over alleen hij al meteen bij binnenkomst van de winkel, en terecht want die mensen werken nooit door
SCOREquote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Totaal offtopic, maar mijn zoon lijkt het zindelijk worden door te hebben
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Kan je niet huisartsenpost bellen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
als dit zo door gaat spring ik uit t raam
Koelen met een ijspak!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Incantrix het volgende:
Binnenkort nog maar einz kind in de luiers, jolijt
Wat is er?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
I knowquote:Op zondag 3 februari 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dont trust the bitch is gecancelled
ik koop vaak veel en heb reuma, dus altijd blij als sf wat draagtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef megamandy het volgende:
Laten jullie serieus de vent die mee is jullie tasseb dragen? Dat wil ik niet eensanders heb ik niet eens het idee dat ik aan het winkelen ben als ik zelf geen tassen draag
Ja maar dan pak ik het gewoon uit zijn handenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet uitgebreid wezen shoppen met 'm, maar ik gok dat ik niet eens de kans krijg om tassen te dragen als 'ie zelf niets vast heeft.
Oh dat lijkt mij inderdaad niet fijn om zoiets "duns" dan vast te moeten pakken. Nooit bij nagedacht.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik koop vaak veel en heb reuma, dus altijd blij als sf wat draagt
Och, als hij daar blij van wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan pak ik het gewoon uit zijn handen
[..]
Oh dat lijkt mij inderdaad niet fijn om zoiets "duns" dan vast te moeten pakken. Nooit bij nagedacht.
Moet hij zelf maar iets kopenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, als hij daar blij van wordt.
hoe bedoel je zoiets duns?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan pak ik het gewoon uit zijn handen
[..]
Oh dat lijkt mij inderdaad niet fijn om zoiets "duns" dan vast te moeten pakken. Nooit bij nagedacht.
Als het handvat van een tas. Is toch lastiger om zoiets vast te houden ipv een dikker voorwerp? Kan het niet goed uitleggenquote:
Ik zit er niet mee.quote:
Oh nee dat is het probleem niet, als je meerdere schoenen en zooi kleding koopt worden de tasjes zwaar, en dan is het wel fijn als iemand het draagt als je het door de winkelstraat moet sjouwenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als het handvat van een tas. Is toch lastiger om zoiets vast te houden ipv een dikker voorwerp? Kan het niet goed uitleggen![]()
Als je van die ergonomische voorwerpen hebt zijn die toch ook altijd dikker, want minder kracht nodig? En een tas is altijd dun en gaat snijden en alles.
Da's de leeftijdquote:
Ik wil ook weer eens flink winkelenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee dat is het probleem niet, als je meerdere schoenen en zooi kleding koopt worden de tasjes zwaar, en dan is het wel fijn als iemand het draagt als je het door de winkelstraat moet sjouwen
Voor een toetje is altijd plekquote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit hartstikke vol maar ik wil nog een tosti chocopasta-banaan proberen
Dan word je er tenminste aan herinnerd dat je ook iets gedaan hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het normaal was na 18 km lopen
O dat kan ook. Ik loop nooit 18kmquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee jonge, als je daarna niet nog eens 18 kan lopen ben je abnormaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3,5, korte beentjes hequote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef megamandy het volgende:
18km trouwens![]()
Dus je hebt drie uur gelopen ofzo?
Bankhangen is ook verbranden jonge!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond het wel bevredigend. Kan ik tenminste schaamteloos bankhangen vanavond
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ontbijt: Tosti
Lunch: Tosti + 10 m&m's
Avondeten: drie tosti's.
Zal ik hem eens in de dieetclub posten?
erm nerm nermquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laatste was banaan chocopastaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef Mirjam het volgende:
ik at vroeger graag een tosti nutella met een laagje suiker op de nutella.
zo lekker ermahgerd
Kick gevenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
NUIEMAND HELPT MIJ ERMAHGERD WATR EEN HEL
* SpaceInvaders heeft 2min geleden topic geopend![]()
Jullie zitten in de test maand ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kat is eindelijk gaan liggen, nadat ze de hele middag de trap op en af is gegaan
("ERMAGERD TRAP, DIE HAD IK EERST NIET EINZ")
altijd het eerstequote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb een pit te weinig op mijn gasstel, of pannen teveel op het vuur.
Komt het al je neus uit?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik denk dat ik ziek word, of dat mijn lichaam denkt ziek te zijn door de lange dag gisterenquote:
Zo moe! Maar verder prima.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik denk dat ik ziek word, of dat mijn lichaam denkt ziek te zijn door de lange dag gisterenMijn lichaam kan niet tegen moe zijn.
En met jou?
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jullie zitten in de test maand ja?
Ik mis zoveel wanneer ik een leven buiten Fok heb.
Ik heb pas twee dezelfde opquote:
Da's het gemis van je parapluquote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik denk dat ik ziek word, of dat mijn lichaam denkt ziek te zijn door de lange dag gisterenMijn lichaam kan niet tegen moe zijn.
En met jou?
Was alleen 's avonds werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo moe! Maar verder prima.
Verkouden ook wel, maar zolang het daarbij blijft vind ik het prima.
Ook het brood verveelt niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb pas twee dezelfde op
Creatief met tosti
[..]
Da's het gemis van je paraplu
Ik heb ze nog niet gekeken, want misschien Prive einzquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was alleen 's avonds werken?
[..]
Ook het brood verveelt niet?![]()
Ja, dat, en mijn geweldig epische creatieve kunstwerken
Oh man, intens!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, een heel weekend! Van vrijdagmiddag tot zondagmiddag.
OH kijk maar hoor. Het zijn er geloof ik drie, 2 ingepakte dingen en 1 met ingepakte mensenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gekeken, want misschien Prive einz
En brood verveelt mij nooit
Ermagerd dat heb ik op het grafisch lyceum ook nog gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh man, intens!
[..]
OH kijk maar hoor. Het zijn er geloof ik drie, 2 ingepakte dingen en 1 met ingepakte mensen
Het was St Joost Bredaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dat heb ik op het grafisch lyceum ook nog gedaan
BUY IT NOW KLIKquote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Incantrix het volgende:
Dus dat betekent dat ik nu meer van die oude moet
Ja, mijn nieuwe zijn met koken ook half afgebladderd aan een nagel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb wel het idee dat de oude cc holo's veel beter/langer blijven zitten als de nieuwe, ik had 2 nieuwe en 1 oude gelakt gisteren en die oude heeft nauwelijks tipwear, terwijl die twee nieuwe er allebei zo ongeveer tot halverwege de nagel afliggen.
Die liggen dan ook vrij zwaar op de maagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dat er ooit nog een dag zou komen dat ik mijn bord niet op kon
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die liggen dan ook vrij zwaar op de maag
Dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nu gaan we obese kijken ter motivatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |