Goeie subtiele omschrijvingquote:
morgen veel koffie, veel wandelen en megaveel schijtenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wel iets zwaarder op de weegschaal maar dat is gebrek aan poepen en lichaamsbeweging
JA ik he de waterpokken gehad vroeger. en idd, het voelt alsof ik in de brandnetel gepleurd ben. het kutte is, de eerste paar zitten op een gedeelte waar mijn boob er voor hangt dus ik zie ze niet, ik kan 1 bultje zien, de rest zit op mijn rugquote:Op zondag 3 februari 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Foto van de bultjes? Heb je al waterpokken gehad? Ziet het er uit als blaasjes, of meer als rode vlekken wanneer je in de brandnetels bent gevallen?
okay dit zit op buik en rug dus dat is dan andersquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gordelroos zit vaak aan 1 kant van je lijf, en dan in een soort 'band'
De pijn die dat geeft is zenuwpijn, dat tintelt en is vreselijk
Het is wel vreselijk besmettelijk en je kan er een zalfje tegen krijgen. Kun je niet naar een huisartsenpost vandaag? Met jouw gezondheid zou ik geen risico's nemen eerlijk gezegd.
Dokter/huisartsenpost bellen.... Dit kan vanalles zijn....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Dussss halp
Ik heb sinds gister paar keline rode bultjes op mijn buik, ze zijn niet groot en doen niet echt pijn als ik er aan zit maar als ik er niet aan zit dan geeft t wel soort schokken van pijn af en toeIk had na tijdje door dat rug ook begon te jeuken en volgnes mij zit daar ook een groepje van 5/6 bultjes maar ik kan het lastig zien zelf. Ook die doen soms echt super pijn
weet iemand wat het kan zijn? de huid er omheen is niet echt rood maar doet wel pijn, tintelt vooral.
Met 1 kant wordt volgens mij de linkerzijde of de rechterzijde bedoeld. Bij mij liep het over mijn schouder van mijn schouderblad naar mijn nek.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay dit zit op buik en rug dus dat is dan anderst zit wel op dezelfde plek, dus zeg maar op dezefde hoogte.
maar de omchrijving is wel beetje wat ik bedoel. Het steekt met soort van electrische schokjes ook als ik gewoon stil lig. en t is raar want het doet wel super veel pijn vooral aan de voorkant terwijl ik daar maar 3 bultjes zie dus echt veel is het niet :/
oh zo, ja linkerkant voor en achter idd, en zelfde hoogtequote:Op zondag 3 februari 2013 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met 1 kant wordt volgens mij de linkerzijde of de rechterzijde bedoeld. Bij mij liep het over mijn schouder van mijn schouderblad naar mijn nek.
Tweede jaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Spoednummer huisartsen: 020 – 416 53 57
Spoednr buiten openingstijden (Huisartsenpost): 088 – 003 06 00
ik moet dan de 2e bellen toch?
Wat wil je falen in de stadquote:Op zondag 3 februari 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bram wil niet mee naar de stad fml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |