Dat valt ook niet te ontkennen. Of het binnen je straatje past is een tweede.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ingezien dat Mozart eigenlijk goede muziek maakte.
Jep.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:47 schreef Adames het volgende:
http://glamora.ma/2013/02/een_slokje_heilige_geest.html
is dit de shownieuwsvariant van geenstijl?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:47 schreef Adames het volgende:
http://glamora.ma/2013/02/een_slokje_heilige_geest.html
is dit de shownieuwsvariant van geenstijl?
spitsnieuws erbij en ik beaam het met allevier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep.
Ligt het trouwens aan mij of zijn die drie sites (GS Powned GlamO) echt pure aids alledrie?
GS is een kinderachtige paupersite geworden welke enkel makkelijk probeert te scoren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep.
Ligt het trouwens aan mij of zijn die drie sites (GS Powned GlamO) echt pure aids alledrie?
Dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS is een kinderachtige paupersite geworden welke enkel makkelijk probeert te scoren.
Feitelijk gezien moet je dan alsnog met je klauwen van die fiets afblijven. Derhalve goede televsie. En die Danny is ook een talentje. En dat filmpje met die Rotterdammers en Beatrix ook geweldigquote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Dat programma waarin ze heel makkelijk een fiets laten stelen en de dader dan confronteren typeert ze eigenlijk enorm.
wie moet real aanstellen als ze hem ontslaan? er is niemandquote:Op zondag 3 februari 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS is een kinderachtige paupersite geworden welke enkel makkelijk probeert te scoren.
[ afbeelding ]
Wat voor een afkoopsom heeft Mourinho wel niet bedongen?
Was de penalty reeks leuk?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor een afkoopsom heeft Mourinho wel niet bedongen?
Extreem tegenvallend. Zuid-Afrika miste er 3 van de 4, en dat lag meer aan hen dan de keeper van Mali.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Extreem tegenvallend. Zuid-Afrika miste er 3 van de 4, en dat lag meer aan hen dan de keeper van Mali.
Het luxe probleem Serero bij Ajax werd nog wel bijna opgelost toen een Malinees iets te hoog inkwam met zijn schoen en Serero zijn op paar cm mistequote:
Kunnen zeker wel de halve finale halen met (veel) geluk.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik las dat de TD van Gala had gezegd dat ze de CL kunnen winnen, haha, idioot.
Ja Schalke ook. Ze halen dat nooit man, in de kwartfinale allemaal ploegen die veel en veel beter zijn dan Gala.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kunnen zeker wel de halve finale halen met (veel) geluk.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Mertens heeft trouwens nog net niet gezegd: "Dit was de kampioenswedstrijd".
Dat weet je niet. Celtic kan zomaar eens verrassen tegen Juve. Dan is het dus Celtic - Gala en sta je dus al in de halve.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja Schalke ook. Ze halen dat nooit man, in de kwartfinale allemaal ploegen die veel en veel beter zijn dan Gala.
Juventus schat ik dus echt 100x beter in dan Celtic. En zo counteren zoals tegen Barca lukt niet bij Juve met de verdediging die zij hebben, denk ik/quote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Celtic kan zomaar eens verrassen tegen Juve. Dan is het dus Celtic - Gala en sta je dus al in de halve.
Ik denk zelfs dat Gala nog wel zou kunnen winnen van Juve TBH (again: met veel geluk).quote:Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juventus schat ik dus echt 100x beter in dan Celtic. En zo counteren zoals tegen Barca lukt niet bij Juve met de verdediging die zij hebben, denk ik/
Waarom zou Celtic verrassen tegen Juventus? Dat het mogooltje uit de groep Schalke verslagen gaat worden door Gala zit er wel heel dik in daarentegen. Al is Schalke wel een cupfighter.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Celtic kan zomaar eens verrassen tegen Juve. Dan is het dus Celtic - Gala en sta je dus al in de halve.
Toen ik Gala zag spelen was het kick 'n rush, niet normaal manquote:Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Gala nog wel zou kunnen winnen van Juve TBH (again: met veel geluk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |