Nogmaalsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Enige reden waarom Finland kan winnen is het achterlijk format van first to five legs
Onwetend zijn en je daar openbaar voor te schande zettenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Enige reden waarom Finland kan winnen is het achterlijk format van first to five legs
Het is Pietersen.quote:
Finland kan niets, eenmalig geluk gozerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Finland wint.
Finland kan het echt goed man.
Haavisto
Pietersen
Rot jij eens op met je onnozele kijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Finland kan niets, eenmalig geluk gozer
Ik kijk al langer darts dan jou achterlijkequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij eens op met je onnozele kijk.
Leuk om een nieuwe kenner en volger te hebben hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Finland kan niets, eenmalig geluk gozer
Hahaha ja dat had de dag wel compleet gemaakt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:41 schreef Guard het volgende:
Wat een dag... Zo Jammer dat ZAF niet gewonnen heeft
Met je Finland kan niets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik kijk al langer darts dan jou achterlijke
Die gozers spelen pas sinds dit jaar in de PDC en hebben nog niets klaargespeeld. Daarbij gooien komt het gewoon als ze door dit format een vijf legs met geluk goed gooien ze doorgaan. Als het gewoon een langere partij was winnen Van Gerwen en Van Barneveld dit 100/100 keer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je Finland kan niets.
Die Haavisto is gewoon een teringgoede speler man, Komula geldt het zelfde.
Idd. Hun of Belgie moet winnen. Wat een bazenteams.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Finland wint.
Finland kan het echt goed man.
Haavisto
Pietersen
Australie gooide geloof ik iets van 96, prima gemiddelde, maar Belgie was echt episch goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook niet alsof Whitlock en Nicholson koekebakkers zijn. Of dat ze ook maar een off-day hadden. Die gooiden OOK gemiddeld boven de 100 toch?
Finland was beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Australie gooide geloof ik iets van 96, prima gemiddelde, maar Belgie was echt episch goed
Mwah, gelijkwaardig met België denk ik zo.quote:
Belgie eindigde met een gemiddelde van ruim 101, Finland met 96.quote:
Finland had geluk, Belgie heeft tenminste ook echt talent.quote:
Finland het geluk? Je wilt gewoon niet toegeven...quote:Op zondag 3 februari 2013 00:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Finland had geluk, Belgie heeft tenminste ook echt talent.
Finland had meer weerstand+ gemiste dubbels en 1 kut leg. Dus denk dat hun scorend nog stukken beter waren.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belgie eindigde met ruim 101, Finland met 96.
Ja, het zijn gewoon twee verkapte amateurs die een goede dag hadden. Al moet ik toegeven dat Haavisto nog wel een beetje talent heeft, die andere komt nooit van zijn leven in de top 50.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finland het geluk? Je wilt gewoon niet toegeven...
Nu ja 96 niks mis mee, maar als je 5-1 ziet staan dan denk je wel "Wat is DAAR gebeurd?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Australie gooide geloof ik iets van 96, prima gemiddelde, maar Belgie was echt episch goed
Geef het maar op, hij is vrij duidelijk wat aan het trollenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finland het geluk? Je wilt gewoon niet toegeven...
Wie er in de andere wedstrijden won had wat mij betreft geen enkele invloed op Nederland - Finland, dus ook in mijn ogen was Nederland gewoon nog heel dik favorietquote:Op zondag 3 februari 2013 00:04 schreef ChilllayD het volgende:
Jarkko Komula is sowieso een gevaarlijke en goede speler en gezien de winnende teams van vandaag had ik wel verwacht (niet gehoopt uiteraard) dat Finland zou winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |