sims? woohoo'en?quote:
Ja, maar dat kan komen door 1 minuut tijdsverschil in de klok van mij en degene die de cijfers bekend maaktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
whaha dan moet je je genakt voelen
nee tv seriequote:
awh da's zieligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan komen door 1 minuut tijdsverschil in de klok van mij en degene die de cijfers bekend maakt
Jochem Meijerquote:
waar worden die zo bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan komen door 1 minuut tijdsverschil in de klok van mij en degene die de cijfers bekend maakt
sims op tv? xdxdquote:
De droomshowquote:
quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De droomshow![]()
was leuk programma vroeger
ooh jaquote:
Bij jouw in de achtertuin gingen we tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
Arnhem![]()
maar alleen gestemd omdat ik dan maar even hoef te reizen. Denk dat utrecht het handigste is
Held.quote:
Walgelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ja
You van 't Hek
Alleen jammer dat hij een vuile hypocriet is, kan zijn columns niet uitstaan, maar grappig is ie wel.
Neee niet bij mij thuisquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij jouw in de achtertuin gingen we toch
Youpiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ja
You van 't Hek
Alleen jammer dat hij een vuile hypocriet is, kan zijn columns niet uitstaan, maar grappig is ie wel.
Zeeland is gewoon mooiquote:
wat nou haterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walgelijk
Guido Weijers
Hans Teeuwen
Najib
quote:
quote:
Zijn columns wel, maar zijn showsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walgelijk
Guido Weijers
Hans Teeuwen
Najib
ik haat niet op jou schatjedushiquote:
leven is hardquote:
Is het mij vandaag gelukt Arceequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wilde ik (uiteraard) ook en dat dacht ik ook te hebben, maar toen kwam er een postrecount en zat ik ineens met 885 posts.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nog maar een halve minuut
spannond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |