Het spijt me, ik wil niet liegen, niet tegen jou tenminstequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je loog vandaag nog dat je bij de brug wasen 2000 posts
Ja, dan is de afstand opeens een heel stuk kleinerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Taexon het volgende:
Stewie is over 2 weken gewoon 5 km van me vandaan
Happy mealquote:
Yesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog 8 posts voor mij en dan stop ik voor vandaag
Nee, dan wacht ik tot morgen (middernacht in NL) dusquote:
ik geloof je dushi ;@:@quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me, ik wil niet liegen, niet tegen jou tenminste
Door jou wil ik een beter persoon zijn dushi ;;$;;$
en dat is epic omdat...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dat absoluut niet
Dan heb ik, mits niet verkeerd geteld, het user ID van Arcee
je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan is de afstand opeens een heel stuk kleiner
quote:
e-pik xdxdxdquote:
De geit is gemolken!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je me wil excuseren, ik ga nu naar een geheim locatie, onderduiken voor bepaalde mensen.
tot zo dushi van mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je me wil excuseren, ik ga nu naar een geheim locatie, onderduiken voor bepaalde mensen.
timmmmmquote:
whaha dan moet je je genakt voelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Maar het kan mis gaan hoor. Ik meen (nog steeds) een keer 1000 te hebben gehaald en toen stond er bij een telling 999 (die betwijfel ik nog steeds)
Die adhd gastquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoe heet die cabaret ier ook al w eer?
quote:
gekrakt xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
whaha dan moet je je genakt voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |