Morgenochtend pluto uitlatenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen ben je toch vrij? Kun je toch net zo lang in bed blijven als je wil met Pluto
ik voel me genegeerdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, alleen Sof en Pizza hebben het gezien
oeh bijnaquote:
quote:
Bespaar me de details maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook een replica van een stok onder mijn bed
Kom je naar ons, of naar een parkje oid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee rock kan echt nietin ieder geval dan niet bij mij thuis
De haatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
accio piemel toen je hem niet kon vinden?
lekkere zwarte banaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb fruit van een week geleden op me kamer kom haten
Van 1 biertje alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
maar maar ik mag van mezelf geen bier meer drinken want anders word ik nog dronken
hahaha uitlachen hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een stormtrooper alarmclock, kom haten
ik verwachtte een google translate linkquote:
Oke laten we dan een meet organiseren? Dan kan iedereen gelijk komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom je naar ons, of naar een parkje oid.
ja dat kan ze welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De haat
Nee accio je moeder en raad eens: ze kwam.
hhahaha je bent zo grappig xdxdquote:
Wilde ik eerst doen, maar dacht, nee is te veel moeite voor jullie in deze zware tijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik verwachtte een google translate link
neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
het gaat wel tyfus snel nu hierzo moetenjullie niet stappen ofzo ;s
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
Stappen is voor mensen die geen computer hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
nee ben Stuart aan het beaten en iedereen doet meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tis al goed toch kan niet bij zijn op je dushi xdxd
Voor tien uurquote:
autisten zonder levenquote:
wat liefquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Wilde ik eerst doen, maar dacht, nee is te veel moeite voor jullie in deze zware tijden.
Ouwe zuiplap jij dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik heb er al 6 op en 8 is denk ikmijn grens.
ja hequote:
beter want het is echt saai beter ga je gewoon fok!ken of thuis spellentjes doen en thuis drinken sowieso gezelliger en goedkoperquote:
hihhaahah weet ik toch ;;;$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hhahaha je bent zo grappig xdxd
Het is gewoon gezelligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee ben Stuart aan het beaten en iedereen doet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |