Weet ikquote:
quote:
Ehm, alleen Sof en Pizza hebben het gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen mag ze zien behalve ik
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen mag ze zien behalve ik
neem alcoholvrij of thee sukkel!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn 3e biertje voor vandaag pas. Ik ben rustig aan bezig
Dat is echt kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw een sloom wijf komt altijd om half 9 binnen en vertrekt om 10 over 9
Sorryquote:
jaquote:
ik ben speciaalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, alleen Sof en Pizza hebben het gezien
dan is het goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry
Ik hou wel heel veel van je hoor![]()
Morgen ben je toch vrij? Kun je toch net zo lang in bed blijven als je wil met Plutoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ikmaar vanochtend verslapen met werk dus moet weer bijslapen anders kom ik misschien volgende week weer te laat.
stuur naar mij dan in dmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, alleen Sof en Pizza hebben het gezien
quote:
Meestal wel ja, of spiekend meisje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar weerwofl zijn lijkt me leuker denk ik.
Van thee verkleuren je tandenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
neem alcoholvrij of thee sukkel!
accio piemel toen je hem niet kon vinden?quote:
beetje te vroeg nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook een replica van een stok onder mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |