We hebben in ieder geval geen tijd om muziek te postenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post echter puur kwaliteit though
Ik kom het bij je vieren met taartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn verjaardag vier
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet weten dat LB een man is en jij nu dus hommo![]()
![]()
Nee oke
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
jo stu ik lees niet alles. doe ff quoten dan lees ik het wel.
Dan vier je het voor ons! Komen wij gezellig een bakkie koffie en een stukje taart halen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn verjaardag vier
Okay, ik zat nog steeds bij mijn laptop trouwensquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik probeer ook wat aandacht te trekken
hoiquote:
Kleurtjesquotequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltxdxdxxdx ;;$
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post echter puur kwaliteit though
Oke, stuur ik je even een haar van me voor je wisseldrank XD XDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltxdxdxxdx ;;$
Zal vanaf nu dan quoten met eenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
taartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom het bij je vieren met taart
kan je het niet zelf even quotenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dm naar mij en dan hoef j niet terug te zoeken
ja hoor met jou?quote:
Wat zal ik in mezelf kerven? Een dierentuinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kerf iets in jezelf en dan twitteren
I know, is goed doe het als jij die pizza in de oven zet of na twaalfenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook een URL van FB via DM sturen zonder dat ik je vriendje op FB hoef te zijn
Ik weet niet of mijn moeder dat zo tof vindquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan vier je het voor ons! Komen wij gezellig een bakkie koffie en een stukje taart halen!
En krijg je een cadeautje!
Ben je slaaf nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kan je het niet zelf even quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |