We hebben in ieder geval geen tijd om muziek te postenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post echter puur kwaliteit though
Ik kom het bij je vieren met taartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn verjaardag vier
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet weten dat LB een man is en jij nu dus hommo![]()
![]()
Nee oke
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
jo stu ik lees niet alles. doe ff quoten dan lees ik het wel.
Dan vier je het voor ons! Komen wij gezellig een bakkie koffie en een stukje taart halen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn verjaardag vier
Okay, ik zat nog steeds bij mijn laptop trouwensquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik probeer ook wat aandacht te trekken
hoiquote:
Kleurtjesquotequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltxdxdxxdx ;;$
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post echter puur kwaliteit though
Oke, stuur ik je even een haar van me voor je wisseldrank XD XDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor haar ben ik alles wat ze maar wiltxdxdxxdx ;;$
Zal vanaf nu dan quoten met eenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
taartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom het bij je vieren met taart
kan je het niet zelf even quotenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dm naar mij en dan hoef j niet terug te zoeken
ja hoor met jou?quote:
Wat zal ik in mezelf kerven? Een dierentuinquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kerf iets in jezelf en dan twitteren
I know, is goed doe het als jij die pizza in de oven zet of na twaalfenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook een URL van FB via DM sturen zonder dat ik je vriendje op FB hoef te zijn
Ik weet niet of mijn moeder dat zo tof vindquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan vier je het voor ons! Komen wij gezellig een bakkie koffie en een stukje taart halen!
En krijg je een cadeautje!
Ben je slaaf nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kan je het niet zelf even quoten
quote:
Jaa is goed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn moeder dat zo tof vind
We doen snel een keer meeten oke?
quote:
Dat wil ik eigenlijk doen, maar geen tijd idd, staat ook een fanta blikje naats me maar geen tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen tijd om muziek te posten
je moederquote:
quote:
Okay, na 12 uur dan maar NL tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I know, is goed doe het als jij die pizza in de oven zet of na twaalfen
ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan vier je het voor ons! Komen wij gezellig een bakkie koffie en een stukje taart halen!
En krijg je een cadeautje!
wat lach jequote:
connecties toch jwzquote:
klinkt lekkerquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
awh stahp it ben gewoon eerlijk op een slijmerige manier xdxd;;$
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, stuur ik je even een haar van me voor je wisseldrank XD XD
ik lach je toe tochquote:
quote:
nee cut4bieberquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal ik in mezelf kerven? Een dierentuin
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik lach je toe tochweet dat ik je van je hou lobi uit het oog uit het hart jwt zelfs uit men PiemOl
"Ja eh, mam, er komen van de week mensen van internet hier oké?"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa is goed!
Joh is voor je verjaardag, krijg je een cadeautje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |