PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spreek het uit als Vieljena, hoe moet je het anders uitspreken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoe jij Vilhena uitspreekt(Of welke feyenoord speler was dat ook al weer ?)
IF Lurling erbij en je team is onverslaanbaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef detennismaster het volgende:
Wel echt een geniale TOTW met IF Jackson en IF Sissoko.
Ik wissel deze 3 teams afquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Iwan, welk team gebruik je atm? 1 tegengoal in 3 potjes seasons is wel netjes
De 'J' weglaten dacht ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als Vieljena, hoe moet je het anders uitspreken?
Die is alleen een week geband. Maar er zijn wel meer namen die moeilijk zijn om uit te sprekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
De 'J' weglaten dacht ikMaar vraag VDM over dat soort vragen. Ik weet iig nog dat jij het toen verkeerd uitsprak
Vielena inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
De 'J' weglaten dacht ikMaar vraag VDM over dat soort vragen. Ik weet iig nog dat jij het toen verkeerd uitsprak
Tweede, hij speelde ook tegen PEC in de beker deze week.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:09 schreef Ebecilio het volgende:
Ik had Vujicevic nog nooit eerder bij Heracles zien spelen, is dit zijn eerste wedstrijd?
Geef maar aan mij, krijg je ze normale terug !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef ylSs het volgende:
ik heb een IF podolski... wat moet ik ermee
Hij deed het heel behoorlijk vandaag. Waarom speelde hij het afgelopen halfjaar nooit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tweede, hij speelde ook tegen PEC in de beker deze week.
Ok.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Ebecilio het volgende:
Wijnaldum krijgt trouwens echt geen IF.
half februariquote:
Goejen argumententwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 23:17:00Advocaat is bij vragen over moeilijke financiën van ADO kritisch op Aegon, dat #Ajax sponsort. 'AEGON komt toch uit Den Haag?' reageer retweet
Dit klinkt wel erg naief, om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:21 schreef Donaldo het volgende:
wat nou happy hour, 20 k verlies op dat stomme playerspack
quote:
Ik zet net de tv uit, wat gebeurde er?quote:
hij miste voor bijna opendoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Ik zet net de tv uit, wat gebeurde er?
ok ok bedankdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij miste voor bijna opendoel.
hij kreeg de bal neit eens tussen de palen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Ik zet net de tv uit, wat gebeurde er?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ok ok bedankd
hoe speeldt toty falcao nouw dan?ik heb mijn hoop opgegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het werkt gewoon niet misschien in een 4-4-2 nog proberen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
en zo goed is hij nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerder vandaag boden mensen nog meer dan 100k op Piazon, nu kijk ik naar de laagste BIN en die is ineens 50kDat is nog eens een price drop.
in career mode wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In career mode anders welIk ga hem toch wel gebruiken in FUT.
(IF) Curtis Daviesquote:Op zondag 3 februari 2013 00:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Mancienne, Bramble of Ferdinand als zilveren CB?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5134871/#squad-player
Ik wil ook nog een keer tegen jou, voor mijn zelfvertrouwen. Je bent de nieuwe GJE, maar dan met heel veel coinsquote:
quote:
quote:
nou het gaat vandaag slecht hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer tegen jou, voor mijn zelfvertrouwen. Je bent de nieuwe GJE, maar dan met heel veel coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |