Flashbacks!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie.
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie.
Minuut later is ze offline.quote:Ik zit even te kijken waarom we zo'n hoge match score hebben. Weet jij het?
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens die aan haar bellen over een vrienden of d'r of ze iemand leuk vind.
Dit ja. Ik heb 'm 3 keer gelezen, maar kan er niets van maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.
Ho dyslectie...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ho dyslectie dyslexie...![]()
Jongens die haar bellen, met vragen over een vrienden van haar: of die vriendin één van die gasten leuk vindt. Aka middelbare school praktijken.
Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.quote:
Volgens mij geen SC hier toch ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.
Pot, ketel, zwart.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Volgens mij geen SC hier toch ?
Iig ze is uit m'n Paiq lijst
Wie ?quote:
Maar ik woon heul dichtbij...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!
Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje
En het feit dat je niet in kunt stellen hoe belangrijk je die afstand vindt.
Dat laatste kan toch wel een beetje? Dat je die balk naar rechts sleept en dat de rest naar links beweegt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!
Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje
En het feit dat je niet in kunt stellen hoe belangrijk je die afstand vindt.
lijkt me idd beter voor je gezondheidquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minuut later is ze offline.
Veel plezier hier nog allemaal, ik ben weer pleite
Waaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat laatste kan toch wel een beetje? Dat je die balk naar rechts sleept en dat de rest naar links beweegt.
Van de week vond je het nog leuk toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik Paiq superstom, denk dat ik ermee ga nokken. Kansloze staccato-achtige berichtjes die nergens toe leiden, waste of time. Ik ga als happy single door het leven en alleen voor die hele leuke vrouw die helemaal is wat ik zoek maak ik een eind aan die toestand
Paiq is een makkelijke manier om contact te leggen, dat is leuk, maar ik vind het een stuk ingewikkelder/saaier om het te onderhouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaar?
[..]
Van de week vond je het nog leuk toch?
Ik sta er hetzelfde in als jij en zie het gewoon als grappige tijdvulling waar mogelijk iets heel leuks uit kan komen
Tje dat is volgens mij vergelijkbaar met IRL, kom je ook veel mensen tegen waarvan je direct of na niet al te lange tijd denkt "meeeeeeeeeeeeeh". Alleen bij online daten kun je dan niet gewoon zeggen "ok ik ga weer naar mn vrienden" maar moet je ze actief verwijderen, wat het schijnbaar allemaal een stuk gecompliceerder maakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paiq is een makkelijke manier om contact te leggen, dat is leuk, maar ik vind het een stuk ingewikkelder/saaier om het te onderhouden.
Ik vind dat ook lastig, voor mijn gevoel lijkt het wel een verzamelplaats voor contact gestoorde. Met hier en daar een uitzondering. Het verveeld me ook heel snel.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paiq is een makkelijke manier om contact te leggen, dat is leuk, maar ik vind het een stuk ingewikkelder/saaier om het te onderhouden.
Dat heb ik echt niet, ik zeg gewoon dat ik verder ga kijken, wens haar veel succes verder en *klik* verwijderenquote:Op maandag 4 februari 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tje dat is volgens mij vergelijkbaar met IRL, kom je ook veel mensen tegen waarvan je direct of na niet al te lange tijd denkt "meeeeeeeeeeeeeh". Alleen bij online daten kun je dan niet gewoon zeggen "ok ik ga weer naar mn vrienden" maar moet je ze actief verwijderen, wat het schijnbaar allemaal een stuk gecompliceerder maakt.
Hoe is het met vrouwelijke player van je?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig, voor mijn gevoel lijkt het wel een verzamelplaats voor contact gestoorde. Met hier en daar een uitzondering. Het verveeld me ook heel snel.
En ja dan ben ik bot en verwijder ze midden in een gesprek. Dan ben ik er echt klaar mee.
[..]
Dat heb ik echt niet, ik zeg gewoon dat ik verder ga kijken, wens haar veel succes verder en *klik* verwijderen
Goed, en het verhaal ligt iets anders dan een vrouwelijke playerquote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe is het met vrouwelijke player van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |