Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zeg "okee we kunnen duffe vraagjes op en neer blijven sturen, of we kunnen een bak koffie gaan drinken ergens"
Krijg ik het verwijt dat mijn foto nog niet eens duidelijk is
Ja ja, wie had dat gedacht. MIJ wordt "te voortvarend gedrag" verweten![]()
Nou mijn foto was duidelijk genoegquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mijn foto was duidelijk genoegMaar ze heeft eerst een andere date morgen, Dus wie weet hoef ik wel niet eens meer terug te komen
Fijn joh, toon ik ook eens initiatief, weer niet goed
![]()
Ik probeerde gewoon wat zinnigs te zeggen. "wat voor kleur heeft je slaapkamer" en dat soort dingen is in mijn opinie niet iets wat snel tot iets zinnigs gaat leiden. En foto's worden voor een paar credits meteen duidelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Fascination het volgende:
Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
Ja, je kunt je ZO defensief opstellen op een datingsite, maar op zeker moment moet je toch WAT. Je zit zelf niet voor niks op zoeen site, je ziet best wel ongeveer hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Fascination het volgende:
Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
Nou ja, hoe tegenstrijdig moet het worden?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Fascination het volgende:
. Probeer eens wat relaxter te worden, [..]
Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwensquote:Op zondag 3 februari 2013 09:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vraag is waarom je er dan uberhaupt mee op date wil. Ik zou me stierlijk vervelen.
True, het enige wat je van de andere kant kan/mag verwachten is wat inlevingsvermogen en hopen dat zij het besef hebben dat de rollen op dit gebied zo liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan is het dus 1 van die dingen die nu eenmaal zo is.
Dan kun je er heel hard over gaan zitten piepen en peeuwen (and never get laid) of je kunt je eigen insteek (hihihihih) veranderen in de hoop dat je wel eens pussy krijgt.
Sommige dingen zijn nu eenmaal zo en dan is het enige dat jij kunt veranderen je eigen rol erin of perceptie er over om te voorkomen dat je je hele leven gefrustreerd blijft.
Ja, hier kan ik me op zich wel in vinden. Het was ook niet de bedoeling om wanhopig over te komen, maar gewoon, ze leek me leuk genoeg om eens een keer wat mee te gaan drinken en dan zien we het verder wel. Ik bedoelde er verder niks mee. En misschien valt dat inderdaad wel onder "desperate loser" dan, dat kan ik zelf niet beoordelen. Maar goed, weer wat geleerdquote:Op zondag 3 februari 2013 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat zijn jullie soms hard
Dr_Flash pakte dit misschien niet heel handig aan, maar ik kan me voorstellen dat als het maar nooit lukt, je niet meer weet wat je dan wél moet doen, iets waar veel mensen hier die om de haverklap een date hebben zich blijkbaar niet zoveel bij voor kunnen stellen... Mijn advies aan Dr_Flash zou iig zijn om er toch wat relaxter in proberen te staan en er niet zo wanhopig veel mee bezig te zijn. Probeer happy te zijn met je eigen leven, ook zonder vrouw, bedenk wat voor vrouw je graag zou willen en richt je daarop zonder concessies te doen. Dan komt ze ooit wel een keer voorbij. Of niet, maar dan moest het blijkbaar zo zijn. Zorg iig dat het hebben van een relatie geen eerste levensbehoefte voor je is, want dan ben je iedere dag dat die behoefte niet vervuld wordt doodongelukkig.
Dat is waar. Dan sta je er een stuk zelfverzekerder in ook en dat werkt nog eens extra in je voordeel. Vrouwen voelen dat aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwens
Jij hebt de onderste tree van de Maslow-piramide van dating "ANY GIRLY!!! ANY!!! GIRL WILL DO" al lang ontstegen en bent derhalve ook aantrekkelijker voor de tegenpartij die ook al een paar treetjes hoger staat.
Als je nog onderaan de piramide staat, moet je je focussen op alles wat zich binnen je eigen tree bevindt. Vandaar uit kun je evolueren.
Ik zit op level 34.quote:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op welke gronden leek zij je leuk genoeg om een keer wat mee te gaan drinken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |