abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:57:41 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122391771

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122395456
Briljante ingeving om in te vullen bij mijn interesses op badoo.

Geinspireerd door het profiel van een moeder op badoo

"Jouw dochter"
pi_122401686
Nou, mijn date van afgelopen week gaat denk ik geen vervolg krijgen. Dame is ineens minder spraakzaam op paiq. Waar eerst nog haha's en heen-en-weer chat plaatsvond was het net oneliners, passief en geen smileys. Dan weet ik wel genoeg.

Op zich volledig terecht, want zoveel vonken vlogen er niet vanaf tijdens de date, maar ze was zo knap... stiekem toch jammer hehe. Maar goed, daar ben je man voor :')

Voor de vorm straks nog even vragen of we het erbij zullen laten of niet, want zelf durft ze zoiets natuurlijk niet te zeggen en dan krijg je zo'n doodbloedactie of voelt ze zich ongemakkelijk. Dan heb je tenminste normale 'closure'. 'Ok, veel succes op paiq verder! En bedankt voor de gezellige date!' of iets.

Volgende week de 2e dame ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_122404129
Dus ik zeg "okee we kunnen duffe vraagjes op en neer blijven sturen, of we kunnen een bak koffie gaan drinken ergens"

Krijg ik het verwijt dat mijn foto nog niet eens duidelijk is 8)7

Ja ja, wie had dat gedacht. MIJ wordt "te voortvarend gedrag" verweten :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122404187
quote:
15s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zeg "okee we kunnen duffe vraagjes op en neer blijven sturen, of we kunnen een bak koffie gaan drinken ergens"

Krijg ik het verwijt dat mijn foto nog niet eens duidelijk is 8)7

Ja ja, wie had dat gedacht. MIJ wordt "te voortvarend gedrag" verweten :') _O-
Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122404254
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?
Nou mijn foto was duidelijk genoeg :) Maar ze heeft eerst een andere date morgen, Dus wie weet hoef ik wel niet eens meer terug te komen :') Fijn joh, toon ik ook eens initiatief, weer niet goed :') _O-
pi_122404522
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou mijn foto was duidelijk genoeg :) Maar ze heeft eerst een andere date morgen, Dus wie weet hoef ik wel niet eens meer terug te komen :') Fijn joh, toon ik ook eens initiatief, weer niet goed :') _O-
:'). Probeer eens wat relaxter te worden, met deze negatieve houding komen al je negatieve voorspellingen ook uit.

Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122404566
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Fascination het volgende:
Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
Ik probeerde gewoon wat zinnigs te zeggen. "wat voor kleur heeft je slaapkamer" en dat soort dingen is in mijn opinie niet iets wat snel tot iets zinnigs gaat leiden. En foto's worden voor een paar credits meteen duidelijk ;)
pi_122404729
quote:
Ja, je kunt je ZO defensief opstellen op een datingsite, maar op zeker moment moet je toch WAT. Je zit zelf niet voor niks op zoeen site, je ziet best wel ongeveer hoe ik eruit zie.

OF je bent gewoon niet met oprechte redenen aanwezig op een datingsite "gewoon kijken wat er op mij afkomt, zonder dat ik iets wil"

OF je snapt het gewoon echt niet als iemand contact met je probeert te maken.
pi_122404963
quote:

:'). Probeer eens wat relaxter te worden, [..]

Nou ja, hoe tegenstrijdig moet het worden? :)

Wat is er mis mee om te zeggen "okee bakkie koffie en we zien wel"?
  zondag 3 februari 2013 @ 04:49:57 #11
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122407992
Als de foto's nog niet duidelijk zijn, dan heb je nog maar héél kort contact. In mijn ervaring ben je er met een kwartier - 20 min actief chatten wel namelijk.

Vóór dat moment al een (onschuldige koffie) date voorstellen vind ik ook wat vroeg. En ja, door inzet van een hoop credits kan je de foto's al zien, maar waarom zou je als je ze ook gratis "vrij kunt spelen"? Veel mensen zitten op Paiq, juist omdat het gratis is.

Suffe vragen over en weer, alleen maar icebreakers enzo, dat werkt ook niet. Ga dan eerst eens een tijdje in gesprek, vogel uit wat zij leuk vindt en vraag daarop door. Binnen no time de foto's vrij en als je dan een uurtje gechat hebt, kan je prima een kop koffie voorstellen.

Maar goed. Dat zijn mijn ideeën erover.
pi_122408734
Eens met F en Y hoor.

Je hebt blijkbaar nog niet genoeg gechat om de foto's "open" te krijgen en je bent daarbij ook niet niveau van welke kleur heeft je slaapkamer ontstegen :') Wat mij het idee geeft dat je geen enkele reden hebt om haar leuk te vinden (want wat weet je nou, anders dan dat haar slaapkamer wit, met gele accenten is?) anders dan a) ze heeft me (binnen deze 30/40 zinnen?) nog niet geblokkeerd en b) het is een lekker wijf (want tegen de regels van het spel in, heb jij haar foto's wel al open "gekocht").

Gast, hoe is het voor ons als vrouwen aantrekkelijk om met jou uit te gaan omdat 1. WIJ fatsoenlijke mensen zijn die niet binnen 30/40 zinnen een inhoudsloze convo afbreken omdat we a) niet bij het eerste gut-feeling van "oh god weeeeeeeeeeer zo 1" er direct de brui aan willen geven omdat WIJ dan de bitch zijn... (en ok ok ok ok ook wel b, je zou nog Johnny Depp kunnen zijn) of 2. jij ONS een lekker wijf vindt.

Denk nu eens na. Hoe zou dat voor ons interessant moeten zijn? Waar is de winst in dat geval voor ons? Probeer me dat nou eens uit te leggen, want ik begrijp die gedachtegang gewoon echt NIET.

En dan nog hebben "wij" het weer gedaan, omdat "wij' aangeven (ipv direct blocken wat je imo echt verdient :') ) "Joh, misschien ga je een beetje snel?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122408803
En daarnaast hebben we een raam openstaan, met iemand met wie je in notime de foto's vrijlult, waarbij het "gewoon lekker lullen" is en niet die onzinnige geforceerde vragen over en weer over de fucking kleuren van onze fucking slaapkamers, met iemand die de regels van het spel weet te respecteren en zijn vraag om een date soepel verweeft in een soepel lopend gesprek en ons daarbij ook nog eens laat lachen en niet het gevoel geeft echtechtechtontzettendgraagtewillen met de eerste de beste die hem niet na 10 zinnen al blokkeert... Iemand dus, die er relaxed mee om lijkt te gaan ipv desperaat...

Eerlijk zeggen, met wie zou jij op date gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 3 februari 2013 @ 08:59:59 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122408896
Doet me denken aan de jongen die, na vrijpraten van de foto's maar nog steeds op niveau "wat vind je lekker om te eten", herhaaldelijk vroeg om m'n telefoonnummer. Hij wilde me bellen en kunnen whatsappen.

1. Ik ben heel goed in bellen met vreemden, maar alleen zakelijk. Privé klap ik dicht als ik iemand niet goed ken.
2. Ik ken die hele jongen amper (want slechts voornaam, leeftijd en een klein beetje over z'n werk en voorkeuren waren bekend), dus m'n nummer geven ging mij te snel.

Aangezien het niveau van het gesprek niet veel beter werd in de tijd erna, ondanks mijn pogingen wat dieper op zaken in te gaan, ben ik bij dat besluit gebleven. Op een gegeven moment (na 3x weigeren met uitleg geloof ik) kwam ik online en had hij nog 1 bericht achter gelaten voor hij me blokkeerde.

Ik was een saaie muts :+
pi_122408953
Het is altijd lekker wakker worden met DancingPhoebe. O+ En nu zijn dingen als favo kleuren/eten wel een beetje vragen van het niveau schoolkrant-interview ook natuurlijk.

Vraag is waarom je er dan uberhaupt mee op date wil. Ik zou me stierlijk vervelen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122408990
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

Vraag is waarom je er dan uberhaupt mee op date wil. Ik zou me stierlijk vervelen.
Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwens :*

Jij hebt de onderste tree van de Maslow-piramide van dating "ANY GIRLY!!! ANY!!! GIRL WILL DO" al lang ontstegen en bent derhalve ook aantrekkelijker voor de tegenpartij die ook al een paar treetjes hoger staat.

Als je nog onderaan de piramide staat, moet je je focussen op alles wat zich binnen je eigen tree bevindt. Vandaar uit kun je evolueren.
  zondag 3 februari 2013 @ 09:55:12 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122409329
Ik krijg Pokémon MI's :')
  zondag 3 februari 2013 @ 10:01:33 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122409401
Wow, wat zijn jullie soms hard :')

Dr_Flash pakte dit misschien niet heel handig aan, maar ik kan me voorstellen dat als het maar nooit lukt, je niet meer weet wat je dan wél moet doen, iets waar veel mensen hier die om de haverklap een date hebben zich blijkbaar niet zoveel bij voor kunnen stellen... Mijn advies aan Dr_Flash zou iig zijn om er toch wat relaxter in proberen te staan en er niet zo wanhopig veel mee bezig te zijn. Probeer happy te zijn met je eigen leven, ook zonder vrouw, bedenk wat voor vrouw je graag zou willen en richt je daarop zonder concessies te doen. Dan komt ze ooit wel een keer voorbij. Of niet, maar dan moest het blijkbaar zo zijn. Zorg iig dat het hebben van een relatie geen eerste levensbehoefte voor je is, want dan ben je iedere dag dat die behoefte niet vervuld wordt doodongelukkig.
Niet meer actief op Fok!
pi_122409678
Hoewel datgene wat D_P roept in de grote lijnen helemaal waar is ben ik bang dat zo'n betoog Flash alleen maar bevestigt wat hij al denkt; dat de meeste 'macht' in de handen ligt van de vrouw..op dit gebied dan..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122409817
Maar dan is het dus 1 van die dingen die nu eenmaal zo is.

Dan kun je er heel hard over gaan zitten piepen en peeuwen (and never get laid) of je kunt je eigen insteek (hihihihih) veranderen in de hoop dat je wel eens pussy krijgt.

Sommige dingen zijn nu eenmaal zo en dan is het enige dat jij kunt veranderen je eigen rol erin of perceptie er over om te voorkomen dat je je hele leven gefrustreerd blijft.
pi_122409933
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan is het dus 1 van die dingen die nu eenmaal zo is.

Dan kun je er heel hard over gaan zitten piepen en peeuwen (and never get laid) of je kunt je eigen insteek (hihihihih) veranderen in de hoop dat je wel eens pussy krijgt.

Sommige dingen zijn nu eenmaal zo en dan is het enige dat jij kunt veranderen je eigen rol erin of perceptie er over om te voorkomen dat je je hele leven gefrustreerd blijft.
True, het enige wat je van de andere kant kan/mag verwachten is wat inlevingsvermogen en hopen dat zij het besef hebben dat de rollen op dit gebied zo liggen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122409966
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat zijn jullie soms hard :')

Dr_Flash pakte dit misschien niet heel handig aan, maar ik kan me voorstellen dat als het maar nooit lukt, je niet meer weet wat je dan wél moet doen, iets waar veel mensen hier die om de haverklap een date hebben zich blijkbaar niet zoveel bij voor kunnen stellen... Mijn advies aan Dr_Flash zou iig zijn om er toch wat relaxter in proberen te staan en er niet zo wanhopig veel mee bezig te zijn. Probeer happy te zijn met je eigen leven, ook zonder vrouw, bedenk wat voor vrouw je graag zou willen en richt je daarop zonder concessies te doen. Dan komt ze ooit wel een keer voorbij. Of niet, maar dan moest het blijkbaar zo zijn. Zorg iig dat het hebben van een relatie geen eerste levensbehoefte voor je is, want dan ben je iedere dag dat die behoefte niet vervuld wordt doodongelukkig.
Ja, hier kan ik me op zich wel in vinden. Het was ook niet de bedoeling om wanhopig over te komen, maar gewoon, ze leek me leuk genoeg om eens een keer wat mee te gaan drinken en dan zien we het verder wel. Ik bedoelde er verder niks mee. En misschien valt dat inderdaad wel onder "desperate loser" dan, dat kan ik zelf niet beoordelen. Maar goed, weer wat geleerd :s)
pi_122410020
Op welke gronden leek zij je leuk genoeg om een keer wat mee te gaan drinken dan?
pi_122410057
Gewoon, de eerste gesprekjes, en ik had haar gephotocheat. Daarbij niet gerealiseerd dat dat maar 1 kant op werkt, en daar ging het dus fout. Wat ik zei: weer wat geleerd.
pi_122410064
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwens :*

Jij hebt de onderste tree van de Maslow-piramide van dating "ANY GIRLY!!! ANY!!! GIRL WILL DO" al lang ontstegen en bent derhalve ook aantrekkelijker voor de tegenpartij die ook al een paar treetjes hoger staat.

Als je nog onderaan de piramide staat, moet je je focussen op alles wat zich binnen je eigen tree bevindt. Vandaar uit kun je evolueren.
Dat is waar. Dan sta je er een stuk zelfverzekerder in ook en dat werkt nog eens extra in je voordeel. Vrouwen voelen dat aan.
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:55 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg Pokémon MI's :')
Ik zit op level 34.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op welke gronden leek zij je leuk genoeg om een keer wat mee te gaan drinken dan?
Vroeg ik me ook al af.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')