Denk het ook niet, maar hoop doet leven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Wombcat het volgende:
Denk toch niet dat Mourey dit vol kan houden
Erg schoon zien ze er niet uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Reya het volgende:
De NOS zou met het 'kritische commentaar' Mourey al van doping hebben verdacht.
"Het is een vuile sport"quote:
Kan nog wel meedoen voor het podium, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Heb het idee dat Lars steeds beter wordt.
Wuyts ookquote:
quote:
Dus dat is dat witte spul!quote:
Sulletje wordt wereldkampioen.quote:
Idem... Maar...quote:
De wielen zijn rond...het is 1 tegen 1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Idem... Maar...
Het is niet voorbij tot het fluitsignaal klinkt.
2016 weer België.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef Leatherface het volgende:
Apart sfeertje, maar ik vind het wel iets hebben. Moeten ze vaker doen, crossen op andere continenten.
In nieuw zeeland zijn er genoeg plekke om een prachtig parcours neer te zettenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef Leatherface het volgende:
Apart sfeertje, maar ik vind het wel iets hebben. Moeten ze vaker doen, crossen op andere continenten.
De Clercqquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef IbanMayo het volgende:
Pauwels moet ook niet winnen omdat dan die rioolrat De Clercq ook wint.
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
In nieuw zeeland zijn er genoeg plekke om een prachtig parcours neer te zetten
Koop je weinig voor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Sasman het volgende:
Van Der Haar ging wel snel die trap op in vergelijking met Albert.
Dan krijgt veldrijden nooit meer de Olympische status.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.
Roep maar niet te hard anders breng je Qatar nog op een idee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.
Ik vind het wel raar, er op en er over en je bent er vanaf.. Straks krijgt hij een tweede leven en gaat hij er vandoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel vrij dom om met zijn allen achter Mourey te blijven hangen, die gaat nog wel wat blunders maken, dan lig je er gewoon bij.
het is iets te veel ontdooidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Wrijfhout het volgende:
vd Haar is goed bezig
Parkoers ligt hem ook wel goed denk ik, technisch en lichte renner
Duurt te lang voordat ie bij Albert komt. Niet goed genoeg vandaag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Wrijfhout het volgende:
vd Haar is goed bezig
Parkoers ligt hem ook wel goed denk ik, technisch en lichte renner
ook maar handvol belgen bij top 10quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bina al uit de top 10 verdwenen, die speelde echt blufpoker.
Parcours is niet hetzelfde meer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
7:20
Vd Poel had hier iedereen uit het wiel gereden.
Bij de 2 Barten viel dat te verwachten. Peeters valt tegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ook maar handvol belgen bij top 10
Maar de top4 deed het deze ronde rustig aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Op 14 seconden als ik het goed zag, net zoals de vorige ronde.
Op een parallel vriesparcours, wellicht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Andere wedstrijd en modderiger geworden door dooi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Parcours is veel zwaarder geworden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Buzz dat wel wil doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Commentaarhokje moet weer gereinigd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |