2016 weer België.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef Leatherface het volgende:
Apart sfeertje, maar ik vind het wel iets hebben. Moeten ze vaker doen, crossen op andere continenten.
In nieuw zeeland zijn er genoeg plekke om een prachtig parcours neer te zettenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef Leatherface het volgende:
Apart sfeertje, maar ik vind het wel iets hebben. Moeten ze vaker doen, crossen op andere continenten.
De Clercqquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef IbanMayo het volgende:
Pauwels moet ook niet winnen omdat dan die rioolrat De Clercq ook wint.
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
In nieuw zeeland zijn er genoeg plekke om een prachtig parcours neer te zetten
Koop je weinig voor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Sasman het volgende:
Van Der Haar ging wel snel die trap op in vergelijking met Albert.
Dan krijgt veldrijden nooit meer de Olympische status.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.
Roep maar niet te hard anders breng je Qatar nog op een idee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Doe maar een keer in een tropische omgeving voor de verandering.
Ik vind het wel raar, er op en er over en je bent er vanaf.. Straks krijgt hij een tweede leven en gaat hij er vandoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel vrij dom om met zijn allen achter Mourey te blijven hangen, die gaat nog wel wat blunders maken, dan lig je er gewoon bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |