http://skyhightv.nl/nieuw(...)-wervelende-toppop3/quote:Komend seizoen staat Gerard Ekdom weer helemaal klaar in de studio van Toppop3 om de mooiste en meest opzienbarende popacts een plek op de bühne te geven.
Nieuw dit seizoen is een wekelijkse muzikale column van popmuziek-expert Leo Blokhuis, waarin hij zijn visie geeft op de popmuziek van vandaag de dag. Ook de Hall of Fame krijgt een vervolg, hierin geven bekende Nederlanders favoriete en legendarische popmuzikanten een ereplaats. Gerard Ekdom neemt iedere week een duik in zijn persoonlijke platenkast en vertelt aan de hand van zijn uitgebreide, onuitputtelijke en ontelbare muziekverzameling over de meest uiteenlopende en bijzondere onderwerpen in de popmuziek. Naast de prikkelende reportages neemt Ekdom op geheel eigen wijze het popnieuws door en staat uiteraard de Mega Top 50 centraal.
Via facebook kan de kijker vragen aan Kensington doorgeven. Op de toppop3.avro.nl staat dit weekend een exclusief interview met Kensington vanuit de kleedkamer.
wij hebben wel eens half bezopen de weg naar Casablanca gevraagd. We kwamen tot de conclusie dat we een boot nodig hadden. Die hadden we niet bij onsquote:
Tis te lopen vanaf het CS hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wij hebben wel eens half bezopen de weg naar Casablanca gevraagd. We kwamen tot de conclusie dat we een boot nodig hadden. Die hadden we niet bij ons
Anthonie wel.quote:
we kwamen de straat van gibraltar niet over vanuit de nieuwmarktquote:
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Elke keer als die muziek komt dan is het meteen keihard.
Je kwam bij het IJ uit?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we kwamen de straat van gibraltar niet over vanuit de nieuwmarkt
Je moest erbij zijn, toen was het om je te bescheuren
Ik vind het irritantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?
Dat eerste denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon slecht afgemixt dus t.o.v. de rest van de uitzending... of zou 't expres zijn?
weet ik 'tquote:
Goh dat had ik niet doorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weet ik 't
Het is figuurlijk he, die boot...Casablanca, marokko, moeilijk te komen zonder boot..
We hebben het gevonden en een topavond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |