Misschien had je daar eerder over na moeten denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
maar heb hem eigenlijk eerder nodig
tja...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
HA HA HAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Dat zou de straf zwaarder moeten maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
euh.. als dat uitmaakt denk ik dat dat de straf eerder verzwaartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Pindakaas..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Echt hè!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
HA HA HA![]()
godverdomme je bent nog serieus ook he?
nee de officier van justitie heeft 10 dagen de tijd voor een keuze. Is bij de inbeslagname ook verteld en staat ook in de folderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Klopt ik reed 170 na correctie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
Dus 170 waar 120 mocht? En dat jij 'm eerder nodig hebt, daar hebben de autoriteiten geen boodschap aan.
nee, volkom zinloos.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Klopt ik reed 170 na correctie.
Achja.. en als ik een brief stuur? denk je dat het nut heeft?
Lieve meneer,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je weet dat snel het land uitrijden na een bankoverval in Europa weinig zin heeft?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Een oefening van geduld kan inderdaad geen kwaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist averechts werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |