Hoe is het daar?quote:
Wel okay. Keelpijn maar ik voel me verder primaquote:
Waarom zou je? Daar heb je straks nog alle tijd voor johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd
Hoe komt t?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay. Keelpijn maar ik voel me verder prima![]()
En met u mevrouw?
Tfu ga het spelenquote:
geyl xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd
Geen idee, heb heel vaak last van mijn keelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe komt t?
Beetje moe en verveeld
awhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, heb heel vaak last van mijn keel![]()
Moe is waardeloos
Verveeld, hoe komt dat joh![]()
de chicks vinden het geylquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je? Daar heb je straks nog alle tijd voor joh
Ik ben niet zo van de spelletjes op mijn laptopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tfu ga het spelen
Ik wilde met een vriend spelen maar hij verdient er geld mee en is dus ziekelijk goed
meer van de spelletjes in bed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spelletjes op mijn laptop
Hoe komt dat? Ga je nooit weg of kijk je nooit een leuke film of ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awh
Ik ben altijd verveeld op zaterdagavond
Als je je volwassen gedraagt? Ik hoop dat je wel je humor gewoon blijft gebruiken zoals hier danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de chicks vinden het geyl
hmm welke film?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ga je nooit weg of kijk je nooit een leuke film of iets
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
meer van de spelletjes in bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |