Hoe is het daar?quote:
Wel okay. Keelpijn maar ik voel me verder primaquote:
Waarom zou je? Daar heb je straks nog alle tijd voor johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd
Hoe komt t?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay. Keelpijn maar ik voel me verder prima![]()
En met u mevrouw?
Tfu ga het spelenquote:
geyl xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd
Geen idee, heb heel vaak last van mijn keelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe komt t?
Beetje moe en verveeld
awhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, heb heel vaak last van mijn keel![]()
Moe is waardeloos
Verveeld, hoe komt dat joh![]()
de chicks vinden het geylquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je? Daar heb je straks nog alle tijd voor joh
Ik ben niet zo van de spelletjes op mijn laptopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tfu ga het spelen
Ik wilde met een vriend spelen maar hij verdient er geld mee en is dus ziekelijk goed
meer van de spelletjes in bed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spelletjes op mijn laptop
Hoe komt dat? Ga je nooit weg of kijk je nooit een leuke film of ietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awh
Ik ben altijd verveeld op zaterdagavond
Als je je volwassen gedraagt? Ik hoop dat je wel je humor gewoon blijft gebruiken zoals hier danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de chicks vinden het geyl
hmm welke film?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Ga je nooit weg of kijk je nooit een leuke film of iets
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
meer van de spelletjes in bed?
quote:
Heb ik de sociale vaardigheden niet voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je je volwassen gedraagt? Ik hoop dat je wel je humor gewoon blijft gebruiken zoals hier dan
The Weddingplannerquote:
Geen idee welke film johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hmm welke film?
Meestal ga ik nooit weg nee
Voor wat nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik de sociale vaardigheden niet voor
Dat klinkt als een komedie? Is het watquote:
Je bent een NL'er die acteert een Engelse kinderen NL's geeft! Je bent een interessant persoon, dat zou wel moeten lukkenquote:
awwhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee welke film joh
Ik dacht misschien met vriendinnen. Ik ga ook niet vaak uit eigelijk
Ehm, die kinderen hebben dan wel 1 of 2 Nederlandse ouders hoor. Niet zomaar Engelse kinderen zeg maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een NL'er die acteert een Engelse kinderen NL's geeft! Je bent een interessant persoon, dat zou wel moeten lukken
Serieus?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een NL'er die acteert een Engelse kinderen NL's geeft! Je bent een interessant persoon, dat zou wel moeten lukken
Dat is een keuze hoor. Als ik wil kan ik elke vrijdag- zaterdag- en zondagavond wel uitgaan maar het is niet zo mijn dingquote:
tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, die kinderen hebben dan wel 1 of 2 Nederlandse ouders hoor. Niet zomaar Engelse kinderen zeg maar
Verder ben ik niet interessant ook
romcomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een komedie? Is het wat
Kortafquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
leuk zijn IRL
IRL ben ik altijd tyfus sarcastisch en kortaf
Geen idee, gebruik het nooitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
Zou iemand even een linkje naar de spytool kunnen gevenkan hem niet vinden op mobiel
Ja van mij ook niet echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een keuze hoor. Als ik wil kan ik elke vrijdag- zaterdag- en zondagavond wel uitgaan maar het is niet zo mijn ding
Jij
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=sof&noreplyfrom=0quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
Zou iemand even een linkje naar de spytool kunnen gevenkan hem niet vinden op mobiel
#TeamStuartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja Stuart is echt een baas
Ik heb ook geen gebruik aan zelfvertrouwen hoor. Maar ik zou het arrogant vinden om mezelf interessant te noemenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Heb wat vertrouwen in jezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |