Hamburgers tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij een vriend thuis kijken, zin in.
Wat eten jullie zoal tijdens de Super Bowl?
Ik heb vandaag een grote pan chili gemaakt, dus morgen chilli dogsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij een vriend thuis kijken, zin in.
Al het Amerikaanse wat je maar kan bedenken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Adrian Peterson was voted as the Associated Press' NFL Most Valuable Player and Offensive Player of the Year.
Just one year removed from ACL surgery, Peterson played in all 16 games this season and was essentially the Vikings' entire offense while leading them to their first playoffs appearance since 2009. He tied Earl Campbell with seven games of 150-plus yards and his 2,097 yards on the season are the second-most in NFL history behind Eric Dickerson. Also receiving votes for Offensive Player of the Year were Peyton Manning (8), Tom Brady (2), Aaron Rodgers (2), and Calvin Johnson (2).
quote:J.J. Watt has been named the Associated Press' 2012 NFL Defensive Player of the Year.
Watt was a near unanimous selection with 49 of a possible 50 votes. He finished first in the NFL with 20.5 sacks and 22 tackles for loss, and obliterated the unofficial records for batted passes (16) and defeats (56). He also led the league in tackles for loss (22), had 76 QB disruptions, and posted a defensive stop on 17.2 percent of his snaps
quote:Robert Griffin III was announced as the Associated Press' NFL Offensive Rookie of the Year on Saturday. Griffin received 29 of a possible 50 votes to beat out Andrew Luck (11) and Russell Wilson (10) for the award
origineel en lui in de studio die er ook verstand van hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft de BBC het Amerikaanse commentaar of van dat niet authentieke Britse?
Voedsel? Doritos en dip met een biertje
Nice, leuk om de oud-Admirals nog eens te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:15 schreef Stefan het volgende:
Filmpje gemaakt gister rond American Football
Iemand zei dat gister ook (niet tegen hem)quote:Op zondag 3 februari 2013 12:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Nice, leuk om de oud-Admirals nog eens te zien.
Hamdan heeft trouwens wel een dikke kop gekregen
neequote:Op zondag 3 februari 2013 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
Krijg je op ESPN ook de amerikaanse reclames te zien
Nee man de Game Pass zendt de belangrijkste wedstrijd van het seizoen niet uit...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef Liandri het volgende:
Ik moet eerst is zoeken waar hij uitgezonderd word in NL xD geen idee namelijk of de game pass hem gaat uitzenden?
Ik heb het nu zeker met hem gehad, hij is een goede speler (geweest), maar zijn religieuze gezwam en daar niet bij matchende lifestyle.....quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef popolon het volgende:
Net even Lewis gezien in een kort interview, wat een schijnheil is het ook. Hij weet de standaard media en Amerikaan wel in te pakken met z'n gezwam.
Had je ook in google in kunnen typen, en dat had je helemaal zelf gevonden dat het op CBS is...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Rainesz het volgende:
Wie zend het uit CBS of Fox? (even belangrijk voor de ads.)
Ik zal al geen vragen meer stellen, excuses.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Had je ook in google in kunnen typen, en dat had je helemaal zelf gevonden dat het op CBS is...
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik zal al geen vragen meer stellen, excuses.
Vandaag is er niets andersquote:Op zondag 3 februari 2013 16:57 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een gekte daar op ESPN.
Alsof er niks anders bestaat dan NFL
Vorig jaar waren er ook noobs uiteraard, maar toen begon het ook nog eens met een safety vanwege intentional grounding. Dat was natuurlijk helemaal onduidelijk voor zequote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef rgras het volgende:
Kan het niet zo ingesteld worden dat je alleen kan posten wanneer je 50> posts hebt in de reeks?
Niet alleen in Amerika hoor. Dit gaat wel weer boven de 1 miljard kijkers trekenquote:
De QB van de Niners is zeg maar de fatsoenlijke versie van Tebow, een QB die kan rennen maar ook gewoon een bal kan gooien in tegenstelling tot Tebow. Ik verwacht wel wat big plays want beide QB's kunnen de bal aardig de lucht inslingeren, en Kaepernick kan hem ook nog eens voor een 50-yard TD binnenlopen als die dikke Ray Lewis hem verkeerd tackelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er nog een aantal speciale atleten waar wij op moeten letten? Echte smaakmakers? Een soort Tebow?
De experts geilen op Kaepernick, ik hoop persoonlijk op een fantastische James.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er nog een aantal speciale atleten waar wij op moeten letten? Echte smaakmakers? Een soort Tebow?
Beide coaches zijn broers. Zoals je waarschijnlijk al wel weet.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Op Game Pass wel, ESPN idd niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Monopoly het volgende:
Heb je met die gamepass ook de commercials ?
Wij kijken vanavond via ESPN America, maar daar zitten de reclames helaas niet bij.
Dan pleuren we de Gamepass wel ff aan als de second quarter bijna voorbij isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Op Game Pass wel, ESPN idd niet.
Nee, slechts drie landen hebben dit jaar gratis game pass gehad, de rest mocht dokken...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zal wel meevallen denk ik. Amerikanen kijken sowieso naar tv, voor de rest buiten Amerika was Game Pass al gratis
Welke landen hadden het eigenlijk gratis buiten Nederland?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, slechts drie landen hebben dit jaar gratis game pass gehad, de rest mocht dokken...
Ik dacht dat alles buiten Amerika gratis toegang had. My badquote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, slechts drie landen hebben dit jaar gratis game pass gehad, de rest mocht dokken...
In ieder geval Argentinië.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke landen hadden het eigenlijk gratis buiten Nederland?
Vraag me af waarom juist deze drie landen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nederland en Nieuw-Zeeland (dacht ik)
heb je een fles goldstrike? Shotje bij iedere niners first down..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand die een superbowl drinking game heeft?
LaMichael James ook toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef The_Playmaker het volgende:
Als Hurricanes fan is het toch wel leuk om een aantal oud spelers uit de glorie tijden vanavond te zien: Lewis, Reed, McKinnie en Gore.
Nice. Sluit ik die gewoon ff aan op de tvquote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Guard het volgende:
http://www.nfl.com/superb(...)e-live-stream-online
Voor iedereen gratis gamepass vandaag blijkbaar.
Misschien hier een laag aantal game passes verkocht of zo...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag me af waarom juist deze drie landen.
tuurlijk. Ik was in de war met Lamar Miller. Ook een rookie running back.quote:
Volgens mij ben je in de war met Edgerrin James.quote:
BBC, ESPN America als je dat hebt of anders op de gamepass online (staat ergens op vorige pagina).quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Het is vast al 10x gevraagd maar op welke zenders kunnen we kijken?
BCC zag ik zelf al.. Belg? Duitser?
Of kijken jullie via stream om Amerikaanse broadcast?
nou jah het zou kunnen ivm de $$$$quote:Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee man de Game Pass zendt de belangrijkste wedstrijd van het seizoen niet uit...
Ik vind de weddenschappen leuker over hoe lang het volkslied gaat duren en of Beyonce een headset of een microfoon heeftquote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef Nagil het volgende:
Ik wilde even een gekke weddenschap afsluiten, vond ik deze tussen de 303 van Bwin:
Total of shirt numbers for touchdown scorers (2-point conversions do not count)
Over 245,5 1.85 Under 245,5 1.85
Je kunt hem ook via CBS kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Het is vast al 10x gevraagd maar op welke zenders kunnen we kijken?
BCC zag ik zelf al.. Belg? Duitser?
Of kijken jullie via stream om Amerikaanse broadcast?
Nice! Vanaf hoe laat gaat die stream aan? Dan ga ik mooi in m'n bed kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Guard het volgende:
http://www.nfl.com/superb(...)e-live-stream-online
Voor iedereen gratis gamepass vandaag blijkbaar.
Jaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef rgras het volgende:
Werkt NFL network via gamepass ook zo kut bij jullie?
Heel de dag prima, nu ontzettend kutquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef rgras het volgende:
Werkt NFL network via gamepass ook zo kut bij jullie?
Espn america is toch ook in hd?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:40 schreef emokid het volgende:
Oh crap, dacht dat BBC2 standaard in HD is maar BBC HD is apart en zit in het extra zenderpakket.. Dan maar op ESPN America ook al is dat in 576i.
UPC geeft ESPN America hier in zowel SD als HD door.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Espn america is toch ook in hd?
Ah, hier bij Ziggo alleen in SD (op 412).quote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
UPC geeft ESPN America hier in zowel SD als HD door.
Irritant muziekje jaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Nagil het volgende:
Die ESPN America "discover America" reclame constant. Blij dat de BBC gaat beginnen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef PirE het volgende:
God, ik zet hem op ESPNAmerica en ik zie gelijk die Ray Lewis![]()
![]()
En hoor je Theismannquote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef PirE het volgende:
God, ik zet hem op ESPNAmerica en ik zie gelijk die Ray Lewis![]()
![]()
Lol superbowl niet uitverkocht, met gemak kunnen ze 4x dit stadion uitverkopen...quote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Nober het volgende:
Ik vind het maar een klein stadion, hebben ze niets groters of is het dan niet uitverkocht?
In Noord-Korea schijnt nog een stadion met 150.000 capaciteit te staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol superbowl niet uitverkocht, met gemak kunnen ze 4x dit stadion uitverkopen...
Daar schijnen ze gek te zijn op Amerikanenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
In Noord-Korea schijnt nog een stadion met 150.000 capaciteit te staan.
Waarom zou iemand die commerciele troep willen zien? Begrijp het gewoon niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Pro_Shifty het volgende:
Iemand een link voor youtube Superbowl Commericial channel?
checkquote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef Liandri het volgende:
game pass staat nog op "game will start soon" correct?
omdat hype enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die commerciele troep willen zien? Begrijp het gewoon niet.
Leuk. Beter dan telkens te luisteren naar het commentaar over 1 playquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die commerciele troep willen zien? Begrijp het gewoon niet.
Slaat wel een beetje door nuquote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef Greenpeas het volgende:
Die Jennifer Hudson is wat kilootjes kwijtgeraakt zeg. Jeetje.
Hoort erbij he, wacht maar tot de halftime showquote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef nasty_popovich het volgende:
Dammm veel onzin zeg, ik wil de wedstrijd zien....
Eerste superbowl die je kijkt?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef nasty_popovich het volgende:
Komt nog even het leger erbij!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef nasty_popovich het volgende:
Volkslied nu, als je dat niet hoeft te zien kan je pissenquote:
Terechtquote:Op maandag 4 februari 2013 00:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat gejuich voor die militairen
Jup..maar wel raar om te juichen tijdens het volkslied... toch wel 't moment om stil te zijn/mee te zingen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat gejuich voor die militairen
Vind dat overdreven nationalistisch gedoe van dat leger terwijl ze zoveel schade aanrichten overdreven. En het Amerikaanse leger is ook niet heilig. Maar daar ga ik het nu niet overhebben in dit topicquote:
Klink live...quote:Op maandag 4 februari 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Kom op zeg, kick off graag
En zing Alicia wel live
Ja/nee, snap het wel. Maar goed nu de kick offquote:Op maandag 4 februari 2013 00:24 schreef baaart het volgende:
[..]
Jup..maar wel raar om te juichen tijdens het volkslied... toch wel 't moment om stil te zijn/mee te zingen.
Britsquote:Op maandag 4 februari 2013 00:26 schreef Liandri het volgende:
brits of Amerikaans comentaar op BBC iemand een idee?
In een domequote:
En nog even lekker de kick-off zienquote:
Doe mij ook eenquote:
minstensquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef baaart het volgende:
Ik ben geen football fan hier.. hoe lang duurt de superbowl wedstrijd ongeveer gemiddeld? Uurtje of 2?
3 tot 3.30 uurquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef baaart het volgende:
Ik ben geen football fan hier.. hoe lang duurt de superbowl wedstrijd ongeveer gemiddeld? Uurtje of 2?
Rond vier uur waarschijnlijk de uitreiking van de Trophy.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef baaart het volgende:
Ik kijk omdat het een groot evenement is maar ik erger me nu al 30 minuten kapot aan ze.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
The America's blijft een apart maarland en volk
Ahum, ik hoop het tot halftime te overleven, als ik de hele wedstrijd weet uit tezien zal het eerder tegen 0400 zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef baaart het volgende:
Had al zo'n vermoeden ja.. had gehoopt dat de superbowl wedstrijd juist een 'snelle' zou zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik hoop het tot halftime te overleven, als ik de hele wedstrijd weet uit tezien zal het eerder tegen 0400 zijn
Ik niet, gewoon herinneringen aan hoe overdreven de gemid. Amerikaan kan zijn, toen ik er nog woonde. Hoe ze overdreven doen, in onze beleving zegt niets over hoe ze zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk omdat het een groot evenement is maar ik erger me nu al 30 minuten kapot aan ze.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef superkokje het volgende:
Goede avond.
Alvast prettige wedstrijd
prutquote:Op maandag 4 februari 2013 00:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heb nu een Zeezuiper
[ afbeelding ]
Nog al een stomme ookquote:
Ik dacht dat ze wel grotere stadions hadden, over de 100,000.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol superbowl niet uitverkocht, met gemak kunnen ze 4x dit stadion uitverkopen...
Grootste stadion is overigens van de redskins, met 80.000+
Ik kijk gewoon ESPN HD via glas, weet niet of ik nu net iets voor of achter loop op jullie.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef MikelenniuM het volgende:
Gamepass werkt idd goed![]()
Let the game begin! (Go Ravens!)
Ik waterquote:Op maandag 4 februari 2013 00:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heb nu een Zeezuiper
[ afbeelding ]
Waarom kijk je dan niet op BBC2?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef baaart het volgende:
Horizon.tv loopt nog verder achter dan thefirstrow
Keek ik eerst ook, maar liever BBC 2, geen reclames op BBCquote:Op maandag 4 februari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon ESPN HD via glas, weet niet of ik nu net iets voor of achter loop op jullie.
1e TD 49ers al gezien?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon ESPN HD via glas, weet niet of ik nu net iets voor of achter loop op jullie.
Ik kijk nu dus BBC2 via Horizon.tv (dat is gewoon van UPC).quote:Op maandag 4 februari 2013 00:35 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan niet op BBC2?
quote:
Dat zijn college stadions, die zijn er wel van 100.000+ jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel grotere stadions hadden, over de 100,000.
moeten ze volhouden zoquote:Op maandag 4 februari 2013 00:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kom op 49ers, slechte defense dit
College football heeft de grootste stadions. Universiteit van Michigan heeft er eentje van tegen de 110.000 zitplaatsen. Ohio state is ook een grote bak met 106.000 plekken.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel grotere stadions hadden, over de 100,000.
Nee MetLife is net iets groterquote:Op maandag 4 februari 2013 00:35 schreef Greenpeas het volgende:
Cowboys hebben tegenwoordig eht grootste stadion toch?
Lig lekker in bedje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
nope, commentatorsquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Echt geen reclame op BBC2?
Nu op ESPN wel namelijk
Die kijk ik morgen op het werk wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor de kijkers van de BBC die verstoken zijn van de legendarische Superbowl ads:
Kijkon!!
Och dat ene minuutje.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Nu op ESPN wel namelijk
geen woordquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Nu op ESPN wel namelijk
Dan maar geen HD, maar toch naar BBC2 geswitchedquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nope, commentators
met mooie view op stadion en background muziek
Met een britse 'vragensteller' en 2 amerikanenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nope, commentators
met mooie view op stadion en background muziek
Ja, maar op ESPN America is elk reclameblok hetzelfdequote:
Hoor ik toch wél liever brits commentaarquote:
Ben wel wat gewend inmiddels.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar op ESPN America is elk reclameblok hetzelfde
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef matthijst het volgende:
Wees blij dat je er internet bij hebt. Die lui in het stadion zitten elke pauze dom om zich heen te loeren, of hard te zuipen natuurlijk...
49ersquote:
Sjagerijnquote:
hehe, Duitse auto'squote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |