Jaja, jij maakt je niet druk. Nog even en je trekt een streepquote:
Een TT met Mad Women en een plaatje van een guilotine deronder heb ik liever geen uitleg overquote:
Vies, ik wil graag meedoen, maar het is iets van vrouwen is me gezegdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van pleonasmussen?
Niets is zoals het lijktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, jij maakt je niet druk. Nog even en je trekt een streep
Ik wilde het aanpassen. Maar ik had het geduld er niet voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een TT met Mad Women en een plaatje van een guilotine deronder heb ik liever geen uitleg over
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
ja en hier wordt ik dus wijzer van![]()
Een pleonasme (Griekse. ) Πλεονασμoς pleonasmos "Overvloed") is een retorische verschijning, een bepaalde betekenis is herhaaldelijk uitgedrukt in verschillende manieren (vaak met verschillende delen van meningsuiting over bijvoeglijk naamwoord/zelfstandig naamwoord) aan de binnen een zin of worden gebruikt in de expressie (verbale Redundantie) om bij te dragen alle aanvullende informatie. Dit opzettelijk gebeurt, kan er een EPI thetische stijlfiguur : het pleonasme wordt vervolgens gebruikt voor versterking, verduidelijking of bijzondere nadruk van wat is gezegd ("koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen"). Vaste zinnen met pleonastischem voorkomt wanneer een van de onderdelen (als een ungebräuchliches woord of een vreemd woord) verliest de oorspronkelijke betekenis en expressie om te illustreren een bedeutungsgleiches-element wordt aangevuld ("voetpedaal"). Afhankelijk van de oorspronkelijke betekenis is minder toegankelijk voor de spreker, de minder de algemene uitdrukking als een pleonasme kan worden bekeken. Pleonastische neologismen zonder herkenbare beoogde retorische achtergrond beschouwd als arme toespraak of woordspelingen (niet worden gestraft).
De ellipsis het tegenovergestelde van de pleonasme. [1] Pleonasme en tautologie zijn vaak gebruikt door elkaar .
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je PB maar even vragen als je haar aan het pleonasmutsen bent.
dat is het niet Heks, we hebben het hier over Pleonasmussen, dat is iets anders dan wat jij nu hebt opgegravenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Een pleonasme (Griekse. ) Πλεονασμoς pleonasmos "Overvloed") is een retorische verschijning, een bepaalde betekenis is herhaaldelijk uitgedrukt in verschillende manieren (vaak met verschillende delen van meningsuiting over bijvoeglijk naamwoord/zelfstandig naamwoord) aan de binnen een zin of worden gebruikt in de expressie (verbale Redundantie) om bij te dragen alle aanvullende informatie. Dit opzettelijk gebeurt, kan er een EPI thetische stijlfiguur : het pleonasme wordt vervolgens gebruikt voor versterking, verduidelijking of bijzondere nadruk van wat is gezegd ("koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen"). Vaste zinnen met pleonastischem voorkomt wanneer een van de onderdelen (als een ungebräuchliches woord of een vreemd woord) verliest de oorspronkelijke betekenis en expressie om te illustreren een bedeutungsgleiches-element wordt aangevuld ("voetpedaal"). Afhankelijk van de oorspronkelijke betekenis is minder toegankelijk voor de spreker, de minder de algemene uitdrukking als een pleonasme kan worden bekeken. Pleonastische neologismen zonder herkenbare beoogde retorische achtergrond beschouwd als arme toespraak of woordspelingen (niet worden gestraft).
De ellipsis het tegenovergestelde van de pleonasme. [1] Pleonasme en tautologie zijn vaak gebruikt door elkaar .
Mooi, nu hoeven we het niet meer uit te leggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Godsamme heb je het gelezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is het niet Heks, we hebben het hier over Pleonasmussen, dat is iets anders dan wat jij nu hebt opgegraven
Ik zie het, maar het is inderdaad jammer van de uilen. RIPquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik heb geen uitleg meer nodig na die van ZOA.
En het heeft niets met wielrennen te makenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is het niet Heks, we hebben het hier over Pleonasmussen, dat is iets anders dan wat jij nu hebt opgegraven
Er gaat iets niet goed vandaag .. vrouwen die mij begrijpenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik heb geen uitleg meer nodig na die van ZOA.
Of fuck echtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het heeft niets met wielrennen te maken
heb gegoogledquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begon me steeds meer te hechten aan de uilen en dan staat er ineens een guillotine in de OPquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het, maar het is inderdaad jammer van de uilen. RIP
de guillotine op zich valt prima mee te leven .. tis dat Mad Women wat erboven staatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begon me steeds meer te hechten aan de uilen en dan staat er ineens een guillotine in de OP
Nou, kijk er is wel iets uit te halen natuurlijk, dit bijvoorbeeld;quote:
Hou die gedachte maar even vast, want morgen zal het wel weer anders zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed vandaag .. vrouwen die mij begrijpen
Niet echt, maar ik ben dan ook een gevoelsmens , ik voel graagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, kijk er is wel iets uit te halen natuurlijk, dit bijvoorbeeld;
koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen, dat schijnt toch heel erotisch te zijn en wordt ook bij het pleonasmussen veelvuldig toegepast als stimulatie bij de pleonascyclus, die vooraf gaat aan de uiteindelijke pleonastische coïtus, je begrijpt wat ik bedoel
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen, dat schijnt toch heel erotisch te zijn en wordt ook bij het pleonasmussen veelvuldig toegepast als stimulatie bij de pleonascyclus, die vooraf gaat aan de uiteindelijke pleonastische coïtus, je begrijpt wat ik bedoel
Maar dat MAd Women is van Soury, dus dat kan ik wel weer begrijpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
de guillotine op zich valt prima mee te leven .. tis dat Mad Women wat erboven staat
Heks, hier heb je wat aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
ach, sodemieter toch op, je weet donders goed waar ik het over heb, je ontkent het gewoon om te sarren, draakquote:
dan heb ik iig nog iets vrouwelijksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou die gedachte maar even vast, want morgen zal het wel weer anders zijn.
Maar ik vind ZOA eigenlijk een vrouwennaam, misschien heeft het daarmee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |