de guillotine op zich valt prima mee te leven .. tis dat Mad Women wat erboven staatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begon me steeds meer te hechten aan de uilen en dan staat er ineens een guillotine in de OP
Nou, kijk er is wel iets uit te halen natuurlijk, dit bijvoorbeeld;quote:
Hou die gedachte maar even vast, want morgen zal het wel weer anders zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed vandaag .. vrouwen die mij begrijpen
Niet echt, maar ik ben dan ook een gevoelsmens , ik voel graagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, kijk er is wel iets uit te halen natuurlijk, dit bijvoorbeeld;
koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen, dat schijnt toch heel erotisch te zijn en wordt ook bij het pleonasmussen veelvuldig toegepast als stimulatie bij de pleonascyclus, die vooraf gaat aan de uiteindelijke pleonastische coītus, je begrijpt wat ik bedoel
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
koude ijs"; "behandeld met mijn eigen handen, dat schijnt toch heel erotisch te zijn en wordt ook bij het pleonasmussen veelvuldig toegepast als stimulatie bij de pleonascyclus, die vooraf gaat aan de uiteindelijke pleonastische coītus, je begrijpt wat ik bedoel
Maar dat MAd Women is van Soury, dus dat kan ik wel weer begrijpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
de guillotine op zich valt prima mee te leven .. tis dat Mad Women wat erboven staat
Heks, hier heb je wat aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
ach, sodemieter toch op, je weet donders goed waar ik het over heb, je ontkent het gewoon om te sarren, draakquote:
dan heb ik iig nog iets vrouwelijksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou die gedachte maar even vast, want morgen zal het wel weer anders zijn.
Maar ik vind ZOA eigenlijk een vrouwennaam, misschien heeft het daarmee te maken.
ook niet Deisyy, snap het allemaal niet meerquote:
Ja, toch, ik heb geprobeerd om het voor iedereen zo begrijpelijk mogelijk te maken, dat maakt het allemaal wat lichter verteerbaarquote:
Becel is lichter verteerbaarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, toch, ik heb geprobeerd om het voor iedereen zo begrijpelijk mogelijk te maken, dat maakt het allemaal wat lichter verteerbaar
Ik presenteer hier nu het Heelalquote:
Makkelijk te verhapstukken ja, ik las je uitleg en had zelf niet beter kunnen omschrijven wat pleonasmutsen is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, toch, ik heb geprobeerd om het voor iedereen zo begrijpelijk mogelijk te maken, dat maakt het allemaal wat lichter verteerbaar
Die wil ik ook nog eens een keer proberen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet glibberig genoeg, ik heb liever een Zeeuws Meisje
Zo'n lekkere vette?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet glibberig genoeg, ik heb liever een Zeeuws Meisje
Ik heb wel een heel andere definitie van lekker dan jij hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere vette?
[ afbeelding ]
Zoek de mosselquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere vette?
[ afbeelding ]
Als ik toch mag kiezen, die blonde met dat groene bikinietje, graagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere vette?
[ afbeelding ]
Doe maar niet .. deze meisjes zijn zelfs met fotoshop niet meer te reddenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik toch mag kiezen, die blonde met dat groene bikinietje, graag
Je bedoelt die haar buik vast gehouden moet worden door haar buurvrouw?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik toch mag kiezen, die blonde met dat groene bikinietje, graag
Tijdverdrijf en je valt zelf ook afquote:
Heksen, dolletjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
Voor degenen die ervan houden, middeleeuwen, heksen, kruisridders, beetje historisch, beetje fictie, Nicolas Cage; Season of the witch, begint over vijf minuten op RTL5. Persoonlijk vond ik het wel een aardige film.
Ik hoef niet af te vallen .. ik ben atletisch!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijdverdrijf en je valt zelf ook af
Nou buik, ..buik, ik vind dat wat overdreven, lichte glooiing laten we het daar op houden!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt die haar buik vast gehouden moet worden door haar buurvrouw?
Picsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen .. ik ben atletisch!
Lief, maar ik hou niet van heksen en kruisriddersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
Voor degenen die ervan houden, middeleeuwen, heksen, kruisridders, beetje historisch, beetje fictie, Nicolas Cage; Season of the witch, begint over vijf minuten op RTL5. Persoonlijk vond ik het wel een aardige film.
Oh dear..quote:
Ga je nu alles verslaan hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ja staat op nu met zwaarden maken ze elkaar af, waar is de goeie oude tijd gebleven van boksbeugels enzo
nee daar begin ik niet aan, begin hebben jullie al gemist van duiveluitdrijving enzo, heel engquote:
Dankquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar begin ik niet aan, begin hebben jullie al gemist van duiveluitdrijving enzo, heel eng
Je bent toch niet bang voor enge wolven, hč .......quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar begin ik niet aan, begin hebben jullie al gemist van duiveluitdrijving enzo, heel eng
Ik kijk pijltjesgooien.. op RTL7 meer voor mannenquote:
Ja klopt. Op die mannen wil ook wel eens op mikkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kijk pijltjesgooien.. op RTL7 meer voor mannen
Het heet darten en het is een sportquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kijk pijltjesgooien.. op RTL7 meer voor mannen
nee daar ben ik niet bang voor, echt geen gein, wij hadden hier steeds een wolf kwam uit het park steeds af en toe de straat in sāvonds laat, dacht eerst wat een grote kat voor me deur.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor enge wolven, hč .......
tl,drquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar ben ik niet bang voor, echt geen gein, wij hadden hier steeds een wolf kwam uit het park steeds af en toe de straat in sāvonds laat, dacht eerst wat een grote kat voor me deur.maar bleek dus een wolf te wezen.we hebben ook ooievaar elke dag achter, maar dat komt door een kutbuuf verderop die alles wat fladdert voert elke dag, die ooievaar komt ook wel een met zijn of haar mannetje/vrouwtje en zit al om 9 uur s`morgens te wachten, echt niet normaal.
quote:
Wat betekent dat?quote:
Dan moet ie eens komen vechten met die grizzly die ik altijd in de kelder heb.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar ben ik niet bang voor, echt geen gein, wij hadden hier steeds een wolf kwam uit het park steeds af en toe de straat in sāvonds laat, dacht eerst wat een grote kat voor me deur.maar bleek dus een wolf te wezen.we hebben ook ooievaar elke dag achter, maar dat komt door een kutbuuf verderop die alles wat fladdert voert elke dag, die ooievaar komt ook wel eens met zijn of haar mannetje/vrouwtje en zit al om 9 uur s`morgens te wachten, echt niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |