nee Pullup is echt geen gein, is echt zo geloof mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie eens komen vechten met die grizzly die ik altijd in de kelder heb.
Is het een grijze wolf ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Pullup is echt geen gein, is echt zo geloof me
Een wolf die op een kat lijktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
na die wolf in de straat ben ik ook afgehaakt hoor, die is echt als een godmajoor hoor, een wolf in de straat
Ja, hèhè, een grizzly in de kelder, dat heb ik ook, maar een wolf in de straat, kom nouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet ie eens komen vechten met die grizzly die ik altijd in de kelder heb.
Ik denk dat je een vos gezien hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
jullie hoeven me niet te geloven hoor, maar is echt zo, dacht eerst een grote kat tot dat een buuf vertelde liep steeds wolf smorgens vroeg op het gras achter.
En die buuf, mag die alleen in het weekend naar huis of doordeweeks ook wel eens?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
jullie hoeven me niet te geloven hoor, maar is echt zo, dacht eerst een grote kat tot dat een buuf vertelde liep steeds wolf smorgens vroeg op het gras achter.
Heks, kappe nouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
nee geloof me is geen grapje, echt dan zet ik er wel een smilie achter maar is echt zo, verleden jaar zomer. jullie hoeven me niet te geloven maar ik maak geen gein
ja pullup je hebt gelijk, komt door die kutwolf van Jian sorry was een vos maar echt is echt waarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vos gezien hebt
Of een main coonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vos gezien hebt
Ja, nou is het mijn schuldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja pullup je hebt gelijk, komt door die kutwolf van Jian sorry was een vos maar echt is echt waar
Geeft niet, ik vind een wolf ook op een vos lijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
oh ik schaam me kutwolf komt door Jian was een vos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry hoor hahah maar komt jij komt met wolven ik kijk ondertussen riddersquote:
Anyway tl,dr betekent Too long, didn't readquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
oh ik schaam me kutwolf komt door Jian was een vos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tl, drquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
maar ja wij hebben nu last van die ooievaar, want dat malle mens voert alles wat fladdert, de duivenschijt zit op me nieuwe ramen steeds, reigers is beschermde diersoort enge beesten zitten op dakkapel of soms op me balkon je schrikt je de kolere, en als ze laag overvliegen dat gekrijs, nu heeft ze er een nieuwe hobby bij, ze voert de katten lief dat je bakje neerzet in je tuin maar nu vanuit haar keukenraam voor, gooit ze gekookte worst naar buiten lekker rauw ook, en egels geeft ze pindakaas ook lief maar ze moeten gewoon zelf op jacht gaan, die ooievaars doen niks meer, zitten echt hele dag te wachten zo triest, en we krijgen last van ratten natuurlijk ook
Niet als jij de uilen gaat voerenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
en we krijgen last van ratten natuurlijk ook
schei er ook mee uitquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schei er ook mee uitkom er maar in met moeilijke woorden hoor
Soury is geen dierenvriendquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Komt ook een beetje omdat jij zo truttig langzaam leest hoor
Dat was ook het engste krengetje dat ik kon vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we hierna gewoon weer leuk uilen doen?
[ afbeelding ]
Nee, we doen ooievaars die duivenschijt van beschermde reigers op de ramen gooien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Een brei is een trui of sjaal, geen tekstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Komt ook een beetje omdat jij zo truttig langzaam leest hoor
Parafernalia.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schei er ook mee uitkom er maar in met moeilijke woorden hoor
pullup zit al met een brede grijns te wippen op z'n stoelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ik eet ze lieverquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soury is geen dierenvrienddaarom vond ze het ook niet leesbaar
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
pullup zit al met een brede grijns te wippen op z'n stoel
Eng?! Dit is de schattigste die ik gevonden heb, buiten die uit jullie vorige OP's natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook het engste krengetje dat ik kon vinden
Is dat niet een vogel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Parafernalia.
Ik vind dat zo'n leuk woord
ach ja, de ene doet het met on-liners en de ander doet het iets uitgebreider, en ja ben niet zo goed in moeilijke woorden, en mijn nederlands is af en toe ook bagger, maar je moet het er maar mee doenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Parafernalia.
Ik vind dat zo'n leuk woord
Ja dat is umquote:
Nee, joh het is net zoiets als meuk, gedoe ofzo.quote:
Kroetquote:
Parafernalia vind ik ook niet echt uitgebreid, maar jij vroeg om een nieuw woordquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ja, de ene doet het met on-liners en de ander doet het iets uitgebreider, en ja ben niet zo goed in moeilijke woorden, en mijn nederlands is af en toe ook bagger, maar je moet het er maar mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |