10 minuten kijken en dan afzetten. Dat kan tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, flight heb ik niet gezien, sprak me niet zo aan.
Wat zeg ik nouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk Heks en je zult er toch aan moeten, want ik denk dat dit veel meer gaat gebeuren, ik heb nu even geen zin in, maar morgen ofzo doe ik je even een PM met een uitgebreide uitleg, komt goed. Als ik het vergeet help me maar even herinneren.
Ja, ik zag 't, ik wil even m'n kop erbij houden dus ik denk dat ik 'm plan als ik lekker uitgerust ben wellicht morgenmiddag ofzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En terecht.
Cloud Atlas duurt 3 uur trouwens. Dat je het effe weet qua avondplanning.
je bent een schatje, maar heb van Soury alle hulp gehad en de link en uitleg, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk Heks en je zult er toch aan moeten, want ik denk dat dit veel meer gaat gebeuren, ik heb nu even geen zin in, maar morgen ofzo doe ik je even een PM met een uitgebreide uitleg, komt goed. Als ik het vergeet help me maar even herinneren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't, ik wil even m'n kop erbij houden dus ik denk dat ik 'm plan als ik lekker uitgerust ben wellicht morgenmiddag ofzo.
Je krijgt een spoedcursus breien ervoor terug ...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Uhhh, dat jij die mail met uitgebreide uitleg doet?
Moooi, er zijn hier users die een appelflauwte krijgen als Soury binnenkomt, maar wiij weten wel beter hè Heks, eigenlijk is het een geweldig watjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een schatje, maar heb van Soury alle hulp gehad en de link en uitleg, maar toch bedankt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Moooi, er zijn hier users die een appelflauwte krijgen als Soury binnenkomt, maar wiij weten wel beter hè Heks, eigenlijk is het een geweldig watje
En een pleonasmequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Moooi, er zijn hier users die een appelflauwte krijgen als Soury binnenkomt, maar wiij weten wel beter hè Heks, eigenlijk is het een geweldig watje
Mehhhquote:
Wat nou, ik ga er gewoon even voor zitten, het is eigenlijk een taoïstisch epos heb ik gehoord, dus ik ben benieuwd, uitzetten kan ik 'm altijd nog.quote:
Ik heb niets aan vrouwen waar je mee kan lachen ... never mindquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Soury heb ik in het echt aan geraakten ze is leuk, maar dat wist je toch al, en je kan vreselijk met haar lachen, en nee dat is geen geslijm maar het is gewoon zo
bij jou is het gewoon kut is kut, wat heb je daar nou aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb niets aan vrouwen waar je mee kan lachen ... never mind
nee nee ..ik wilde nog even terugkomen op dat aanraken , maar dat hoeft niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij jou is het gewoon kut is kut, wat heb je daar nou aanik niks ieder geval
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
Soury heb ik in het echt aan geraakten ze is leuk, maar dat wist je toch al, en je kan vreselijk met haar lachen, en nee dat is geen geslijm maar het is gewoon zo
huh zo heb ik 2 quots zo quot ik Jin en Jian weg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
nee nee ..ik wilde nog even terugkomen op dat aanraken , maar dat hoeft niet meer
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
nee nee ..ik wilde nog even terugkomen op dat aanraken , maar dat hoeft niet meer
is gewoon de waarheid Soury, en jeweets in begin was ik best bang van jou scherpe tongquote:
Hou es opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja ik denk Zoa als je Soury ziet wil je haar ook wel ff aanraken
[..]
is gewoon de waarheid Soury, en jeweets in begin was ik best bang van jou scherpe tongmaar nu niet meer hoor
Ho maar Heks, tis zo nu en dan ook gewoon een draak, straks gaan er nog mensen denken dat we met moeder Theresa van doen hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Zij mij ook hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
FOK loopt te fokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat steeds een gekloot met die quots???
ja maar welke vrouw wil jou nou niet aanraken Zoaquote:
Probleempje met Fok, hij laat je oude quotes steeds staan, zal morgen wel opgelost zijn, Gert werkt desnoods de hele nacht doorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
wat is dat steeds een gekloot met die quots???
Gniffel gna.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Probleempje met Fok, hij laat je oude quotes steeds staan, zal morgen wel opgelost zijn, Gert werkt desnoods de hele nacht door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |