Ik wil(de) um ook nog zien .. ware het niet dat spotnet nogal moeilijk doet om hem binnen te krijgenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel plezier met een draak van een film
Nope...quote:
Shit, Gert vond 'm goed ..... ja, ja, nu valt het muntje, dat had me moeten waarschuwen, ik zei het al het gaat niet goed vandaagquote:
Voelt best goed zeker .. zo un offdayquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, Gert vond 'm goed ..... ja, ja, nu valt het muntje, dat had me moeten waarschuwen, ik zei het al het gaat niet goed vandaag
ik probeer al week of 2 flight binnen te halen, maar hij doet het niet de rest van de films welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik wil(de) um ook nog zien .. ware het niet dat spotnet nogal moeilijk doet om hem binnen te krijgen
Ga nou maar kijken, dan lees ik wel hoe en watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, Gert vond 'm goed ..... ja, ja, nu valt het muntje, dat had me moeten waarschuwen, ik zei het al het gaat niet goed vandaag
ik heb Flight!! die deej ut welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik probeer al week of 2 flight binnen te halen, maar hij doet het niet de rest van de films wel
nee, bij mij doen ze het allemaal niet, zoveel tijd en de tijd loopt op als een tierelier, of hij download als een malle heb ik binnen 40 sec de hele film en staat er mislukt.quote:
Hoe dan ik bedoel de rest van de film welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik probeer al week of 2 flight binnen te halen, maar hij doet het niet de rest van de films wel
hier heb ik het dus over, lezen wat ze schrijven in de aangeboden post Heksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, bij mij doen ze het allemaal niet, zoveel tijd en de tijd loopt op als een tierelier, of hij download als een malle heb ik binnen 40 sec de hele film en staat er mislukt.
nee, andere films kan ik zo binnen halen, alleen flight niet, en ga ik met mijn pijltje op die grote groene pijl staan dan bibbert ie, oh wat moeilijk uit te leggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ik bedoel de rest van de film wel
Plakje cakequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
Hou er rekening mee, dat je momenteel op Spotnet een aantal films op een ander manier moet downloaden hè, dus, zeg maar handmatig, via de aangeboden nzb, ik zeg het maar even.
nee, andere films kan ik zo binnen halen, alleen flight niet, en ga ik met mijn pijltje op die grote groene pijl staan dan bibbert ie, oh wat moeilijk uit te leggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ik bedoel de rest van de film wel
oke dan ga ik er even lezen Jian, maar misschien domme vraag wat is NZBquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
hier heb ik het dus over, lezen wat ze schrijven in de aangeboden post Heks
Ohh dat is nieuwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, andere films kan ik zo binnen halen, alleen flight niet, en ga ik met mijn pijltje op die grote groene pijl staan dan bibbert ie, oh wat moeilijk uit te leggen
Wat nou? ik zeg het niet voor niets, want dat is precies wat er bij Heks fout gaat, maar jij zal de helpende hand niet even toesteken, draakquote:
klopt .. alleen bij Cloud Atlas doet geen enkele NZB het op geen enkele manier bij mijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
Hou er rekening mee, dat je momenteel op Spotnet een aantal films op een ander manier moet downloaden hè, dus, zeg maar handmatig, via de aangeboden nzb, ik zeg het maar even.
ik was al bezigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
hier heb ik het dus over, lezen wat ze schrijven in de aangeboden post Heks
[..]
Wat nou? ik zeg het niet voor niets, want dat is precies wat er bij Heks fout gaat, maar jij zal de helpende hand niet even toesteken, draak
Bij jou is een link naar de NZB dat goene trillende pijltje...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, andere films kan ik zo binnen halen, alleen flight niet, en ga ik met mijn pijltje op die grote groene pijl staan dan bibbert ie, oh wat moeilijk uit te leggen
[..]
oke dan ga ik er even lezen Jian, maar misschien domme vraag wat is NZB
Vanmiddag nog via Spotnet binnengehaald, echt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
klopt .. alleen bij Cloud Atlas doet geen enkele NZB het op geen enkele manier bij mij
kan je mij de post geven?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanmiddag nog via Spotnet binnengehaald, echt!
Dat vond ik nou een dráák van een film.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
No, sorry, ik check m net, via torrent binnengehaald,quote:
Nee, flight heb ik niet gezien, sprak me niet zo aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik nou een dráák van een film.
Vond jij die goed, Jian? Begin dan maar niet aan Cloud Atlas.
En terecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, flight heb ik niet gezien, sprak me niet zo aan.
Het is niet zo moeilijk Heks en je zult er toch aan moeten, want ik denk dat dit veel meer gaat gebeuren, ik heb nu even geen zin in, maar morgen ofzo doe ik je even een PM met een uitgebreide uitleg, komt goed. Als ik het vergeet help me maar even herinneren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
oh ik heb het gelezen van Inge die post altijd met ondertiteling maar kom er niet uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |