Soury wil het zo, sorry Heksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
kennen we nu gewoon weer in gewoon begrijpend Nederlands posten, al die moeilijke woorden
Contaminatie ...Toverheks is ook een contaminatiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu als hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
You're welcome dearquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ok, een gewoon doorlopend user op fok. Maar bedankt voor de tips
De dokter opzoeken heeft dan al geen zin meer...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu al hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu al hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
mooi hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezen
Ik kan niet breien, dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Sourynou ja zeg, lees weer moeilijke woorden snap er de balle niet van
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezen
Of Zeer Overdraagbare Aandoeningquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningen
Ik heb ineens interesse voor een meet en greedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningen
Je wilt Zoa in het echt ruiken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ineens interesse voor een meet en greed
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef ZOA het volgende:
Wat zijn jullie lief en complimenteus voor mij vandaag?
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Kom kom niet zo onschuldig, jij doet het altijd... ook als je het niet doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef ZOA het volgende:
Wat zijn jullie lief en complimenteus voor mij vandaag?
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Het was geen tikfout. Maar nee. Ik heb niks met groenquote:
Maar dat is altijd bewust .. in deze nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kom kom niet zo onschuldig, jij doet het altijd... ook als je het niet doet
Dat zeg ik... ook als je het niet doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Maar dat is altijd bewust .. in deze niet
Ik heb dan ook genoeg muizen, dus dat treftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was geen tikfout. Maar nee. Ik heb niks met groen
Dat zei mij pa ook altijd, ook al heb je het niet gedaan krijg je toch de schuldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zeg ik... ook als je het niet doet
Nicequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb dan ook genoeg muizen, dus dat treft
- doe normaal -quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei mij pa ook altijd, ook al heb je het niet gedaan krijg je toch de schuld
Veel plezier met een draak van een filmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik zo een aanvang ga maken met Cloud Atlas, lijkt me interessant
Heb je 'm gezien? Gert vond 'm goed en Cc. was lyrisch over het boek .... ?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel plezier met een draak van een film
Nou voilaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien? Gert vond 'm goed en Cc. was lyrisch over het boek .... ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |