is dat zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je had het Jian kunnen vragen .. die doet niet anders
is dat zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je had het Jian kunnen vragen .. die doet niet anders
"beste man" doe effe normaal, "vrouw"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal de beste man nooit zoveel lastig vallen als google
quote:
Zie daarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, het is niet alleen een geweldig leuk en vriendelijk topic, je steekt er ook nog wat van op zo nu en dan
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef BendeBielzen het volgende:
FOK is een beerje aan t fokken vandaag
Nou ja ok, een gewoon doorlopend user op fok. Maar bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
is dat zo?
[..]
"beste man" doe effe normaal, "vrouw"
Soury der schuld... die deej de TTquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
kennen we nu gewoon weer in gewoon begrijpend Nederlands posten, al die moeilijke woorden
Soury wil het zo, sorry Heksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
kennen we nu gewoon weer in gewoon begrijpend Nederlands posten, al die moeilijke woorden
Contaminatie ...Toverheks is ook een contaminatiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu als hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
You're welcome dearquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ok, een gewoon doorlopend user op fok. Maar bedankt voor de tips
De dokter opzoeken heeft dan al geen zin meer...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu al hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Jian het volgende:
Shit, ik begin het nu al hetzelfde te posten als Zoa, er is hier iets helemaal niet goed vandaag
mooi hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezen
Ik kan niet breien, dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Toverheks het volgende:
Sourynou ja zeg, lees weer moeilijke woorden snap er de balle niet van
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet met een S hebt. Wat een username kan je kiezen
Of Zeer Overdraagbare Aandoeningquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningen
Ik heb ineens interesse voor een meet en greedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
staat ingeval van ZOA voor; Zat Overdraagbare Aandoeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |