SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Kan TT niet aangepast worden? Gaat over afgelopen week
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Been there, done that.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
Kan TT niet aangepast worden? Gaat over afgelopen week![]()
Topquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik voel een penalty voor Man U aankomen.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Keukendrol het volgende:
Ik voel een penalty voor Man U aankomen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Scholes en Giggs niet waarderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
Van Persie![]()
Jammer dat de rest van het team fokt up is
- Dearest (UI)![]()
Die spele nu toch niet mi mangquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Scholes en Giggs niet waarderen.
Vooral die valencia is zon waardelose speler
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Je zei toch 'team' matti? Dan had je elftal moeten zeggen swa.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Die spele nu toch niet mi mang
Vooral die valencia is zon waardelose spelerOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dat eerste plaatje bij 'Prachtige doelpunten' in de OP. Overigens doen veel plaatjes het niet.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Flashscore.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar haal je dit plaatje vandaan?![]()
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Doet me aan het kampioenschap van Ajax denken![]()
![]()
![]()
![]()
- Dearest (UI)![]()
Het licht vond de wedstrijd net zo saai als ik blijkbaar.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Vuurwerk straks.
- Dearest (UI)![]()
Manolev die het licht bedient.
- Dearest (UI)![]()
Zwartequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Het licht vond de wedstrijd net zo saai als ik blijkbaar.
Ok![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:15 schreef Syntix het volgende:
"I thought you said they were debt free"
- Dearest (UI)![]()
Jammer dat het licht niet uitging tijdens die hekschop ofzo.
- Dearest (UI)![]()
Ontgroening van een modje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Syntix het volgende:
Wat is er met het voetbal forum aan de handal die topics...
know'm sayin?
word? word.![]()
Saai?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Het licht vond de wedstrijd net zo saai als ik blijkbaar.. 5x paal en lat, bijna een wereldgoal van Riise. Was genoeg te beleven.
![]()
Typische Urby wedstrijd. Gaat in de 87e minuut de winnende scoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Urb.
- Dearest (UI)![]()
Man.Utd speelt al tijden slecht. Winnen vaak nog wel hun wedstrijdjes maar vaak niet om aan te zien. Zijn ook kansloos tegen Real.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja want in de competitie wint Real Madrid gelukkig wel allesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Man.Utd speelt al tijden slecht. Winnen vaak nog wel hun wedstrijdjes maar vaak niet om aan te zien. Zijn ook kansloos tegen Real.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Al het gehele seizoen, dus waarom niet ook tegen Real Madrid? Verdedigend gezien staat het meestal wel redelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Man.Utd speelt al tijden slecht. Winnen vaak nog wel hun wedstrijdjes maar vaak niet om aan te zien. Zijn ook kansloos tegen Real.![]()
HoooppppppaaaaaaaaaPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Landverrader!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:15 schreef Syntix het volgende:
gvd kut man united.
Wel liever Rooney dan rvpOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi laat ze maar afgeslacht worden. Des te eerder ziet Jol in dat zowel Enoh, Emanuelson en vooral Manolev zo snel mogelijk in de basis moeten.![]()
Primera Division > Premier Leaguequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
RvP > Alle andere PL spelers.
Beste speler in de beste competitie = Beste speler ter wereldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
dit dus. zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beste speler in de beste competitie = Beste speler ter wereld"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Primera Division > Premier League![]()
![]()
Eredivisie > Primera Divisionquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Primera Division > Premier League![]()
Rooney > rvp.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beste speler in de beste competitie = Beste speler ter wereld
Bale > alle spelers PL.
Beste speler ter wereld = Xabi Alonso.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rooney > rvp.
Bale > alle spelers PL.
Beste speler ter wereld = Xabi Alonso.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:19 schreef alors het volgende:
Syntix fapt alleen maar op (ex) Ajax spelers.
een vrouw die serieus Fullham - Man U kijk, wtf?![]()
Rooney komt naar Ajax?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:19 schreef alors het volgende:
Syntix fapt alleen maar op (ex) Ajax spelers.![]()
Sorry, te flauw.![]()
Balequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rooney > rvp.
Bale > alle spelers PL.
Beste speler ter wereld = Xabi Alonso.
know'm sayin?
word? word.![]()
Scholes is een betere passer, geef het maar gewoon toequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rooney > rvp.
Bale > alle spelers PL.
Beste speler ter wereld = Xabi Alonso.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
een vrouw die serieus Fullham - Man U kijk, wtf?![]()
Domme mensen, wtf?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 20:22:09 ]![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:19 schreef alors het volgende:
Syntix fapt alleen maar op (ex) Ajax spelers.
een vrouw die serieus Fullham - Man U kijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rooney komt naar Ajax?![]()
Sorry, te flauw.quote:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes is een betere passer, geef het maar gewoon toequote:
hap hap hap![]()
Zolang ze een televisie/beeldscherm in de keuken heeft staan vind ik het best.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
een vrouw die serieus Fullham - Man U kijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze een televisie/beeldscherm in de keuken heeft staan vind ik het best.![]()
![]()
Kennelijk moet jij nog scoren vanavond, nou succes met de slijmbal uithangenquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rvp die de wedstrijd beslist zonder te scoren.
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk moet jij nog scoren vanavond, nou succes met de slijmbal uithangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
dat is ook bij de pupillen. de slechtste wordt overgeslagen.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
SAF gaat zeker weer lovend over hem spreken na de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Keukendrol het volgende:
Rvp die de wedstrijd beslist zonder te scoren.![]()
![]()
Rooney weer geel
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Oerby die m erin jast.
- Dearest (UI)![]()
en iedereen altijd maar janken dat United door scheidsrechters wordt bevoordeeldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doorgaan totdat Fullham een goal maakt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doorgaan totdat Fullham een goal maakt![]()
![]()
Dat gebeurt wel regelmatig lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en iedereen altijd maar janken dat United door scheidsrechters wordt bevoordeeld![]()
Met gevaar voor eigen leven de bal uit het doel. "He could have died"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
SAF gaat zeker weer lovend over hem spreken na de wedstrijdOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
valt dit seizoen reuze mee, vorig jaar gebeurde het wel vaak en toen werden ze niet eens kampioenquote:![]()
Nee, ik ben niet voor ajax gekkie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
LAWLL ben jij de nieuwe mod op VBL?![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Met gevaar voor eigen leven de bal uit het doel. "He could have died"![]()
![]()
PSV?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor ajax gekkie."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nu maar hopen dat Liverpool morgen kan stunten tegen Manchester CityOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
dan staan we gewoon misschien 10 punten voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef Shreyas het volgende:
Nu maar hopen dat Liverpool morgen kan stunten tegen Manchester City
quote:
verkeerde topique
Heeft Rooney platische chirurgie gehad ofzo, z'n gezicht ziet er wat anders uit..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Heitinga: 'Dit was m'n slechtste duel voor Everton ooit'
De spelers van Everton werden na het spectaculaire gelijkspel tegen Aston Villa (3-3) door eigen publiek op een fluitconcert getrakteerd. Manager David Moyes vond het overbodig, maar verdediger John Heitinga is schuldbewust.
De Alphenaar werd bij het eerste en derde doelpunt afgetroefd op snelheid. Drie minuten na de 1-3 kon de ex-Ajacied gaan douchen. 'Dit was mijn slechtste duel ooit in het shirt van Everton. Ik heb mijn teamgenoten en fans in de steek gelaten, maar zij mij nooit. Ik zal hard werken om sterk terug te komen', twitterde de verdediger.
Manager Moyes liet kritiek achterwege. 'Ik weet niet voor wie de fluitconcerten bedoeld waren, maar laten we het maar zo houden', vertelde Moyes na afloop van de wedstrijd aan SkySports. 'We hebben ongelofelijk hard gewerkt en goed gespeeld.'
De manager was tevens lovend over de aanvallers van zijn tegenstander. 'Iedereen die zegt dat Christian Benteke, Charles N'Zogbia en Gabriel Agbonlahor niet voor problemen kunnen zorgen hebben het mis. Ze beschikken over techniek, snelheid en kracht.'
'Daar moet je klaar voor zijn', vervolgde Moyes. 'Dat waren we wel, maar we zijn er niet goed mee omgegaan. Het verdedigen ging niet uitstekend, maar bij de achterstand bleven de spelers doorgaan.'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)oor-Everton-ooit.htm"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
In het begin van het seizoen waren er hier nog aardig wat die liever Bony dan Benteke hadden. Weet niet of die het ook zo goed zou hebben gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:38 schreef BramKVO het volgende:
Aan wat een geweldig seizoen is Benteke bezig zeg !
Bentekkers
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Speelt Rijkaard bij WBA?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Daar was toch helemaal niets aan de hand? Of heb ik het moment gemist.. Hij praat met hem en vervolgens spuugt ie op de grond? Daar ga je toch geen rood voor geven??quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Rood voor Popov, voor spugen in de richting van Walker.![]()
![]()
Niet heel duidelijk hier:quote:Op zondag 3 februari 2013 15:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar was toch helemaal niets aan de hand? Of heb ik het moment gemist.. Hij praat met hem en vervolgens spuugt ie op de grond? Daar ga je toch geen rood voor geven??![]()
![]()
Bale voor WBA dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die grap is wat fergezocht, ik weet hetquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
City - Pool of W2 - Feyenoord.
Moeilijke keuze....
sig verwijderd door FA![]()
Lekker kooltje hoor
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Je weet natuurlijk niet of het ernstig isquote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na de goal stond die meteen op dus niks aan de handIt Never Hurts To Help!![]()
Met Dzeko is het nooit ernstigquote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of het ernstig isRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Nog een half uurtje van deze wedstrijd meepakken voordat Valencia - Barca begint![]()
Sport?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Nog een half uurtje van deze wedstrijd meepakken voordat Sport begint."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja oke das waar. Sorry.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hebben ze echt niemand meer?quote:
Haha Gerrard lekker goaltje hoor
Wereldgoal Gerrard! 2-1 liverpoolMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jaaaaaa
Lekker jaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Gooi je verdediger er maar in Mancini, lekker de 1-2 verdedigen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Toch leuk straks met Real Madrid, Manchester City en Chelsea die allemaal een grote naam als coach nodig hebben.![]()
mooie wissel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Silva eruit voor Maicon?![]()
Blessure moet dat wel zijn. Maar dan zet je als je 2-1 achter staat toch niet Maicon erin?![]()
Mourinho gaat weer naar chelsea denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Toch leuk straks met Real Madrid, Manchester City en Chelsea die allemaal een grote naam als coach nodig hebben.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Rutten is nog beschikbaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Toch leuk straks met Real Madrid, Manchester City en Chelsea die allemaal een grote naam als coach nodig hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wenger bij Real. Ze hebben daar al 2 Fransen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Toch leuk straks met Real Madrid, Manchester City en Chelsea die allemaal een grote naam als coach nodig hebben.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef Syntix het volgende:
Ze willen denk ik allemaal Frank de Boer![]()
![]()
die van lens was mooier.
Maar deze mag er ook zijn hoor
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
toen was ie al over de lijnquote:
Toen was hij al over de lijn, d.....quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit vind ik eigenlijk niet leuk. Nu wordt Mancini zijn tactiek goedgekeurd.
Ligt het aan mij of hoorde ik het publiek eerder juichen dan het doelpunt viel? Bij Gerrard ook al..Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
die curve die lens eraan mee gaf was gewoon meesterlijk. En zoals hier al gezegd... bal was al over de lijn.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Denkt het ook. 3 kampioenschappen, EL en beker in 2,5 jaar is indrukwekkend.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef Syntix het volgende:
Ze willen denk ik allemaal Frank de Boer
Gelukkig blijft hij gewoon, gezin achterlaten gaat Frankie niet doen.![]()
Prachtige gol van Aguero.![]()
![]()
Goeiequote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denkt het ook. 3 kampioenschappen, EL en beker in 2,5 jaar is indrukwekkend.![]()
Volgend jaar komt daar nog de CL bij. Dan is die echt niet meer te houden bij Ajaxquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denkt het ook. 3 kampioenschappen, EL en beker in 2,5 jaar is indrukwekkend.
Gelukkig blijft hij gewoon, gezin achterlaten gaat Frankie niet doen.![]()
Prachtige gol van Aguero.![]()
ManU is nu bijna zeker kampioen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik hoop het. Maar vorig seizoen gaven ze 8 punten weg in eeen korte periode, dus zeker is het nog niet.quote:![]()
Het kan inderdaad nog wel maar denk dat ze zelf ook van vorig jaar hebben geleerd.Bovendien veel lastige wedstrijden al uit gehad. (City, Pool, Chelsea, Everton, Spurs)Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Jetlag van een vlucht naar Zuid-Afrika
Moest Krul die niet hebbenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Haha die Perch trekt gewoon zijn kop in
Dat is dan toch gewoon een overtreding op Bale?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
YESOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Als je zo de basisspelers afloopt bij de Spurs dan zijn ze nog ver verwijderd van de top in de Premier League. Zitten veel zwakke schakels tussen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Arteta, Wilshere, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud
Arsenal substitutes: Mannone, Jenkinson, Miquel, Diaby, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Podolski![]()
kutOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Pfoeei.. Benenbrekertje hoor!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Giroud wat een kans wat een gansOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Klopt inderdaad hij solliciteerde net al naar rood.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik denk dat Cattermole het einde van de wedstrijd niet haalt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://www.henkeningrid.org/![]()
goool cazorlaOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: