SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijsneusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, het is 6 uur geweest, dus het is al begonnen![]()
![]()
!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Vervelend is hij he!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Taxichauffeur zou geen goede baan voor mij zijn.
Ik verdwaal overal en damn al dat wachten!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening.
![]()
Muhahaha!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoogquote:.
![]()
serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, dat plaatje van de wekker komt niet overeen met de inhoud.
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in![]()
![]()
Oef, das wel een miskoop dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt er geen kont aan want hij geeft zelf geen licht totdat ie afgaat en op het plaatje geeft hij wel licht en is hij digitaal ipv analoog.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik had niet gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Heb je hem niet uit de doos gehaald dan
Ik had dat ook. Kocht een ps1 spel, zat er een pc spel in.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
Rest van de week vrijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
Weekomzet in 1 dag gehaald bij de opening![]()
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik had niet gekeken.
Serieus, dat doosje is vierkant en op geen enkele zijde staat de daadwerkelijke wekker op afgebeeld.
![]()
![]()
Das dan niet slim van jou!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik had niet gekeken.
[b]AirwiN schreef [/b]
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
TK, analoge wekker met extra accu voor wanneer de stroom uitvalt. Samzz, ik meen dat jij hier veel last van hebt. Ideaal dat ding en NIET duur.
Sorry, ik dacht altijd: what you see is what you getquote:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |