abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122388148
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
O+ _O_

Get the coool, get the cool shoe-shiiiiine
pi_122388159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
En nu verplicht mijn maat mij ook nog te komen bieren op zijn werk, bij een ironmaiden coverbandje. MAar ik houd niet van iron maiden. :{
Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor je
pi_122388193
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:32 schreef Speedy_T het volgende:
Zo lang niet gehoord dit nummer. Altijd goed voor de sfeer
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

O+ _O_

There's a monkey in the jungle
Watchin' a vapour trail
Caught up in the conflict
Between his brain and his tail

_O_
pi_122388216
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Dat is een goeie maat, luister naar je maat. Is goed voor je
Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Bleh
pi_122388260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Alles wat maar kon. Nooit gedacht dat zaken als pleebrillen zo'n probleem zouden worden. Ik ga haar ook gewoon terug krijgen. 3 jaar laat ik niet zonder slag of stoot vergaan :{w
Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechten O+ .
pi_122388288
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, het is echt een held. Ga het ook wel doen, maar iron maiden. Bleh
Na een paar liter bier hoor je het vast niet meer :P
pi_122388318
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Het zal nooit alleen maar om zulke kleine zaken gaan, ik zou het er denk ik ook niet zomaar bij laten. Als je er voor vecht en het lukt niet, dan moet je er vrede mee hebben maar om zulke onbenullige zaken zou ik ook niet de handdoek in de ring gooien en er gewoon voor vechten O+ .
Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"
pi_122388414
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin heeft mij net, patsboem, verlaten :'(
Sucks dude! Sterkte er mee!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_122388432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar ben ik wel echt boos over. 3 jaar, en dan nog niet eens een gesprek in de trend van "het werkt niet /gaat niet goed"
Ik vermoed dan ook dat er meer aan de hand is. Dat is iets wat je op een andere dag dan vandaag, bij haar zou kunnen navragen.
pi_122388463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

O+ _O_

Hij kwam daarstraks plots voorbij op m'n iphone. Liep bijna te huppelen over straat
pi_122388541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:19 schreef Aurelius. het volgende:
Groningen lekker bezig he paxie
*O*
pi_122388548
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was ze
Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manier :') Balen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf :Y

Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is? :+ Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no _O-
mag het weten
pi_122388579
Oh eindelijk is de leegte na Boston Legal voorbij.

The Wire :r

Suits _O_
pi_122388624
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Snap ik nooit hé, dat meiden niet door hebben dat wij zulke dingen gewoon niet oppikken tenzij je het gewoon recht voor je raap zegt. Ga niet zo dubbelzinnig proberen dingen duidelijk te maken. Doel van communicatie is dat de boodschap begrepen wordt toch? Nou, niet op die manier :') Balen Yreal, niks aan te doen. Je loopt vanzelf wel weer wat leuks tegen het lijf :Y

Trouwens: heeft iemand enig idee wat de wachtlijst voor de Librije is? :+ Ik heb zo het idee dat als ik op mijn verjaardag daar zou willen dineren, dat ik er pas over vier verjaardagen naar toe kan! Scheelt weer, kan ik mooi al die tijd sparen voor een prijzig verjaardagsmaaltje. Elk nadeel hep z'n voordeel no _O-
Ben jij een man :o Waarom heb je zo een gek icoontje?
pi_122388710
Omdat ie geen geslacht heeft ingevuld.
pi_122388794
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:45 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ben jij een man :o Waarom heb je zo een gek icoontje?
Snap er ook niks van :? Heb dat toch echt wel ingevuld. Kennelijk niet opgeslagen ofzo. Achja.. tijd voor een nieuwe TBBT aflevering! *O*
mag het weten
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:49:57 #67
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122388804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf op welke dag je jarig bent. Zaterdagen hebben een wachtlijst van meer dan een jaar. Maar doordeweeks zal er sneller wat vrij zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_122388948
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin heeft mij net, patsboem, verlaten :'(
Damm :{ Sterkte!
pi_122388999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Snap er ook niks van :? Heb dat toch echt wel ingevuld. Kennelijk niet opgeslagen ofzo. Achja.. tijd voor een nieuwe TBBT aflevering! *O*
Ik dacht dus serieus dat je een vrouw was :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_122389039
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik dus ook :D
pi_122389094
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik dus ook :D
Justem _O- Nou, nee, dacht het niet :*
mag het weten
pi_122389186
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Justem _O- Nou, nee, dacht het niet :*
Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topic :') maar het is gewoon nog steeds een hengstenbal :+ Nu moet ik mijn leesstem bij jouw posts aanpassen :')
pi_122389229
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik dacht nog van he gezellig nog een vrouw in het topic :') maar het is gewoon nog steeds een hengstenbal :+
Dit topic weerspiegelt dan ook absoluut niet de doorsnee demografie op menig rechtenfaculteit bij hoorcolleges en werkgroepen :+
mag het weten
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:00:05 #74
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122389236
Vrouwen studeren allemaal wel. Die hebben helemaal geen tijd om de hele dag op het internet te zitten.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:00:39 #75
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_122389258
Tenzij het internet natuurlijk Farmville is. Dan weer wel.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')