Veel plezier!quote:Op zondag 3 februari 2013 13:45 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga naar het stadion
fijne dag nog allen
De Fyra rijdt de komende maanden niet; in plaats daarvan komt er een internationale IC van Den Haag HS naar Rotterdam, Breda en Brussel. Dus je moet met een normale treinquote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Vanaf stage zit ik zo op de poort trouwens, 25 minuten met de fyra en je zit in amsterdam vanuit rotterdam![]()
Je hebt de berichtgeving rondom de fyra gemist?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Vanaf stage zit ik zo op de poort trouwens, 25 minuten met de fyra en je zit in amsterdam vanuit rotterdam![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Fyra rijdt de komende maanden niet; in plaats daarvan komt er een internationale IC van Den Haag HS naar Rotterdam, Breda en Brussel. Dus je moet met een normale trein
de breda -> Amsterdam lijn rijdt gewoon hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt de berichtgeving rondom de fyra gemist?
Dat lijkt mij optimistischquote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Yreal het volgende:
Ach dan nog, niets dan ellende met dat dingquote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
de breda -> Amsterdam lijn rijdt gewoon hoor
Ik snap ook echt niet hoe je aan 25 minuten komt, volgens 9292.nl is het met de Fyra 40 en met een IC 70 minuten. En volgens mij moet je met de Fyra nog toeslag betalen ookquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm, ik vergis mij er inderdaad nog in hoelang dat duurt
25 was schiphol -> rotterdam, het enige stuk waarop het ook echt boeiend is en daarom telde ik in mijn hoofd enkel dat deelquote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe je aan 25 minuten komt, volgens 9292.nl is het met de Fyra 40 en met een IC 70 minuten. En volgens mij moet je met de Fyra nog toeslag betalen ook
bestuursprocesrecht 2 is enkel om 6 uurquote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kan je niet nog ruilen van werkgroep naar een later tijdstip?
Zat net te kijken, dat is al 1,04 zonder fillesquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Speedy_T het volgende:
Ah oke. En hoe lang zou je er over doen op de motor dan?
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Yreal het volgende:
"ex" die steeds meer het signaal afgeeft dat ze blij is dat ze van mij af is...![]()
Nooit geweten dat dit zo waardeloos zou zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.
Welk haar? Jij bent kaal en dik.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef eriksd het volgende:
Maar eens even mijn haar doen met Huey Lewis aan.
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef Speedy_T het volgende:
Kunnen de fiscalisten hier mij informeren welk van deze onderwerpen het leukst of het minst saai is om een essay over te schrijven?1 is opzich wel interessant. Maar je kunt inderdaad - zoals die neppe fiscalisten hierboven betogen - voor de easy way out gaan en 2 pakken, aangezien dat nu erg actueel is / er wordt veel over geschreven / er weinig spannends gebeurt. Ik heb nog wel ergens een memo liggen over 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder: kut zeg Yreal![]()
Wat een binnenkomerquote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef Maharbal het volgende:
Hallon.
[..]
Welk haar? Jij bent kaal en dik.
Eens. Cut your losses.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zo snel mogelijk laten voor wat het is. Anders wordt het een gebed zonder eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |