Danku vriendelijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Cooldown ben ik een keer geweest op een zaterdag met een matras en een slaapzak bij me. Duurde een half uur voor ik die shit in de garderobe had en toen wilden mensen weer weg.
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tenten als de Bubbels, Cooldown etc. zitten op vrijdag vaak vol met studenten/advocaten. Gisteravond...was niet zo'n avond.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]Wow stoere auto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, publiek dat de Bubbels trekt is over het algemeen wel prima. Alleen je kan het treffenOp zaterdag komen er met name mensen uit de randgemeentes.
Ik had gisteren een diner en daarna eerst wat tenten op de wallen (zonder vrouwen, maar met toeristen) waar men ook toeristenprijzen rekende om vervolgens in de Pijp te eindigen. Bier bleef allemaal heel erg beperkt, maar toch pas om zeven uur gaan slapen. Waardoor ik vandaag echt helemaal niets heb kunnen doen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het ook een hele mooie wagen
quote:
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De pijp kom ik niet zo vaak. Ik vind het wel leuk, maar op sommige avonden (en op bepaalde tijdstippen) is het er propvol. Ik houd er niet van niet te kunnen draaien.
Ah, de Mazzeltof?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de Pijp ook niet altijd even denderend. Tijdens de zomer is het geweldig, maar anders is vrij duur en druk. Maar diep in de nacht is dat de enige plek waar er nog het een en ander te doen is. Prima voor de afsluiter.
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.quote:
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes, en daarna even een te afterbieren in een studentikoze fuifkelder. De Pijp ligt voor de meeste mensen ook redelijk centraal dus je bent daarna ook weer snel thuis.
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Laatst geweest na het kerstdiner met werk. Het personeel werd een beetje gek toen we iets van 50 bier bestelden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig barmannen die zo geen zin hebben in het werk als die oude knakker die daar (volgens mij met zijn kinderen) achter de bar staat.
Oh, dat is op zich best leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg zojuist een boekje in mijn handen gedrukt met een beschrijving van IEDERE gevel aan de Singel en Heren-, Prinsen- en Keizersgracht. Riiiight.
Waarom?quote:
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?Vind jij het interessant dat Keizersgracht 515 "herhaaldelijk verbouwd deze eeuw, waarbij het echte oude verdwenen is; huis ziet er ouder uit dan het in werkelijkheid is; dubbele stoep en in stijl aangebrachte deuromlijsting" is/heeft?
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin heeft mij net, patsboem, verlaten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh heavy, helemaal uit het niets? Sterkte in ieder geval.
ze had me "hints"en "signalen" gegeven dat er iets anders moest. Maar die pikte ik niet op, en nu zonder een gesprek van "het moet anders" gewoon weg. Spullen pakken en weg was zequote:
Kut manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Yreal het volgende:
Nouja, een interessante gevel met een verhaal vind ik ook heel boeiend en ik vind de grachten prachtig. Maar hiervan heb ik echt zoiets wat moet ik hier meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, juist dat soort dingen vind ik best wel boeiend. Ik heb aardig wat liggen en gelezen over stedenbouwkunde en de gevels in Amsterdam (van de grachtenpanden) zijn ook behoorlijk bijzonder en een populaire toeristische attractie. De meeste Amsterdammers zijn echter niet gewend om omhoog te kijken en daar op te letten. Toeristen over het algemeen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |