Wat had je?quote:
JAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:32 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de single cover is er ook, zal dan de video ook binnenkort komen?
Vers brood van de bakkert.quote:
Neukze hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay TT![]()
![]()
Nou ik ga laptop weg doen want is beetje non sociaal
Wat heb je gegetenquote:
Ik was er hoorquote:
nog een gezellige dag gewenst met roaldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay TT![]()
![]()
Nou ik ga laptop weg doen want is beetje non sociaal
Gekookte gelderse worst en smeerkaasquote:
quote:
GMTAquote:
Kijk dat is het verschil tussen Bey en P!NK, Als Beyonce zo'n (geef toe, het is toch een geweldig optreden met veel dans enzo) performance doet met veel dans, is haar zang nog steeds zuiver.quote:
is hij echt bij roald?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nog een gezellige dag gewenst met roald
Niet waar ik heb er een half uur lang met mijn rode condoomballon gestaanquote:
Nee idd. Maar vind het sowieso wel apart dat Pink die clip had met dat dansen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijk dat is het verschil tussen Bey en P!NK, Als Beyonce zo'n (geef toe, het is toch een geweldig optreden met veel dans enzo) performance doet met veel dans, is haar zang nog steeds zuiver.
P!NK kan dat net niet aan
Gelderland hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekookte gelderse worst en smeerkaas
goed en de jouwequote:
Maar ik zag je helemaal nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet waar ik heb er een half uur lang met mijn rode condoomballon gestaan![]()
Die kinderen en vrouwen in het speeltuintje keken allemaal eng op een zeker moment en toch bleef ik op jou wachten
WEET JE HOE MOEILIJK DAT WAS![]()
Dat komt heull niet uit Gelderland.quote:
Ja, zeker wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee idd. Maar vind het sowieso wel apart dat Pink die clip had met dat dansen.
Dus ook wel knap dat ze het dan live doet
Je bent gewoon niet wezen kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar ik zag je helemaal niet
HEUL WEL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet wezen kijken
Je bent niet de persoon die ik dacht dat je was
Dat klinkt niet als mijn dingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekookte gelderse worst en smeerkaas
Gelderse worst.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt heull niet uit Gelderland.
Wat eet jij dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als mijn ding
Als jij het maar lekker vond
Not too bad thanks. Ben je klaar met werkenquote:
gvdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelderse worst.
Ik heb trouwens ook een gelderse worst xdxd
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Ben je klaar met werken
Kaas of ham meestal of ei of baked beansquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet jij dan?Mars op je brood?
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelderse worst.
Ik heb trouwens ook een gelderse worst xdxd
nodig zag ik wel hoor. Jij liegtquote:
Gadverdamme. Typisch Engels ontbijtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kaas of ham meestal of ei of baked beans
De laatste 2 op toast trouwens
Oke ik was er eigenlijk nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
nodig zag ik wel hoor. Jij liegt
Misschien wa je bij de verkeerde brug
Engels ontbijtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme. Typisch Engels ontbijtMet uitzondering van de bacon&eggs dan
OMG PIZZAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke ik was er eigenlijk niet![]()
kan je me ooit vergeven
Ja jij eet graag bonen in tomatensaus om 9 uur sochtends?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij eet graag bonen in tomatensaus om 9 uur sochtends?
Ik weet hetquote:
#YOLO togquote:
Ik ben niet Engels, maar zelfs ik doe dat graag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke dushiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet het
Het spijt me zo, ik wil het goed maken. Dan trakteer ik je wel op koffie en Gelderse worst
Hoefde je niet te werken vandaag?quote:
Hoefde maar van 7 tot 13.15quote:
Lekkerquote:
Ik had me verslapenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had me verslapen
Was wel wakker geworden door de wekker enzo. Maar weer in slaap gevallen. 7.08 wakker gebeld door baas. 7.30 was ik in de winkel
Ik hou van een full English breakfastquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme. Typisch Engels ontbijtMet uitzondering van de bacon&eggs dan
Waren ze boos?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had me verslapen
Was wel wakker geworden door de wekker enzo. Maar weer in slaap gevallen. 7.08 wakker gebeld door baas. 7.30 was ik in de winkel
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaHoefde je bij mij niet te proberen toen ik nog bij AH werkte
Yumquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan ook champignons erbijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van een full English breakfast
Wooohooooquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet Engels, maar zelfs ik doe dat graag.
Neequote:
1 keer waarschuwing en tweede keer word je al gelijk ontslagen volgens mijquote:
echt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer waarschuwing en tweede keer word je al gelijk ontslagen volgens mij
Ja waren best streng daar.quote:
Die hoef ik dan nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en dan ook champignons erbij
Gewoon naakt. En dan bodypaintquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Vanavond een feestje, je moet in zwart of wit, wat voor kleur moet ik aandoen?
Inb4 rood
grijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 rood
Oh hier niet zo heel erg volgens mij.quote:
Geen idee wat jou het beste staat eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 rood
Ik hoef geen pics van groepsverkrachtingenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is een goed idee, vergeet geen pic's te sturen he
weirdoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef geen pics van groepsverkrachtingen
quote:
zwartquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Inb4 rood
quote:
Wat voor wit?quote:
Crème wit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor wit?
Helemaal in het wit is lelijk
Neem de hond mee naar bovenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
Lig ik net eindelijk in bed met mn laptop iets te kijken, lekker warm.
Moet ik beneden gaan zitten met laptop omdat de hond anders alleen is____
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Crème wit.
Want ik ben getint hea, dus dan past het wel bij mijn huid
Iets minder mag best hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef badschaap het volgende:
Echt helemaal niks lukt vandaag bij tafeltennis
Godkanker spel
macbookquote:
Kan de hond niet op je kamer komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef supersof het volgende:
Lig ik net eindelijk in bed met mn laptop iets te kijken, lekker warm.
Moet ik beneden gaan zitten met laptop omdat de hond anders alleen is____
Ja kan ik ook wel doenquote:
Gewoon ook in bed tog xDXDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan ik ook wel doenmaar daar hebben katten gezeten dus dan ruikt hij alles enzo. Ach ik haal hem zo wel op
Waarom nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Door jou zie ik het
Nu ben je niet meer zo bazerig stuart
Kut laptopsquote:
Jawelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Door jou zie ik het
Nu ben je niet meer zo bazerig stuart
Hond slaap vaak bij mij in bed, alleen op vakantie dan in de slaapzakquote:
oke doe maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van chiffon, maar ik post vanavond wel een foto
Besturing is tering irritantquote:
Wat is dan beterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Macbook
Koop dan gewoon een betere laptop, en dan heb je nog geld over.
Vind hij dat niet eng in een slaapzakquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hond slaap vaak bij mij in bed, alleen op vakantie dan in de slaapzak![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hond slaap vaak bij mij in bed, alleen op vakantie dan in de slaapzak![]()
Besturing is gewoon een kwestie van wennenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Besturing is tering irritantEn het is veel te duur.
Ik ben er ook ontzettend blij meequote:
Nee. Hij ligt dan met zn hoofd erbuiten he. En hij is open.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind hij dat niet eng in een slaapzak
Okay, gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Hij ligt dan met zn hoofd erbuiten he. En hij is open.
ik heb dezequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens 2 cereal bars en 2 glazen orange juice
Life is good
Lekker warmquote:
'quote:
Dat zou niet goed voor mij zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb deze
http://www.ah.nl/appie/pr(...)h-snoepmix-gesuikerd
is grote zak hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou niet goed voor mij zijn
Ik eet zo die hele zak leeg
Macbooks beste model heeft een 2.6 GHz quadcore processor die maximaal 3.6 GHz kan leveren. Verder staan de toetsen te ver uit elkaar. En het besturingssysteemquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dan beterIk heb namelijk al aardig wat laptops versleten
Dell, HP en Toshiba
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
mensen die haten op besturingssysteem zijn er gewoon niet aan gewendVond het eerst ook moeilijk maar het is zo fijn
De toetsen te ver uit elkaar? Hahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Macbooks beste model heeft een 2.6 GHz quadcore processor die maximaal 3.6 GHz kan leveren. Verder staan de toetsen te ver uit elkaar. En het besturingssysteem
Inderdaad een kwestie van wennen. Dat is zo gebeurdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
mensen die haten op besturingssysteem zijn er gewoon niet aan gewendVond het eerst ook moeilijk maar het is zo fijn
Hier thuis staat er ook 1, en zit er vaak genoeg op. Maar dat gaat hem niet worden hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
alfaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier thuis staat er ook 1, en zit er vaak genoeg op. Maar dat gaat hem niet worden hoor
kquote:
Ik heb niks tegen Apple want heb een iPhone en een iPadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg vaak het idee dat mensen iets tegen Apple hebben omdat ze het te duur vinden
Overigens begrijp ik best dat mensen het te duur vinden hoor, begrijp me niet verkeerd
Ik heb nog nooit een fijnere laptop gehad en ik heb 2 HP's, 1 Toshiba en 1 Dell gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Apple want heb een iPhone en een iPadvind Macbook gewoon niet chill
Ja kom.ik terug, maakt die tegrnstander bij 10-9 voor hem zon sorry bal die net achter t net doodvalt. Dan vin ik t nie meer leuk :pquote:
En dan is het meteen een kankersport?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja kom.ik terug, maakt die tegrnstander bij 10-9 voor hem zon sorry bal die net achter t net doodvalt. Dan vin ik t nie meer leuk :p
Nooit meer spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja kom.ik terug, maakt die tegrnstander bij 10-9 voor hem zon sorry bal die net achter t net doodvalt. Dan vin ik t nie meer leuk :p
Op dat moment wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan is het meteen een kankersport?
Dan zou ik maar eens wat aan je relativeringsvermogen gaan doen als ik jou wasquote:
Gewoon beter tegrn mn verlies kunnen, das de reden warom ik de meeste partijen verliesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens wat aan je relativeringsvermogen gaan doen als ik jou was
Omdat je dan waarschijnlijk aan het vloeken en het tieren bent en dan sla je al helemaal geen bal meer natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Gewoon beter tegrn mn verlies kunnen, das de reden warom ik de meeste partijen verlies
Correct vicieuze cirkel ofzo he :pquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dan waarschijnlijk aan het vloeken en het tieren bent en dan sla je al helemaal geen bal meer natuurlijk
Heb je geen auto?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Over een uurtje maar eens wat boodschappen doen al lijkt het straks te gaan regenen en dat is een ramp
Dat duurt langer dan lopen. Autorijden op zaterdag hier wil je echt niet naar de winkelsquote:
doe je cloak aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Over een uurtje maar eens wat boodschappen doen al lijkt het straks te gaan regenen en dat is een ramp
Haha. Is vaak ook zo inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat duurt langer dan lopen. Autorijden op zaterdag hier wil je echt niet naar de winkels![]()
Had ik die maarquote:
omdat ik daar niet aan doequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
Broodjeskoningin, waarom gebruik je [ afbeelding ] niet als je standaard PI
Maar jij bent Super dus ik zou het wel doen johquote:
neeeh, ik let trouwens nauwelijks op die pi'squote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent Super dus ik zou het wel doen joh
Ik EIS dat je het doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeh, ik let trouwens nauwelijks op die pi's
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
Hackertquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
sukkelquote:
Nee!quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
Als ik nat word van de regen vanmiddag breekt de pleuris uit trouwens
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Middag
sof, allebei 191 posts gisteren
Nou, gewoon, dan ontplof ik.quote:
Beginnersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Middag
VAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Middag
ja, toevallugquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Middag
SEXquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb meer SC's nodig voor mijn postratio
Iemand ideeën?
Nope, geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand ideeën?
ik heb het ook in twee maanden gehaald hoor. met alleen hier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand ideeën?
US&NBquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iemand ideeën?
eergisteren 356quote:
quote:
Jazekerquote:
quote:
Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SEX doe ik niet, want geen 16
Error: life not foundquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]in de vijfhonderd woensdag maarja.
Beginnerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]in de vijfhonderd woensdag maarja.
Doei.quote:
Ik dacht dat je tot 17 moest?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eergisteren 356
[..]
[..]
Jazeker
Zo kan hij de baas uithangen op het schoolpleintje.quote:
quote:
ja.quote:
jwzquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo kan hij de baas uithangen op het schoolpleintje.
Ja dacht ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tot 17 moest?
heb je die reclame gehoord?
Dag.quote:
Ga nu maar naar een ander sc en laat ons in de steek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleur heb gesteld![]()
Wat gaat snel?quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie willen me allemaal weg hebben.
Oh meevallerrrr.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook
Nee die van de pizza's niet.
Wel ergelijk dat ze lay's chips als tjips uitspreekt
Nee, ik niet. Ik deed gewoon flauwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Dit klinkt illegaalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gaat snel?
Heeft iemand een download linkje voor a beautiful mind liefst met NL'se ondertiteling voor mij? DM
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu maar naar een ander sc en laat ons in de steek.
ja ga huilen danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
Downloaden is voor hommo`squote:
Dan kan mijn broertje mee kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
Waarom trouwens met ondertiteling? Niets is vervelender dan als die tekst door je beeld
alle websites bezoeken is downloaden niggerquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
Waarom trouwens met ondertiteling? Niets is vervelender dan als die tekst door je beeld
Hoe oud is je broertjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan mijn broertje mee kijken.
Iedereen haat me.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik de enige nou die aardig tegen AJ doet?
/hipster
quote:
Ja wie zegt dat ik geen homo ben dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alle websites bezoeken is downloaden nigger
Autistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik durf niet in een andere SC
verandering, nieuwe mensen enzo
Ik ga wel met je meequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik durf niet in een andere SC
verandering, nieuwe mensen enzo
Dit, klopt toch nooit en mijn engels is toch opperbaasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
meestal staat ondertiteling toch echt onder het beeldquote:
Same!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, klopt toch nooit en mijn engels is toch opperbaas
Niemand. Je bent gayquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wie zegt dat ik geen homo ben dan?
touchequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wie zegt dat ik geen homo ben dan?
Dwars doorheenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meestal staat ondertiteling toch echt onder het beeld
quote:
Jij woont daar toch? Of wat was het nouquote:
Geen idee. We nemen gewoon die hele SC overquote:
Weet ik zie, zie mijn ondertitel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
T was een grapje toch we houden van je wjnmk![]()
En dat op zijn 1equote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn broertje, we delen DNA, natuurlijk is hij geweldig.
Ik las ondertitelingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik zie, zie mijn ondertitel.
soms wel ja.quote:
Dat heb je wel nodig bij een Chinees jaquote:
Ik zie jullie 2 nu al jankend terug komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. We nemen gewoon die hele SC over
Ik vind het storend, lelijk en het is hooguit de helft van wat er wordt gezegdquote:
Bij alles behalve engels ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Denk je? Ik gooi zo'n SC helemaal vol zodat anderen niet eens de kans krijgen iets te zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie jullie 2 nu al jankend terug komen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het storend, lelijk en het is hooguit de helft van wat er wordt gezegd
Ik praat gewoon nederlands kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodig bij een Chinees ja
Ik huil niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie jullie 2 nu al jankend terug komen
Jij wel jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik gooi zo'n SC helemaal vol zodat anderen niet eens de kans krijgen iets te zeggen
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je? Ik gooi zo'n SC helemaal vol zodat anderen niet eens de kans krijgen iets te zeggen
Ja ga lekker zo franse films kijken duh.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het storend, lelijk en het is hooguit de helft van wat er wordt gezegd
Desnoods quote ik mezelf de hele tijdquote:
Ik ben benieuwd, laat maar zienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
weet ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik praat gewoon nederlands kut.
Ik weiger om Franse films te kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ga lekker zo franse films kijken duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |