quote:iemand die het tenminste snapt!
Op woensdag 2 oktober 2002 14:30 schreef trpetine het volgende:
aflevering van gisteravond was weer erg stoer.
kvind het steeds spannender en geweldiger worden.....
kan bijna niet wachten tot volgende week
quote:zondag is de herhaling dinsdag is de nieuwe aflevering
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:59 schreef speknek het volgende:
Vandaag toch altijd? Of issie afgelopen zondag niet geweest?
quote:Gisteren was de herhaling van afgelopen week alsnog geloof ik! schrappen ze gvd sex court!?
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:56 schreef ranja het volgende:
Hm komt nu komende zondag de herhaling van vorige week of van vandaag?
Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
Tja..... geweldige aflevering weer...
Was het alvast maar weer volgende week.....
voor 24
quote:Nee, die vader zag ik aankomen van te voren. Ik dacht: er moet een plotwending komen en hij deed al zo stom bij die agent. Een half uur voordat hij d'r keel dicht kneep had ik zoiets van "hij zou best wel eens ingehuurd kunnen zijn om Jack's vrouw bezig te houden"
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:41 schreef trpetine het volgende:
En de aflevering van vandaag was weer![]()
Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
Was het alvast maar weer volgende week.....voor 24
quote:Zeker! Vond het eigenlijk ook wel verrassend.. natuurlijk iets waar je geen rekening mee zit te houden.. maar weet je dus ook meteen wie dat lijk dus is!
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:41 schreef trpetine het volgende:Die Gaines is erg stoer, ben benieuwd hoe Jack zich hieruit gaat redden.En dan die "vader" van Janet,shit zeg, dat was wel ff verrassend.
En het kwam gewoon goed over.. heb echt zoiets van, begon die Gaines echt een enorme motherf*cker te vinden
quote:Hm verrassend hoor, de vader hoort ook bij het complot en blijkt niet eens te zijn wie hij zegt dat-ie is.
Op maandag 30 september 2002 00:27 schreef ranja het volgende:
En hoort die vader misschien ook bij het complot? Beetje dom om tijd te gaan rekken door die agent aan te vallen.
Spoiler voor mensen die de herhaling nog moeten kijken:
Maar 1 ding begreep ik vandaag niet.
Dat meisje bij de CTU (niet Nina, maar die andere, die zich bezig hield met het pasje) blijkt nu dus bij Gaines & co te horen (omdat ze Kim's moeder bedroog), maar eerder moest Jack ontzettend veel moeite doen om het pasje te verwisselen. Waarom doet ze dat niet gewoon zelf?
En nog wat, ben ik de enige die NIna in aflevering 2 een stoorzendertje o.i.d. zag gebruiken om Jack zijn mobiel te storen of zag ik dat verkeerd?
Geen spoilers a.u.b.
quote:Wie bedoel je? Jamey. Heeft zij Kim's moeder bedrogen?
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:30 schreef Robino het volgende:Maar 1 ding begreep ik vandaag niet.
Dat meisje bij de CTU (niet Nina, maar die andere, die zich bezig hield met het pasje) blijkt nu dus bij Gaines & co te horen (omdat ze Kim's moeder bedroog), maar eerder moest Jack ontzettend veel moeite doen om het pasje te verwisselen. Waarom doet ze dat niet gewoon zelf?
Komt Mandy trouwens nog terug?
quote:Spoiler voor gisteren:
Op woensdag 16 oktober 2002 01:18 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Wie bedoel je? Jamey. Heeft zij Kim's moeder bedrogen?
Komt Mandy trouwens nog terug?
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan! Erg verrassende wending met Nina!
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Damn.. ik dacht echt dat Nina dood was. De afleveringen worden steeds beter!
quote:Da's waar. Ik heb alleen dat papiertje niet gezien.. máár!
Op woensdag 16 oktober 2002 10:34 schreef Robino het volgende:[..]
Spoiler voor gisteren:
Jamey werd gebeld door Kim's moeder toen deze Janet's nep-vader had vastgebonden. Jamey schreef de gegevens op, 2 minuten later arriveren wat bondgenoten van Gaines en nemen Kim's moeder mee. Als Jamey vervolgens op kantoor wordt aangesproken door .. eh die vent met dat sikje, frommelt ze snel dat papiertje weg en speelt de onschuld zelve. Trek je conclusies
1. Ze kan afgeluisterd zijn.
2. Het moest tussen hun drieën blijven, dus dat verklaard waarom ze dat papiertje weg deed.
Ik denk dat Jamie wel onschuldig is.
Volgens mij is Jamie onschuldig!
quote:Ik zou het 'flauw' vinden als zij wel schuldig is.
Op maandag 21 oktober 2002 13:28 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Da's waar. Ik heb alleen dat papiertje niet gezien.. máár!
1. Ze kan afgeluisterd zijn.
2. Het moest tussen hun drieën blijven, dus dat verklaard waarom ze dat papiertje weg deed.Ik denk dat Jamie wel onschuldig is.
quote:Lekker realistisch ook... CTU staat toch voor Contra Terrorist Unit? En die zouden dan zo lek zijn dat een semi-willekeurige terrorist daar allemaal camera's heen hangt om te spioneren? Of inbreekt in het bestaande videocircuit?
Op maandag 21 oktober 2002 13:34 schreef Elbutre het volgende:
Dat hele gebouw van CTU hangt vol afluisterapparatuur en camera's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |