PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk had ik je op je bek geramd dus wees maar blij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goffedome dus kom ik jou niet tegen
Kon je vorig jaar door je opleiding een kaartje gratis krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben er dit jaar gewoon weer bij op lowlands, helaas nu wel zelf een kaartje moeten kopen. Ik hoop dat ik nog ergens op de perslijst gezet kan worden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ik je op je bek geramd dus wees maar blij. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kon je vorig jaar door je opleiding een kaartje gratis krijgen?
Gast check de PI danquote:
Quote dan in ieder geval het goede.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent 2 meter en weegt 30 kilo ofzo
?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef strakkeman het volgende:
Die chick is net als graaien in de koekjesdoos. Als alles op is pak je de laatste want ja het is toch een koekje. Daarna kom je tot rust en bedenk je dat het erg smerig was.
Ik mag er toch godverdomme om lachen ofnie danquote:
Ik zou na lowlands beginnen met mijn stage. 2 weken voor lowlands werd ik opgebeld dat ze me ook wel op de pers lijst konden zetten. Gelijk mijn kaartje verkocht en nu hoefde ik niet op de dijk uren te wachten om naar binnen te gaan. Ik zat nu op donderdag rond en uurtje of 11 lekker op het festival terrein voor mijn tentje bier te drinkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kon je vorig jaar door je opleiding een kaartje gratis krijgen?
Dat je haar pas neemt als zij de enige is die over is.quote:
Sommige spacen hem hier door tot in de middagquote:
No shit sherlock, de opmerking snap ik wel maar de verwijzing '' die chick''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat je haar pas neemt als zij de enige is die over is.
Is dit tegenwoordig de lach smiley ja?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag er toch godverdomme om lachen ofnie dan
Wie is haarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat je haar pas neemt als zij de enige is die over is.
Lachen met een traantje iddquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig de lach smiley ja?
Tess is lekker ouwe gekquote:
Wat is het team wat je er omheen hebt?quote:
ik laat wel zien in welke teams ik hem heb gehad wacht even.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is het team wat je er omheen hebt?
Zoek het op man luie flikker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:51 schreef BDIL het volgende:
DS2 is McAleny wat waard ? ST Everton Bronze ?
Was dit nodig jonge ?quote:
in deze: http://www.futhead.com/fifa/squads/4908082/#squad-playerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is het team wat je er omheen hebt?
Ja, hij is wel wat waard ja. Maar het hangt wel van de formatie af hoeveel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:51 schreef BDIL het volgende:
DS2 is McAleny wat waard ? ST Everton Bronze ?
4-2-3-1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij is wel wat waard ja. Maar het hangt wel van de formatie af hoeveel.
Het was ook sarcasme mijn bronze speler kang soo il heeft 35 wedstrijden 78 goals.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat is gewoon poep(voor die prijs) in Fifa hoor.
Zet Kone daar die scoort ook 9 uit 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |