Promiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me vet stoer alles
nee grapje mag nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarommijn wereld wat doe je.
Daarom doen juist zoveel mensen het die nauwelijks geld hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En ik zeg altijd: roken is voor de rijke
roken is voor mensen die niet goed met geld om kunnen gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En ik zeg altijd: roken is voor de rijke
ja om rijk te lijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom doen juist zoveel mensen het die nauwelijks geld hebben
Bedankt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef timmmmm het volgende:
Mij is ter oren gekomen dat hamerhaaitje gay is?
ik zit op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik rookte altijd op de middelbare school met mijn vrienden dat vond ik altijd wel stoer, en ik was fan van justin bieber want dat zou dan hipster zijn
Zeg eens hoi terug ouwequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
roken is voor mensen die niet goed met geld om kunnen gaan
Mensen die rokenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja om rijk te lijken
maar als je elke dag een pakje rookt ben je niet arm
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef timmmmm het volgende:
Mij is ter oren gekomen dat hamerhaaitje gay is?
Vele welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Roken is voor mensen die onder groepsdruk zijn bezweken.
Van een verkeerde groepquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Roken is voor mensen die onder groepsdruk zijn bezweken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ach mensen zeuren al als je hasj of wiet rookt ga toch weg pak de coke aan
Ik vond het al niet bij jou passenquote:
wiet valt nog te begrijpen, maar van roken krijg je niets terugquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ach mensen zeuren al als je hasj of wiet rookt ga toch weg pak de coke aan
haha hoezo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij jou passen
[..]
wiet valt nog te begrijpen, maar van roken krijg je niets terug
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat ik je nak. hommo
Ik keur drugs niet goed, maar drugs die echt iets doen begrijp ik nog, maar roken is gewoon alleen slecht voor je.quote:
Ik gebruik het alleen omdat ik hele tijd zit te stressenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Mensen die het 'stoer' vinden om wiet te roken
Echte mannen roken rode pepersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Mensen die het 'stoer' vinden om wiet te roken
Waar komt al die 'stress' dan vandaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen omdat ik hele tijd zit te stressen
Het verhoogt de kans op kanker, het is niet per definitie dat je er kanker van krijgt,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Wel zo dom vind ik het. Willen mensen soms kanker? Het staat toch duidelijk op die pakjes dat het kanker veroorzaakt. Eigenlijk is het knap dat mensen roken en bewust kanker proberen te krijgen
ja maar dat zegt niks over of het wel of niet bij me zou passenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik keur drugs niet goed, maar drugs die echt iets doen begrijp ik nog, maar roken is gewoon alleen slecht voor je.
Ik ga ermee aan de slagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wil je ophouwe timmm ik vind het geen leuke grapjes en anders ga ik naar een moderator toe en die gaat jou dan aanspreken dat wil je niet hoor
ooh zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat zegt niks over of het wel of niet bij me zou passen
gezeik van politie van dingen die ik niet heb gedaan en ik hoor de hele dag gezeikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar komt al die 'stress' dan vandaan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh zo.
Ik vind je verstandig over komen.
Dus het staat niet op de pakjes?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het verhoogt de kans op kanker, het is niet per definitie dat je er kanker van krijgt,
Je hebt dagelijks gezeik met de politiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gezeik van politie van dingen die ik niet heb gedaan en ik hoor de hele dag gezeik
sorry baas, het spijt me. Ik zal braaf naar je luisteren want jij bent de beste JNgmoderator die er is (op alle anderen na)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
timmmmm, die opmerkingen kunnen echt niet jongen. Wil je hamerhaaitje niet zo pesten. Volgende keer is het een note
Het is al goed, gewoon niet meer doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sorry baas, het spijt me. Ik zal braaf naar je luisteren want jij bent de beste JNgmoderator die er is (op alle anderen na)
zoals arsenicum, ofwel rattengif.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roken is dodelijk,het is verslavend, schadelijk voor je gezondheid, ik moet kinderen uit mijn buurt houden en het bevat een aantal stoffen
Optieffen oude graftakquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sorry baas, het spijt me. Ik zal braaf naar je luisteren want jij bent de beste JNgmoderator die er is (op alle anderen na)
Ik vergeef je, voor deze ene keer. Laat het niet vaker gebeurenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gezond. Verstandigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik rook shag geen sigaretten
Die bovenste 2 heb je niet in nederland, wel in noord afrikaanse geloof ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is nepquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog ongezonderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik rook shag geen sigaretten
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gezond. Verstandig
U go girlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vergeef je, voor deze ene keer. Laat het niet vaker gebeuren
Nou, dan moeten ze ook alle rokers met longkanker maar negeren. Dat is dan toch nepquote:
die plaatjes is nep is gedekt met de computer progemaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze ook alle rokers met longkanker maar negeren. Dat is dan toch nep
Primaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die plaatjes is nep is gedekt met de computer progema
Byequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja ik ga er vandoor groetjes
geloof me, dit zijn mensen die heel veel roken, dan gebeurt dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die plaatjes is nep is gedekt met de computer progema
doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja ik ga er vandoor groetjes
geen geld voorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima
Rook er nog lekker een stuk of 40 vandaag
Heerlijk
ja ik rook er 5/6 per dagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
geloof me, dit zijn mensen die heel veel roken, dan gebeurt dit.
Wat jammer.quote:
Jij gaat als een trein manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Nog een paar posts en dan heb ik er 7500
Ik heb er 45 per dag dus ook niets om van te schrikkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toch heb ik maar 13 posts per dag
dan koop ik er foute dingen vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat jammer.
Dan neem je toch een krantenwijk? Lekker vroeg uit de veren, gratis regenpaken centjes om iets te kopen
Dat is toch best wel veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er 45 per dag dus ook niets om van te schrikken
Dat zou zonde zijn. Dan doe je het toch en dan beheer ik de centjes wel voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan koop ik er foute dingen van
Dat is inderdaad maar evenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is toch best wel veel
Maar ik ga weer even leren dus ben over zo'n 20 minuten terug
Alles goed?quote:
Ja, het is weekend dus ik ben blijquote:
Nice nice. nog plannen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is weekend dus ik ben blij
Hoe is het met jou
quote:
Helemaal goed manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. nog plannen?
Ja hoor, Lekker gesport vanmorgen, net lekker gedoucht. I feel good
Rommel koop je doorgaans alleen op een rommelmarktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed man
Nee, geen plannen. Ga vanmiddag wel even de deur uit om wat rommel te kopen maar verder niet
Ik bedoel kleine dingetjes als scheermesjes etc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rommel koop je doorgaans alleen op een rommelmarkt
Marsjes, Strongbow`squote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel kleine dingetjes als scheermesjes etc.
Eten, drinken
Daar begin ik voorlopig niet meer aan hehequote:
Ik zou ook moeten minderen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar begin ik voorlopig niet meer aan hehe
Naja, als je het zelf niet wilt vooral ook niet doenquote:
Dat is zeker waar. Ik wil het ook duidelijk niet genoeg anders was ik al gestoptquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, als je het zelf niet wilt vooral ook niet doenDan lukt het je toch minder als je er niet achter staat
Zolang je er maar niet te afhankelijk van word, en dan doel ik met name op de drankquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik wil het ook duidelijk niet genoeg anders was ik al gestopt
Heb je er van genoten vannacht ja?quote:
Daar heb ik wel een probleem mee geloof ik. Ik drink elke dag en in het weekend teveelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet te afhankelijk van word, en dan doel ik met name op de drank
Hoeveel drink je doordeweeks en hoeveel in het weekend?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een probleem mee geloof ik. Ik drink elke dag en in het weekend teveel
Door de weeks omgerekend zeg maar 5 flesjes en in het weekend zeg maar 7 of 8quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel drink je doordeweeks en hoeveel in het weekend?
Denk dat je alcoholgebruik doordeweeks eerder een probleem isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door de weeks omgerekend zeg maar 5 flesjes en in het weekend zeg maar 7 of 8
ik gebruik geen vibrators, ik beweeg mijn dildo wel zelf op en neerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er van genoten vannacht ja?
Dat is ook best veel. Dat is maar in 2,5 uur tijd dan ongeveerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je alcoholgebruik doordeweeks eerder een probleem is5 flesjes per dag is best veel.
VInd je jezelf ook verslaafd of dat niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook best veel. Dat is maar in 2,5 uur tijd dan ongeveer
Op zich wel want ik sla geen dag over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd je jezelf ook verslaafd of dat niet?
Je zou het misschien ook eerst met alcoholvrij bier kunnen proberen. Moet je wel lekker vinden dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel want ik sla geen dag over.
Nooit geprobeerd eigenlijk. Cider komt niet alcoholvrij en ik wissel ze steeds af. Dus per dag bijv. 3 bier en 3 cider. Nou ja, ik kijk welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou het misschien ook eerst met alcoholvrij bier kunnen proberen. Moet je wel lekker vinden dan natuurlijk.
Doe alcohol vrij en appelsapquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Cider komt niet alcoholvrij en ik wissel ze steeds af. Dus per dag bijv. 3 bier en 3 cider. Nou ja, ik kijk wel
Zou dat eens doen. en van daar uit dan gewoon omwisselen voor een ander drankjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Cider komt niet alcoholvrij en ik wissel ze steeds af. Dus per dag bijv. 3 bier en 3 cider. Nou ja, ik kijk wel
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe alcohol vrij en appelsap
Like whatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat eens doen. en van daar uit dan gewoon omwisselen voor een ander drankje
cola. sapjes. melk. thee. jus d`orangequote:
Misschien wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cola. sapjes. melk. thee. jus d`orange
Ga thee zonder suiker en melk drinkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cola. sapjes. melk. thee. jus d`orange
Ik gebruik het alleen voor thee en cerealquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
In Engeland drinken ze trouwens amper melk
mwah beetje suiker is niet ergquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga thee zonder suiker en melk drinken
Thee zonder suiker en melk vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga thee zonder suiker en melk drinken
Vriendin van mijn vader woont in Engeland en die vind ons echt raar dat we random melk drinken bij de lunch enzo. daar is het echt meer voor baby`s enzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen voor thee en cereal
quote:
homo'squote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thee zonder suiker en melk vind ik niet lekker
Ik drink dan wel waterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriendin van mijn vader woont in Engeland en die vind ons echt raar dat we random melk drinken bij de lunch enzo. daar is het echt meer voor baby`s enzo
Siroopquote:
Goede quote welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[me=Pizza_Pepperoni]proost
[..]
[/me]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Pizza is de grootste bazenuser die ik ken
quote:
Valt wel mee toch?quote:
lol wutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DIT IS DE POLIZEI HAHAHAH!!!!11!EINZ
Knap dat je hier voor het eerst uit de kast durft te komen jongen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, ik moet jullie iets vertellen.. ;@
Ik ben hommo-seksueel![]()
Je pest mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap dat je hier voor het eerst uit de kast durft te komen jongen.
Garpje toch XD XDquote:
snap ik toch xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Garpje toch XD XD![]()
A beautiful mind is wel bazenfilm trouwens
Gladiatorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
snap ik toch xdxd
Russel Crowe
Ik heb wel zin om weer eens naar de bioscoop te gaanquote:
Dan ga je toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om weer eens naar de bioscoop te gaan
doe het nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om weer eens naar de bioscoop te gaan
The Inpossiblequote:
Ik ga niet vandaag hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen vandaag weg en zit ik hier helemaal allen
Al hoor ik goede verhalen over life of pi het lijkt me helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Inpossible
Zero Dark Thirty
Life of Pi
Flight
Het verhaal is niet heul spectaculair maar hij is wel onwijs vet gefilmdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al hoor ik goede verhalen over life of pi het lijkt me helemaal niets
Ik ben alleen vanmiddag misschien 2 uurtjes wegquote:
Misschien wacht ik wel tot ik het kan huren of kopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verhaal is niet heul spectaculair maar hij is wel onwijs vet gefilmd
Of gewoon downloaden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wacht ik wel tot ik het kan huren of kopen
hoerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben alleen vanmiddag misschien 2 uurtjes weg
Dat is niet zo moeilijk. Een omelet met spek op een ciabatta-broodjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoer
Ik heb honger en heb de volgende dingen tot mijn beschikking:
-2 eieren
-volkoren brood
-ciabatta
-melk
-yoghurt
-japanse mix
-bacon
Wat zal ik maken?
Met of zonder tomaat? En basilicum?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een omelet met spek op een ciabatta-broodje
yoghurt en rauwe eieren op brood en dan in het tostiapparaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoer
-2 eieren
-volkoren brood
-ciabatta
-melk
-yoghurt
-japanse mix
-bacon
Wat zal ik maken?
Zonder. Wel basilicum. En italiaanse kruiden. Beetje ketchup erover heenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met of zonder tomaat? En basilicum?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
yoghurt en rauwe eieren op brood en dan in het tostiapparaat
Toast met bacon en eierenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoer
-2 eieren
-volkoren brood
-ciabatta
-melk
-yoghurt
-japanse mix
-bacon
Wat zal ik maken?
Nee geen ketchupquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder. Wel basilicum. En italiaanse kruiden. Beetje ketchup erover heen
Nou tief dan maar opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu naar de keuken, laat straks wel weten wat het is geworden
Tuurlijkquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga nu naar de keuken, laat straks wel weten wat het is geworden
Geen idee danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijkniet via Pirate Bay meer natuurlijk.
Ik zal je wel even linkje Dm-en voor mensen gaan huilen om Warezquote:
Oiquote:
Ja, anders dan keelpijn geen klachtenquote:
Ach jammer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, anders dan keelpijn geen klachten
Et toi
Niets doen met het bezoekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ach jammer.
Mij gaat het ook redelijk, net ff met de trein naar Almere geweesten nu effe niks doen met t bezoek
awhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zo`n hongerMaar kan nog niks eten
Ja jezus hij blijft uren weg ofzoquote:
Wij hebben van alles thuis gr grquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezus hij blijft uren weg ofzoWe hebben niks in huis.
k bby doei he. gr grquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben van alles thuis gr gr
quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ik heb gemaakt:
-gebakken spek op ciabatta
-Een met room gemaakt omelet met basilicum, peper en zout.
Vader is boodschappen doen maar we hebben niks in huis dusquote:
Weet je wat echt lekker isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vader is boodschappen doen maar we hebben niks in huis dus
en raad eens wat jij niet hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je wat echt lekker is
Eten
Weet je wat echt lekker is'' zei je moeder gister tegen me.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je wat echt lekker is
Eten
Toen ze je een muntje gaf toen ze uit de supermarkt kwam met tassen vol eten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat echt lekker is'' zei je moeder gister tegen me.
Nou ze kwam wel. maar niet uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen ze je een muntje gaf toen ze uit de supermarkt kwam met tassen vol eten?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ze kwam wel. maar niet uit de supermarkt.
Ze kwam uit de slagerij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ze kwam wel. maar niet uit de supermarkt.
Had wel iets met een worst te maken ja.quote:
Heeft ze rookwosrst gehaald? Dat is naar want dan gaan we wss boerenkool etenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had wel iets met een worst te maken ja.
FOK!Tquote:
Ja je moeder houdt wel van een lekkere dikke worst jongen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heeft ze rookwosrst gehaald? Dat is naar want dan gaan we wss boerenkool eten
Ze houdt niet echt van vlees, jij kent haar duidelijk niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moeder houdt wel van een lekkere dikke worst jongen.
Hockeyfeestjesquote:
Hockeyersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hockeyfeestjes
Kan je je net zo goed meteen als hoer aanmelden
word*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hockeyers
Echt neppe hypocriete bekrompen mensen, jezus ik wordt hier chagrijnig van.
Oh sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij reageert niet op mijn hallo![]()
Ga dan zelf boodschappen doen luiaardquote:
quote:
Vergeef mequote:
Ik ben wezen sporten vanmorgen. ga ik ook nog even voor 4 man boodschappen halen voor het hele weekend.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga dan zelf boodschappen doen luiaard
eetsmakelijk enz
Ach joh. Sporten is wel goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wezen sporten vanmorgen. ga ik ook nog even voor 4 man boodschappen halen voor het hele weekend.
Gekke henkie
yesquote:
jer,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee we zijn al de hele ochtond in Almere geweest.
Die ken ik al, op MTV gezienquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die ken ik al, op MTV gezienToen het nog geen hit was.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:17 schreef JRRY het volgende:
Ze is live gewoon bijna net zo goed als Beyonce.
ja maar beyonce is gewoon aandachtshoer op dat gebied.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
PFF gekkerd. P!NK kan niet hele choreografie + zingen tegelijk.
hipsterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die ken ik al, op MTV gezienToen het nog geen hit was.
Nee ze doet gewoon wat ze kan en ze doet het goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar beyonce is gewoon aandachtshoer op dat gebied.
Ik eigenlijk ook hoorquote:
Hmm ja oke.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze doet gewoon wat ze kan en ze doet het goed.
Ja, net terug uit Almere. Gewinkeld enzo en naar de Mediamarkt en Primark (quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ja oke.
Is die vriend er nog?
primarkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, net terug uit Almere. Gewinkeld enzo en naar de Mediamarkt en Primark (![]()
![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, net terug uit Almere. Gewinkeld enzo en naar de Mediamarkt en Primark (![]()
![]()
![]()
)
Nouja ik weet niet. Groot en druk en rommelig en allemaal getinte mensen maar ook normale mensen en alle kleren liggen op de grond en wijfjes kleden zich om in de gangpaden.quote:
Nee ik denk het niet. Gaan die wel eens naar buiten dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]heb je roald en hamerhaaitje gezien?
Getinte mensen zijn ook normaal hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet. Groot en druk en rommelig en allemaal getinte mensen maar ook normale mensen en alle kleren liggen op de grond en wijfjes kleden zich om in de gangpaden.
Ja weet ik maar jij weet ook wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Getinte mensen zijn ook normaal hoor.
Nee, wss hebben ze zichzelf opgesloten in een sm kelderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Gaan die wel eens naar buiten dan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Gaan die wel eens naar buiten dan.
Gezlligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, wss hebben ze zichzelf opgesloten in een sm kelder
Ja maar ik vind raar dat je dat zo zegtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja weet ik maar jij weet ook wat ik bedoel.
Sorrie ik kan het niet anders verwoordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik vind raar dat je dat zo zegt
Waarom nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja jou altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorrie ik kan het niet anders verwoordenVergeef je me?
![]()
Oke er waren ongeveer 35% mensen zonder hoofddoekje
LB's schuldquote:
ben blij om dat te horenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, het water van de vissenkom is wel lekker
En nu zit je bezoek naar jou te kijken hoe je je vermaakt op Fok!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee we zijn al de hele ochtond in Almere geweest.
Pinkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
P!NK heeft sowieso wel betere liedjes (iig singles)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |