Stem je nu net op The Prophet?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Alleen godverdomme schagen, waarom helemaal daar
eensquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Alhoewel de dj's niet eens zo veel uitmaken als ze zich aan het format houden.
Lock downquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en om de eerste naam van De Tijdmachine even kracht bij te zetten![]()
Dat. Vind Rock Hypnotic toch minderquote:
Jaquote:
quote:Headhunterz signs global deal with EDM label Ultra Music
With over half a million Facebook fans, millions of YouTube hits on his music videos before official release, and shows with Q-dance drawing over 15,000-50,000 in attendance, Headhunterz is the Netherlands' best kept secret. Until now. This week, Dutch electronic artist and Hardstyle figurehead Headhunterz has signed a worldwide deal with leading electronic music label Ultra Music, with the first single and EP to be released this Spring.
David Waxman, General Manager and Head of A&R said, "Immediately after I first heard one of his productions, I wanted to work with Headhunterz. He brings a unique style to electronic music that is incredibly reactive upon first listen and his cult-like following is also a testament of his refreshing sound."
The announcement is a landmark moment for both Headhunterz and the burgeoning hardstyle movement. Having grown exponentially in its home nation of Holland, the last few years have seen the sound exported internationally. Riding off the success of sold out events and the backing of leading promoter Q-dance, the hardstyle movement continues to build momentum, with the sound attracting large crowds in the US, Australia, Russia, Canada and for these unique shows.
When asked about the deal Headhunterz expressed, “The deal with Ultra Music is a turning point in my career as an artist and producer. Having complete creative control in every aspect of what I do as Headhunterz will no doubt allow me the space and creativity to be true to hardstyle whilst being able to spread my music on an even larger scale backed by their resources, I am thrilled to get started on this exciting new adventure"
Rising from the rapidly expanding hard dance scene, Club Class Music Management client Headhunterz has claimed a top position in the world by reaching an amazing 11th place in the DJ Mag Top 100. This remarkable feat comes after a series of acclaimed main stage performances at hardstyle festivals such as Defqon & Qlimax, three albums, several chart topping anthems and remixes, and his leading, genre-defining, hardstyle podcast named HARD with STYLE™. Headhunterz has also hosted the Amsterdam Dance Event’s biggest show, Q-dance presents Headhunterz - Hard with Style, by debuting the brand new, state-of-the-art concert stadium Ziggo Dome.
Tjsa, de next step. Gaat allemaal zoals velen verwachten. Dus ik zit er niet meer zo mee....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef mstx het volgende:
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/52091
[..]
Ja idd, het was te verwachten. Gaat waarschijnlijk redelijk wat meer verdienen en over de gehele wereld draaien. Hij zou van gek zijn om in dat opzicht geen contract te tekenen bij Ultra Music. En hij zegt dat hij volledige creatieve vrijheid krijgt bij Ultra Music, ik weet niet of zijn creatieve vrijheid bij scantraxx beperkt werd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tjsa, de next step. Gaat allemaal zoals velen verwachten. Dus ik zit er niet meer zo mee....
De toekomst zal ons vertellen wat voor gevolgen deze deal gaat brengen.. Ik heb echt geen FLAUW idee wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant mooi voor Heady, veel exposure en financieel vast ook niet slecht.. Voor Nederland en de Nederlandse hardstyle scène wellicht klote, i.v.m meer boekingen in het buitenland en misschien dat zijn muziek toch wel iets veranderd door bekendheid in het buitenland.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tjsa, de next step. Gaat allemaal zoals velen verwachten. Dus ik zit er niet meer zo mee....
Je gaf zelf aan dat HHZ een "heerlijke" set draaide. Dan zou ik hier juist om staan te springen. Nog meer house remixes en toegangkelijke nummers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Equites het volgende:
Die zijn we dus kwijt. Alleen blijft hij wel hardstyle draaien waar Showtek duidelijk gezegd heeft geen hardstyle meer te gaan produceren omdat daar niet genoeg mee te verdienen wasHet gaat wel erg snel met hardstyle de laatste tijd'. Weet niet of ik er blij mee moet wezen.
De energie die er vrij kwam bij headhunterz en het publiek is hetgene wat het zo vet maakte. Wil nog niet zeggen dat ik blij ben dat hardstyle zo snel bekend wordt bij het onwetende volk. Ach de harde kant van dit genre zal toch nooit gewaardeerd worden door de meerderheid gelukkig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Je gaf zelf aan dat HHZ een "heerlijke" set draaide. Dan zou ik hier juist om staan te springen. Nog meer house remixes en toegangkelijke nummers.
Ja dat komt omdat het "ontwetende volk" dit allemaal vet vind. Je gaat toch voor de muziek? en die maakt de sfeer. 1 + 1 = 2.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Equites het volgende:
[..]
De energie die er vrij kwam bij headhunterz en het publiek is hetgene wat het zo vet maakte. Wil nog niet zeggen dat ik blij ben dat hardstyle zo snel bekend wordt bij het onwetende volk. Ach de harde kant van dit genre zal toch nooit gewaardeerd worden door de meerderheid gelukkig.
Ja je hebt helemaal gelijk. Het maakt mij ook niet uit of ik een stadion met 35k man sta of in een lege saaie hal, als de muziek maar goed is. Maar je kan mij niet vertellen dat je het niet vet vind om 35k man uit hun dak te zien gaan op bijv. Headhunterz.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het "ontwetende volk" dit allemaal vet vind. Je gaat toch voor de muziek? en die maakt de sfeer. 1 + 1 = 2.
Het kan mij helemaal niks uitmaken wie het tof vind en wie niet, zolang ik de muziek maar vet vind. Dan kunnen er 5 miljoen met me staan springen of 50. Altijd dat gezeur hetm oet underground blijven dit en dat, tjsa je hebt al events met 50.000 man. Het gaat er juist om dat de muziek niet veranderd. En dat doet het nu imho juist wel.
Het is zeker tof, maar dat heeft niks met Headhunterz te maken. Een metal concert waar 150k uit het dak gaat ziet er ook tof uit, maar daar moet ik ook niks van hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk. Het maakt mij ook niet uit of ik een stadion met 35k man sta of in een lege saaie hal, als de muziek maar goed is. Maar je kan mij niet vertellen dat je het niet vet vind om 35k man uit hun dak te zien gaan op bijv. Headhunterz.
Zolang alle mensen om mij heen hardstyle nog steeds tering herrie vinden, maak ik me nog geen zorgen. (Zelfs de kick in year of summer vinden ze te hard).
Ik ga altijd alleen naar party's dus ik heb niet meer vrienden nodig die mee gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is zeker tof, maar dat heeft niks met Headhunterz te maken. Een metal concert waar 150k uit het dak gaat ziet er ook tof uit, maar daar moet ik ook niks van hebben. En wat? Als iedereen het ook vet vind begin je je wel zorgen te maken?
Ik zou het alleen maar toffer vinden als er hier meer mensen naar feesten gingen van mijn vrienden groep. Minst de muziek niet aanpast. Iets wat er nu dus wel gebeurd.
Ik heb die gasten nooit kunnen waarderen. Vind die kicks teveel richting hardcore gaan en dat kan mij ook niet echt bekoren. Het voelt allemaal zo als een moetje bij die gasten, we moeten de hardste zijn. Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef hoenselman het volgende:
Net een radiorip gevonden van Gunz 4 hire @ Hardbass 2013 en god wat ging het erop. Vreselijke fanboy super voorspelbare set maar wat ging ik er op los en nu weer. Grijns van oor tot oor zegt mij genoeg.
Owja die moest ik nog downloaden en beluisteren...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Goosebumps of awesomeness, ik krijg ze nog steeds bij bepaalde tracks!
WYFYB #57 <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |