De modeontwerpers zijn wel homo hèquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen zijn goed in de keuken en naaien als de besten.
Maar er zijn alleen maar bekende mannelijke meesterkoks en modeontwerpers op TV.![]()
Er bestaat dus echt een meesterchef, die vrouw is (zijn er maar 2 van hier in Nederland) en hoppa; dat is er 1 van die ook dagelijk op t.v is: Mevrouw Angélique Schmeinck.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
Maar er zijn alleen maar bekende mannelijke meesterkoks en modeontwerpers op TV.
Ojajoh??quote:Op zondag 3 februari 2013 07:51 schreef LuciferRising het volgende:
Vrouwen zitten thuis.. beetje voor de kinderen zorgen en gtst kijken enzo.
Volgens mij heb jij met geen van beide ervaringquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:57 schreef tong80 het volgende:
En daarmee sta je dan in 24 kitchenquote:Op zondag 3 februari 2013 07:44 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Er bestaat dus echt een meesterchef, die vrouw is (zijn er maar 2 van hier in Nederland) en hoppa; dat is er 1 van die ook dagelijk op t.v is: Mevrouw Angélique Schmeinck.
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ?quote:Op zondag 3 februari 2013 08:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij met geen van beide ervaring
Iemand met jouw intresses heeft nooit een vriendin gehadquote:
Nee nooit gekregen idd, ik nam ze.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iemand met jouw intresses heeft nooit een vriendin gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |