SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is best pittig om op te fietsen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, oversized molshopen
[..]
Ik denk dat de Veluwe hoger is![]()
Veluwe zijn ook een stuk hoger dan de omgeving hier hoor![]()
![]()
Ben wel bij valkenburg een keer omhoog gefietst. Aan het einde vond ik dat wel een bergquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is best pittig om op te fietsen hoor![]()
![]()
Das 80 km hier vandaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:02 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ben wel bij valkenburg een keer omhoog gefietst. Aan het einde vond ik dat wel een berg
Cauberg?![]()
![]()
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is best pittig om op te fietsen hoor![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Das 80 km hier vandaan
Cauberg?
Drielandenpunt was het.. Is inderdaad wel een stukkie rijden vanaf Venlo![]()
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpuntquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Drielandenpunt was het.. Is inderdaad wel een stukkie rijden vanaf Venlo![]()
![]()
topografiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpunt![]()
![]()
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben er ook al best goed in hoor![]()
![]()
Ja.. toen bij mij ook nog wel... is weinig van blijven hangen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn beste vak op de basisschool![]()
Valkenburg ligt aan de kust.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpuntEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als de dijken doorbreken wel bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valkenburg ligt aan de kust.![]()
![]()
Die versie ligt hier om de hoek ja, er is er in limboland ook nog eenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valkenburg ligt aan de kust.![]()
Ik werk in Valkenburg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als de dijken doorbreken wel bijnaWe waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:11 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Die versie ligt hier om de hoek ja, er is er in limboland ook nog een
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bwhahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg.
[..]
We waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.Kon je nog een paar uur wachten op die vrachtwagen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg.
[..]
We waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, was wel kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BwhahaKon je nog een paar uur wachten op die vrachtwagen
Die vent baalde ook wel. Helemaal rood en stommelend
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, begrijpelijk welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was wel kut.
Die vent baalde ook wel. Helemaal rood en stommelend.
Godver, ben ik getagd in een foto van bruiloft van m'n stiefbroer. Ik val echt gigantisch op![]()
![]()
Underdressed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk wel.
Godver, ben ik getagd in een foto van bruiloft van m'n stiefbroer. Ik val echt gigantisch opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mogguh..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...
Progress!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |