SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is best pittig om op te fietsen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, oversized molshopen
[..]
Ik denk dat de Veluwe hoger is![]()
Veluwe zijn ook een stuk hoger dan de omgeving hier hoor![]()
![]()
Ben wel bij valkenburg een keer omhoog gefietst. Aan het einde vond ik dat wel een bergquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is best pittig om op te fietsen hoor![]()
![]()
Das 80 km hier vandaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:02 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Ben wel bij valkenburg een keer omhoog gefietst. Aan het einde vond ik dat wel een berg
Cauberg?![]()
![]()
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is best pittig om op te fietsen hoor![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Das 80 km hier vandaan
Cauberg?
Drielandenpunt was het.. Is inderdaad wel een stukkie rijden vanaf Venlo![]()
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpuntquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Drielandenpunt was het.. Is inderdaad wel een stukkie rijden vanaf Venlo![]()
![]()
topografiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpunt![]()
![]()
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben er ook al best goed in hoor![]()
![]()
Ja.. toen bij mij ook nog wel... is weinig van blijven hangen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn beste vak op de basisschool![]()
Valkenburg ligt aan de kust.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkenburg ligt niet bij het drielandenpuntEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als de dijken doorbreken wel bijnaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valkenburg ligt aan de kust.![]()
![]()
Die versie ligt hier om de hoek ja, er is er in limboland ook nog eenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valkenburg ligt aan de kust.![]()
Ik werk in Valkenburg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als de dijken doorbreken wel bijnaWe waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:11 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Die versie ligt hier om de hoek ja, er is er in limboland ook nog een
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bwhahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg.
[..]
We waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.Kon je nog een paar uur wachten op die vrachtwagen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk in Valkenburg.
[..]
We waren op werk eens aan het wachten op een vrachtwagen van de catering. Die was naar het verkeerde Valkenburg gereden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, was wel kut.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BwhahaKon je nog een paar uur wachten op die vrachtwagen
Die vent baalde ook wel. Helemaal rood en stommelend
Ja, begrijpelijk welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was wel kut.
Die vent baalde ook wel. Helemaal rood en stommelend.
Godver, ben ik getagd in een foto van bruiloft van m'n stiefbroer. Ik val echt gigantisch op![]()
![]()
Underdressed?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk wel.
Godver, ben ik getagd in een foto van bruiloft van m'n stiefbroer. Ik val echt gigantisch opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mogguh..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...
Progress!!!![]()
Fietsiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...
Fijn![]()
![]()
Valt wel mee. Ik zag eerst 4 anderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, check m'n timeline maar. Staat ´ie als het goed is wel op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wow de eerste ochtend in een week dat ik niet eerst naar de pot met pijnstillers loop...![]()
![]()
Oh, na ja zal wel door mezelf komen danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zag eerst 4 anderen..
![]()
Lekker bakje koffie nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Komt m'n broertje net de kamer binnen: ey Sam, het lijkt me wel vet om een keer oom te wordenquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een mooi spannend speeltje kopen voor mijn vrouw voor valentijn, maar ik weet niet zo goed wat in de smaak zou vallen. Iemand hier een aanrader?![]()
Molshoop acuut platgeworden in het Limburgse?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Komt m'n broertje net de kamer binnen: ey Sam, het lijkt me wel vet om een keer oom te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Komt m'n broertje net de kamer binnen: ey Sam, het lijkt me wel vet om een keer oom te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Draadloosquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:26 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik wil een mooi spannend speeltje kopen voor mijn vrouw voor valentijn, maar ik weet niet zo goed wat in de smaak zou vallen. Iemand hier een aanrader?
- Oplaadbaar
- Waterdicht
- Altijd de helft minder groot dan je zelf denkt dat goed is
- Bij voorkeur schijnt ie "er niet teveel op te moeten lijken"
Dat is tenminste wat ik altijd te horen krijg....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Schilderij binnen!!
Nu weer taxi spelen![]()
Ik hoor mijn bed gewoon roepen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Schilderij binnen!!
Nu weer taxi spelen![]()
Ik hoor mijn bed gewoon roepen!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik voel me verrassend goed ondanks het slaapgebrekquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik vond het eigenlijk wel schattig, als ik er zo over nadenkquote:
Blijkbaar is ie gaan nadenken over ehm de logeerpartijtjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel oppassen met het zonnetje op dit soort dagen, met slaapgebrek....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me verrassend goed ondanks het slaapgebrekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe niet aan logeerpartijtjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel schattig, als ik er zo over nadenk
Blijkbaar is ie gaan nadenken over ehm de logeerpartijtjes![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Schilderij binnen!!
Nu weer taxi spelen![]()
Ik hoor mijn bed gewoon roepen!!
En succes![]()
![]()
Je vriend blijft nooit slapen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan logeerpartijtjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou dan....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga met carnaval als neon"hoertje" exclusief pruik want daar kan ik niet tegen.
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Soort van vrouwelijke vorm van onderstaande?
Thanks fiets! Ook voor de DM!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Draadloos
- Oplaadbaar
- Waterdicht
- Altijd de helft minder groot dan je zelf denkt dat goed is
- Bij voorkeur schijnt ie "er niet teveel op te moeten lijken"
Dat is tenminste wat ik altijd te horen krijg....
Ik ga ff shoppen![]()
![]()
Nu willen er vast zieke geesten weten wat er in die DM stondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Thanks fiets! Ook voor de DM!
Ik ga ff shoppen
pics?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:35 schreef sararaats het volgende:
Ik ga met carnaval als neon"hoertje" exclusief pruik want daar kan ik niet tegen.
![]()
![]()
![]()
Gaan we toch niet zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu willen er vast zieke geesten weten wat er in die DM stond![]()
![]()
Speeltjes vergelijken?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat zien sommige van die dingen er eng uit zeg...
Ik wordt ook niet bepaald warm van een speeltje dat 'Bend over boyfriend' heet![]()
![]()
Volgens mij zit je nu in een andere shop....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik wordt ook niet bepaald warm van een speeltje dat 'Bend over boyfriend' heetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt.. moet altijd ff meerdere sites bekijken..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu in een andere shop....![]()
Niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik wordt ook niet bepaald warm van een speeltje dat 'Bend over boyfriend' heet![]()
![]()
Ik heb recent de Lelo Smart Wand cadeau gedaan. Die beviel geloofik wel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
*Googled*quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef fietsie het volgende:
Ik heb recent de Lelo Smart Wand cadeau gedaan. Die beviel geloofik wel.![]()
Ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:55 schreef fietsie het volgende:
Ik heb recent de Lelo Smart Wand cadeau gedaan. Die beviel geloofik wel.![]()
Thanks. En de vacature en site is in het Engels, waar veel technisch Engels tussen staat, dus moet me extra goed concentrerenquote:.
![]()
Dat is kutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. En de vacature en site is in het Engels, waar veel technisch Engels tussen staat, dus moet me extra goed concentreren.
![]()
![]()
Maakt t nog ff stapje lastiger inderdaad...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal. Helpt niet echt bij het goed concentreren op wat er gevraagd kan worden etc.
Lang leve google translate?![]()
Mja dat werkt ook niet altijd. Eerst zo maar even proberen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:13 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Maakt t nog ff stapje lastiger inderdaad...
Google translatequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:13 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Maakt t nog ff stapje lastiger inderdaad...
![]()
Hmm, die light muesli repen zijn nog goed weg te krijgen
Ohja, middag
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hey Joof! Oow.. zijn die nie wat droog ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, die light muesli repen zijn nog goed weg te krijgen
Ohja, middagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
- Blondinesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, zwakke punten... nog zoiets leuks
- Bier
- Agressieve kittens
- MotorenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Blondines
- Bier
- Agressieve kittens
- Motoren
Dat ga je niet op een sollicitatiegesprek vertellen.![]()
Dat weet je toch wel van jezelf?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, zwakke punten... nog zoiets leuks![]()
![]()
"Ik ben heel goed in WOG'en."quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel van jezelf?
Slim om te vertellen.
![]()
Je wilt bij ons -echt- niet op sollicitatie, je wilt niet weten hoe die gesprekken gaan....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ga je niet op een sollicitatiegesprek vertellen.
(Volledig mens-gericht; competenties merk je toch pas in de proeftijd)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je moet juist zwakke punten aanhalen die ook weer wat positief opgevat kunnen worden (als je dat hebt)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ik ben heel goed in WOG'en."
Slim om te vertellen.
![]()
![]()
Die kan ik dus niet bedenkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je moet juist zwakke punten aanhalen die ook weer wat positief opgevat kunnen wordenVoorbeeld?
![]()
![]()
"Als ik tijdens de werkdag niet op een creatieve oplossing kan komen, dan wil het wel gebeuren dat dat in het weekend wel zo is. En dan kan ik het niet nalaten om toch even aantekeningen te maken. Het loslaten van het werk vind ik dus wel moeilijk..."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Perfectionistisch. Loslaten van werk etcquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kan ik dus niet bedenkenVoorbeeld?
![]()
LeBron James speelde vannacht een mooi potje...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goeiequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:23 schreef fietsie het volgende:
"Als ik tijdens de werkdag niet op een creatieve oplossing kan komen, dan wil het wel gebeuren dat dat in het weekend wel zo is. En dan kan ik het niet nalaten om toch even aantekeningen te maken. Het loslaten van het werk vind ik dus wel moeilijk...". En het is nog zo ook
![]()
![]()
Perfectionistisch is zo standaardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Perfectionistisch. Loslaten van werk etc![]()
![]()
Nee valt juist mee, ik had erger verwacht.. Wel de chocolade versie trouwens, maar toch suikervrij, top idee..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey Joof! Oow.. zijn die nie wat droog ?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
"Ik moet me er wel eens voor zetten om een succesvol uitgedacht concept uit te werken tot in de details; vooral het komen met concepten is inspirerend, het daaruit volgende ambachtswerk vereist soms wel eens een hoop extra motivatie"
Deze zou ik nie gebruikenals je technisch tekenaar wilt worden daar
Dus?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Perfectionistisch is zo standaard
Ik zou het iig nooit over mezelf zeggen...![]()
![]()
Een goed zwak punt:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, zwakke punten... nog zoiets leuks
Ik ben perfectionistisch, waar een opdracht normaal een uur zou duren doe ik er langer over omdat ik het helemaal goed wil hebben![]()
![]()
Doe ik maar niet neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
"Ik moet me er wel eens voor zetten om een succesvol uitgedacht concept uit te werken tot in de details; vooral het komen met concepten is inspirerend, het daaruit volgende ambachtswerk vereist soms wel eens een hoop extra motivatie"
Deze zou ik nie gebruikenals je technisch tekenaar wilt worden daarIk ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus?
Ik zou het iig nooit over mezelf zeggen...![]()
![]()
Meh ja nee... neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:26 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Een goed zwak punt:
Ik ben perfectionistisch, waar een opdracht normaal een uur zou duren doe ik er langer over omdat ik het helemaal goed wil hebben![]()
![]()
Maar je snapt mijn denkrichting wel he, qua "zwakheden".quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik snap het ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar je snapt mijn denkrichting wel he, qua "zwakheden".
Bedankt allen![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou, kan ik weer met een gerust hart gaan etenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou, kan ik weer met een gerust hart gaan eten
Eet smakelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou, kan ik weer met een gerust hart gaan eten![]()
![]()
goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ey hoi, lekker gelunched?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goedemiddagquote:
Kan je whatsapp even checken?quote:
Of na ja, kan hier ook wel
Jij wist toch zo'n winkel waar je je bril kon "vernieuwen" voor 50 euries of zo?![]()
Oeh jaloers!!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga dan lekker slapen johquote:Of nog niet uit-ge-taxied?
Nog volop aan het chauffeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen johOf nog niet uit-ge-taxied?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben verre van snel vandaag. En ik zit mobiel, via WiFi faalt WA nog wel eens .... Maar je weet nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je whatsapp even checken?
Of na ja, kan hier ook wel
Jij wist toch zo'n winkel waar je je bril kon "vernieuwen" voor 50 euries of zo?![]()
Tijd v koffie![]()
![]()
Oeh... redbull en nat washandje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog volop aan het chauffeuren.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maakt ook niet uit. WA werkte inderdaad niet mee, want zag dat je het nog niet ontvangen had maar inmiddels wel. Dankjewelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben verre van snel vandaag. En ik zit mobiel, via WiFi faalt WA nog wel eens .... Maar je weet nu![]()
Tijd v koffie
Smakelijk
Ik moet eigenlijk ook wat eten maar ben me half aan het voorbereiden op sollicitatiegesprekEngelse vacature en site doorspitten
![]()
![]()
Koffie is een goed idee...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben verre van snel vandaag. En ik zit mobiel, via WiFi faalt WA nog wel eens .... Maar je weet nu![]()
Tijd v koffieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Over half uurtje mn bed in zeker!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sopsopsopsopsop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over half uurtje mn bed in zeker!![]()
Voor een tijdelijk coma van een uur of wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over half uurtje mn bed in zeker!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heeft nu ook zin in kibbeling...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga zo naar mijn mama. Eventjes bijbeppen ... Te lang geleden
Ik ga maar even een krentebol smeren, en koppie koffie erbij.
Iedereen is hier pleite dus lekker rustig
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd gezellig
Ik ga maar even een krentebol smeren, en koppie koffie erbij.
Iedereen is hier pleite dus lekker rustig![]()
![]()
![]()
Met "hier" doelende op "hier thuis"quote:
Ahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met "hier" doelende op "hier thuis"![]()
![]()
![]()
Je gaat nu lekker heli's crashen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met "hier" doelende op "hier thuis"14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Al mijn leuke shirts zitten in de was. Wat moet ik nou naar werk aan?
Je werkt toch buiten? Een jasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al mijn leuke shirts zitten in de was. Wat moet ik nou naar werk aan?![]()
![]()
Hehe. Maar als ik er als Leonard bij loop (men vindt dat ik op hem lijk, kennelijk) krijg ik altijd complimentjes.quote:
Dan ga ik nu maar in serieuze volwassen mensen kleding.
Ik had altijd meer Sheldon voor het geestesoog....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Maar als ik er als Leonard bij loop (men vindt dat ik op hem lijk, kennelijk) krijg ik altijd complimentjes.
Dan ga ik nu maar in serieuze volwassen mensen kleding.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel een beetje jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Maar als ik er als Leonard bij loop (men vindt dat ik op hem lijk, kennelijk) krijg ik altijd complimentjes.
Dan ga ik nu maar in serieuze volwassen mensen kleding.![]()
Sterkte![]()
![]()
Ik heb recent mijn 2de aflevering gezien. Ik ben er nog niet uit. Al snap ik wel hoe sarcasme werkt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had altijd meer Sheldon voor het geestesoog....Overhemd op spijkerbroek, om de saaiheid niet volledig te maken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan primaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent mijn 2de aflevering gezien. Ik ben er nog niet uit. Al snap ik wel hoe sarcasme werkt.
[..]
Overhemd op spijkerbroek, om de saaiheid niet volledig te maken.![]()
![]()
Check op youtube :quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent mijn 2de aflevering gezien. Ik ben er nog niet uit. Al snap ik wel hoe sarcasme werkt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, zo ben ik niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
NatGeo Wild lijkt nu net een Famous Grouse reclame
Nog steeds zin in Kibbeling....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja is ook wel lekker, maar moet er voor naar het dorp eindje verderop, en heb mezelf beloofd vandaag nog even binnen te blijven....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slim van jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker, maar moet er voor naar het dorp eindje verderop, en heb mezelf beloofd vandaag nog even binnen te blijven....![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, klaar met voorbereiden. Morgen nog eens doornemen en maandag ook nog een keer![]()
Succesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:57 schreef ThamfBeast het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen.. Zie jullie later weer!![]()
![]()
Ik zit het HeliFreak forum uit te kammen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, ik ga daar maar vanuit. Kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom sorry? Jaag jij iedereen weg?![]()
![]()
Oke.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga daar maar vanuit. Kan het alleen maar meevallen
JAAG EENS NIET IEDEREEN WEG![]()
![]()
Blij nu!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:![]()
Mijn bips knuffelt nu mijn matras
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
WHUT! Hagel! En wel witte, korrels,buiten!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben in tijden niet zo blij geweest om mn bed te zienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij een crashend spel meteen geen zin meer hebben, mij lukt dat
Misschien maar eens aan Guitar Hero beginnen dan
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dank u. En wat betreft je DM. I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Grote korrels Venz?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:21 schreef fietsie het volgende:
WHUT! Hagel! En wel witte, korrels,buiten!14 SHADES OF GREY
Nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet zo blij geweest om mn bed te zien?
![]()
Zo'n draadloos tobo+ muis combi is nog best duur. Daar ging mn plan om pc aan tv te hangen en dan relaxed vanaf de bank te surfen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope, ben nu echt wel gebroken.quote:
En om 6 uur gaat mn wekker weer voor de laatste 3 taxi ritjes
[b]AirwiN schreef [/b]
At least you get paid.. right?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ben nu echt wel gebroken.
En om 6 uur gaat mn wekker weer voor de laatste 3 taxi ritjesDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dus nu powernap?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En om 6 uur gaat mn wekker weer voor de laatste 3 taxi ritjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij bent echt taxi vandaagquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En om 6 uur gaat mn wekker weer voor de laatste 3 taxi ritjes
En wat draadloos tobo/muis combi betreft, je hebt ze al vanaf ¤20,-![]()
Uhm ja niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
At least you get paid.. right?![]()
Ik mocht gisteren de auto lenen, ook alleen maar omdat ze een chauffeur nodig hadden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawohlquote:![]()
Het is alleen wel heel koud hieren geen menselijk kacheltje naast me
Ja goedkoopste die ik in dit baggerdorp zag was 45.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent echt taxi vandaag
En wat draadloos tobo/muis combi betreft, je hebt ze al vanaf ¤20,-If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets gaat er mis.. Morgen weer Tiel zeker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja niet dus![]()
Ik mocht gisteren de auto lenen, ook alleen maar omdat ze een chauffeur nodig hadden.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
God I hope not!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets gaat er mis.. Morgen weer Tiel zeker?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel aan de dure kant jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goedkoopste die ik in dit baggerdorp zag was 45.![]()
![]()
Mjah ik ga FOK! afsluiten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zet ff Dexter er bij op. Eens kijken waar ik gebleven wasProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Was het zo saai?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb gisteren een half uur gemist van mijn serie omdat ik in slaap gevallen was![]()
![]()
Dat risico loop ik ook altijd, als ik ziek ben: een verschuivend dagritme...quote:
Daar let ik nu echt even extra op....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat risico loop ik ook altijd, als ik ziek ben: een verschuivend dagritme...
Daar let ik nu echt even extra op..... Heb ik meestal geen last van als ik ziek ben.
![]()
Hier hagelbuienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmmm.. het lijkt warmer buiten dan het in werkelijkheid is
Toch maar wat anders aantrekken danProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maar ik ben er eventjes vandoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Shop leeg?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
LaGuerta blijft ehm, *jum* (Lauren Vélez voor reallife mensen)
Jezus wat een chaos weer bij die supermarkt... ik weet meteen weer waarom ik normaal doordeweek boodschappen doe...![]()
GeweldigGewoon een vol uur geen posting
Damn... ik moet nog....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:56 schreef ThamfBeast het volgende:
Jezus wat een chaos weer bij die supermarkt... ik weet meteen weer waarom ik normaal doordeweek boodschappen doe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daarnet was het nog een dame van lichte zeden zonder pruik!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik bedacht me dat ik nog een heksenhoed had liggen.quote:dat hadden ze nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarnet was het nog een dame van lichte zeden zonder pruik!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga boodschappenlijstje maken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow... op naar de supermarkt. Wat heb ik daar -geen- zin in.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
veel ehm.. plezier?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:21 schreef fietsie het volgende:
Zow... op naar de supermarkt. Wat heb ik daar -geen- zin in.![]()
Uitbesteden aan anderequote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:21 schreef fietsie het volgende:
Zow... op naar de supermarkt. Wat heb ik daar -geen- zin in.
14 SHADES OF GREY
Aah, het is inderdaad frisjes buitenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goed goed, beetje aan het opwarmen nu. Kom net van buiten af. Ik ben al vanaf 9 uur druk in de weer, even bij charmed_angel geweest, action, intertoys, zusje, bart smit, hapje, jumbo
. Eindelijk zitten en dalijk alweer koken
.
Yo chefquote:.
![]()
Druk dagje dus!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, het is inderdaad frisjes buiten. Ik ben al vanaf 9 uur druk in de weer, even bij charmed_angel geweest, action, intertoys, zusje, bart smit, hapje, jumbo
.
Ik ga even beneden opwarmen![]()
![]()
Yowquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, het is inderdaad frisjes buiten. Ik ben al vanaf 9 uur druk in de weer, even bij charmed_angel geweest, action, intertoys, zusje, bart smit, hapje, jumbo
.
[..]
Yo chef.
Jezus, jij hebt het druk gehad. Geen fiets gescoord?
![]()
Ze hadden alleen nieuwe fietsen staan vanaf 125 euroquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yow
Jezus, jij hebt het druk gehad. Geen fiets gescoord?
. Ik wil een simpele krakbak voor korte ritjes
.
![]()
Oh, wellicht komt dat nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hadden alleen nieuwe fietsen staan vanaf 125 euro. Ik wil een simpele krakbak voor korte ritjes
.
. Anders MP afstruinen?
![]()
Ja, ik heb al af en toe gekeken. Komt wel goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wellicht komt dat nog. Anders MP afstruinen?
.
![]()
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik heb al af en toe gekeken. Komt wel goed.
![]()
![]()
Ik kom er net achter dat een oud klasgenoot homo is. En ik maar denken dat ie zo een hosselbaas qua vrouwen is, dat was ie wel.
![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom er net achter dat een oud klasgenoot homo is. En ik maar denken dat ie zo een hosselbaas qua vrouwen is, dat was ie wel.
Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek op Facebook van iemand die mij altijd pestte![]()
![]()
Wat was hij denkendequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik kreeg laatst een vriendschapsverzoek op Facebook van iemand die mij altijd pestte.
Ik kreeg van een FOK!ker die ik ooit op msn had toegevoegd een linkedin verzoek.
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat was hij denkende.
Ik kreeg van een FOK!ker die ik ooit op msn had toegevoegd een linkedin verzoek.
Whaha![]()
![]()
![]()
Whehe, wat een knuppelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
Beetje vreemd wel en hij stuurde het verzoek in 2-voud.
![]()
![]()
Ja, al een poosjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai
Klaar met je sollicitatievoorbereidingen?
Hoe was het bij je moeder?![]()
Gezellig, ben ff met haar naar de Karwei geweest. Verder is het altijd fijn om in mijn dorruppie terug te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, al een poosje
Hoe was het bij je moeder?
En mijn broer ook nog ff gezien voordat hij naar Marokko gaat![]()
![]()
Whehe, mooi zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig, ben ff met haar naar de Karwei geweest. Verder is het altijd fijn om in mijn dorruppie terug te zijn.
En mijn broer ook nog ff gezien voordat hij naar Marokko gaat.
Waar gaat ie daar doen? Wonen? Vakantie?![]()
Vakantie, maar ik spreek en zie hem te weinig dus ik wist het nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, mooi zo.
Waar gaat ie daar doen? Wonen? Vakantie?wel fijn om hem dan nog ff te zien
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dan is het wel fijn om hem nog even te zien jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantie, maar ik spreek en zie hem te weinig dus ik wist het nietwel fijn om hem dan nog ff te zien
![]()
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:![]()
Leuke pm''s zijn leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
We hebben besloten dat Jules er gewoon bijna lief uitziet
Yes pleasequote:
Sorry. Om 5 uur was ik klaarwakker even, toch weer in slaap gevallen. Wekker had ik op 6 gezet en dus werd er net aangebeld door kinderen die leuk denken te zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vervalt in herhaling.
Whehe, wat dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Yes please
[..]
Sorry. Om 5 uur was ik klaarwakker even, toch weer in slaap gevallen. Wekker had ik op 6 gezet en dus werd er net aangebeld door kinderen die leuk denken te zijn
Oh, dat is minder![]()
![]()
Zolang je Jules er maar in herkentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Yes please
[..]
Sorry. Om 5 uur was ik klaarwakker even, toch weer in slaap gevallen. Wekker had ik op 6 gezet en dus werd er net aangebeld door kinderen die leuk denken te zijn#TeamMiley![]()
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zolang je Jules er maar in herkent
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook trek!!quote:
Zo eerst maar even aankleden en op naar de volgende 3 taxiritjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoi.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Wel hoi.quote:So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Pupquote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Jij!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
trutquote:
zoietsquote:
Sloerie!!quote:
Wilde plannen vanavond?
Is er al goed nieuws?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, lekker op de bank zitten snotterenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sloerie!!
Wilde plannen vanavond?
Is er al goed nieuws?![]()
Nee.
De romantiek spat er vanaf!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, lekker op de bank zitten snotteren![]()
Nee.![]()
KUT
[b]AirwiN schreef [/b]
Romantiek sucksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De romantiek spat er vanaf!![]()
KUT![]()
![]()
En na 4 dagen bij H. te hebben gezeten suckt hij ook.![]()
Jup
Ghehequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Romantiek sucks![]()
En na 4 dagen bij H. te hebben gezeten suckt hij ook.![]()
Jup![]()
Ik moet weg, taxi spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik moet weg, met Faxie spelen![]()
![]()
have funquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik moet weg, taxi spelen
Ja. Ik denk dat ik zo zelf een pizza ga creëren.
Ja. Winkel
Ik heb de kachel.ook maar aangezetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme wat is het koud. Ik wikkel mezelf maar helemaal in een deken ..bbbrr
![]()
En dan lopen er nog twee hier in een t-shirt rond ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de kachel.ook maar aangezetbbbrr
![]()
![]()
Gekquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
Watjes. Ik lag vanmiddag nog in de zee te dobberen3-4 graden
![]()
![]()
Nee ..quote:
21 graden in de kamer, shirtje aan, dikke broek, dik vest en een deken om me heen. En nog bevries ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
Watjes. Ik lag vanmiddag nog in de zee te dobberen3-4 graden
zeur niet ik liep vorige week nog met -9 buiten te hardlopen
kromme zin
Ik ben gewoon moe en heb honger dus dan heb je het sowieso sneller koud![]()
![]()
Kom opwarmen hier danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zeur niet ik liep vorige week nog met -9 buiten te hardlopen
kromme zin
Ik ben gewoon moe en heb honger dus dan heb je het sowieso sneller koudMaak ik warme chocomel
![]()
![]()
Proostquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het heet.... Maar ja ... Moe en bier![]()
![]()
Niet weten dat LoLa niet van chocomel houdtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom opwarmen hier danMaak ik warme chocomel
![]()
![]()
Dan heb ik wel andere warme dingen voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet weten dat LoLa niet van chocomel houdt![]()
![]()
De avond moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
HeyheyIs het een beetje gezellig vanavond?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |