Dat was ik inderdaad, of eigenlijk Otje, die zet het nogal snel op een brullen in dat ding terwijl ze in niet rekbaar heel tevreden hangt. Maar ik heb verder eigenlijk nooit iets negatiefs erover gelezen, dus ik denk dat wij de uitzondering zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:09 schreef rebel-angel het volgende:
maar ik dacht dat ophelia ( weet het niet zeker meer ) er ook een had en die vond het niks.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij waren zaterdag ook in het safaripark. We hadden de hummer (duowagen) in de auto liggen, maar Sofie wilde graag lopen, en ik had geen zin met dat ding te slepen, dus luuk heeft lekker bij me gezeten..Zo heerlijk
[ afbeelding ]
(we waren het weekend weg, hebben vrijdag ook een dierentuin gedaan, en toen zat Luuk ook bij me. We hebben de hummer maar 1 keer gebruikt, en toen nog niet eens met 2 kinderen. Luuk heeft er niet ingelegen)
Ik moest echt even twee keer kijken, wat zit ie lekker verstopt!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef kaatjejannie het volgende:
(we waren het weekend weg, hebben vrijdag ook een dierentuin gedaan, en toen zat Luuk ook bij me. We hebbe
jezus, bedankt, zo verkoop ik m vast gelijk!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
De boba kan je veel minder goed afstellen.![]()
Mist heel wat afstelmogelijkheden in vergelijking met de manduca. en is meer voor grotere kindjes.
Maar dan ook alleen bij gebruik van voetsteuntjes en anders ook niet echt.
Ook de babyinzet is niet aanwezig in alle versie's en die waar hij wel in zit heb je er eigenlijk weinig aan.verder prima drager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Suikertante op 04-03-2013 16:47:29 ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Suikertante het volgende:
Ga volgende week doekjes voelen bij schoonzusje
JPMB, stelletje faalhazenMoet ik nu echt mijn vriend overtuigen met iemand die de hele tijd zo'n smoel trekt?
[ afbeelding ]Als ik een doek zo op mijn spieren had zitten bij het dragen zou ik minstens ook zo'n smoel trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Hij hoort goed uitgespreid over de schouderkoppen en uit de nek te zitten.)
[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 04-03-2013 17:13:39 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ah! Dan had ik m hier gezien!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Pvoesss het volgende:
Die staan zelfs als een keer in dit topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |