Ik hoopte dat hij iets donkerder zou zijn, jammer (met deze kleur lijk ik permanent ziekquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Asyniur het volgende:
Nee
[..]
Het is een lichtblauwe.
Deze:
[ afbeelding ]
¤20 incl verzendkosten (pakket)
Als Ophelia afhaakt, ik wil hem wel graag..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Asyniur het volgende:
Nee
[..]
Het is een lichtblauwe.
Deze:
[ afbeelding ]
¤20 incl verzendkosten (pakket)
Beter laat dan nooit en een kleine crosspost vanuit V&A:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:01 schreef mrien het volgende:
Heb je een foto van je girasol nts? Ik ga dinsdag iemand helpen met een draagdoek knopen, misschien vind zij het wat
Haha bjorn borg is weer iemand andersquote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef frezan het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een drager. Echt knopen zie ik niet zitten. En de bjorn borgs staan niet goed bekend. Welke staan er wel goed bekend? En ik zoek er 1 die je over 2 schouders draagt.
Ik dacht al stomme auto correct er klopt iets niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha bjorn borg is weer iemand andersJe bedoelt de baby bjorn
![]()
Je wilt je baby vanaf dag 1 kunnen dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang wil je met de drager doen?
Wat is je formaat? Draag alleen jij er mee? etc etc
Dank jequote:
Dan gaan de beentjes gewoon naar buitenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:11 schreef Kleurdoos het volgende:
buiten de drager is ergonomisch gewoon veel beteren gewoon even kleine stukjes introduceren met de beentjes eruit, kan me niet voorstellen dat t vervelend is itt in de drager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |