Ga met vrienden. Altijd leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:27 schreef Aurelius. het volgende:
Een restaurant, daar ben ik lang niet geweest
Ja, ik ben die lijst aan het bekijken. Ik wilde naar Samhoud Places, maar die is nu helemaal volgeboekt. Aan het begin van de week nog niet, maar toen dacht ik...mwah, ik doe het dit weekend welquote:
Dat is juist de hele reden waarom het leuk is om student te zijn. Naast het bier dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maar hypothetisch zou je dan dus ook niet hoeven te studeren
Er doen aardig wat goede restaurants mee. Helaas is het altijd maar de vraag wat ze de restaurantweek gangers voorzetten. Zeker bij de betere tenten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik ben die lijst aan het bekijken. Ik wilde naar Samhoud Places, maar die is nu helemaal volgeboekt. Aan het begin van de week nog niet, maar toen dacht ik...mwah, ik doe het dit weekend wel
Zit nu te denken aan Christophe. Nog tips verder?
Toen ik de lijst zag was ook Samhoud Places mijn eerste keusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik ben die lijst aan het bekijken. Ik wilde naar Samhoud Places, maar die is nu helemaal volgeboekt. Aan het begin van de week nog niet, maar toen dacht ik...mwah, ik doe het dit weekend wel
Zit nu te denken aan Christophe. Nog tips verder?
Nou en?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben even de laatste puntjes op de i aan het zetten voor een opdracht van rechtsfilosofie.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Toen ik de lijst zag was ook Samhoud Places mijn eerste keusverder ken ik ook niet heel veel in Amsterdam maar misschien The Harbour Club? Al is die natuurlijk niet zo 'speciaal'. Jagershuis misschien ook leuk?
Dank herenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er doen aardig wat goede restaurants mee. Helaas is het altijd maar de vraag wat ze de restaurantweek gangers voorzetten. Zeker bij de betere tenten.
Aangezien Le Garage ook mee doet zou ik het daar eens proberen. Christophe is ook een goede keus. The Harbour club is ook leuk, maar de kans is groot dat je daar ook wel eens buiten de restaurantweek om komt.
Ziet er nice uit!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Dank heren
Reservering voor Christophe geplaatst. Keek ook naar Le Garage, maar dat is lunch. Geen zin in lunch
Vliegt inderdaad voorbij. Vorig jaar rond deze tijd werkte ik nog in het noorden en was ik bezig met de voorbereiding voor m'n reis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Aurelius. het volgende:
Wat gaat zo'n jaar snel he, nu alweer 2e semester
Moet verdomme nog steeds boeken bestellenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:10 schreef Aurelius. het volgende:
Wat gaat zo'n jaar snel he, nu alweer 2e semester
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Giku het volgende:
[..]
Moet verdomme nog steeds boeken bestellen
Waar ben je toen naartoe gereisdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vliegt inderdaad voorbij. Vorig jaar rond deze tijd werkte ik nog in het noorden en was ik bezig met de voorbereiding voor m'n reis.
Ik wil weer op reis
Zat nog te twijfelen over die jurisprudentiebundels, maar die ga ik dus niet bestellen, scheelt 100 euro en ik kan en zoek eigenlijk toch alles wel online op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Lekker op tijdIk moet ze alleen nog ophalen
had me verslapen voor die boekenmarkt
Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisie en Singapore!quote:
Hmm ik heb ze wel besteld, voor Europees in ieder geval. Anders moet ik weer van alles uitprinten enzo is net wat makkelijker dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen over die jurisprudentiebundels, maar die ga ik dus niet bestellen, scheelt 100 euro en ik kan en zoek eigenlijk toch alles wel online op.
Oeh leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisie en Singapore!
Protip: ga na/tijdens je studie lekker even een paar maanden weg voordat je gaat werken.
Europees mag je meenemen naar tentamen, natuurlijk koop je die danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:45 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hmm ik heb ze wel besteld, voor Europees in ieder geval. Anders moet ik weer van alles uitprinten enzo is net wat makkelijker dit.
en Rechtspraak Beroepsuitoefening notaris moet ik nog ergens anders halen met nog 2 andere dingen die de JFV niet had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |